Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Fint udført"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Fint udført"
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
København S
"Det var fint"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
København SV
"Exceptionel service !"
København Ø
"Great work!"
Søborg
"Fantastisk stykke arbejde i min mors have. Hun er meget glad 😁"
København V
"Jaime og hans hold gjorde et fantastisk arbejde i vores udlejnings sommerhus. Vi havde en rengørings afmelding, og Jaime sprang på når vi havde brug for det og udførte opgaven udover forventning. Vores gæster var utroligt glade og det var så afstressende for os som lejere, som bor i udlandet"
Malena did a great job and was very efficient and great communicating with. I highly recommend
Slutrengøring af lejlighed ved fraflytning
1,500,-
Mikkel mente at fire timer rakte til opgaven, når de kom to hvilket jeg betvivlede. Det holdt heller ikke stik for selvom en halv etage ikke kunne rengøres måtte vi selv gå efter med afvask ovenpå skabene, af dørkarme, af et køleskab og hylder i kælderen. Men selvfølgelig, hvis der skal holdes en timeløn på 250 kr, med mange jobs på en dag og med en medhjælper med armen i gips, så det er jo sådan det må være.
Slutrengøring efter fraflytning af villa
1,900,-
Tom mødte til tiden, gjorde det hele rent, og var meget venlig og effektiv. Tom var også hurtig til at svare på beskeder.
Fraflytningsrengøring af 69kvm
1,000,-
Alt var som det skulle være 🙂
Rengøring ved fraflytning
2,000,-
"Super fin kommunikation og en god rengøring. Jeg anbefaler Tom😊"
Fraflytnings rengøring
700,-
"Super arbejde"
Rengøring ved fraflytning
450,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Grundig rengøring 6 rum
500 kr
Frederiksberg C
Rum (6): entre, stue, soveværelse, mellemgang, køkken, badeværelse Rengøringstype: Normal Udstyr: Ja rengøringsmidler er tilgængelige Rengøringsområder: - Skift sengetøj, håndklæder og viskestykker - Afstøv - Puds spejle - Tør overflader af (borde, vindueskarme, kommoder og lignende) - Rens toilet - Støvsug (trægulv og 2 tæpper i materialet 'jute') - Tøm køleskab for madvarer med kort udløbsdato - Tøm skraldesække - Juster radiatorer - Sluk lys - Luk og lås dør til køkkentrappe og entre
Rengøre
400 kr
København S
Rengøring 2 timer hver fredag. Fin nem lejlighed på 100 m2.
Rengøring af privathjem
700 kr
Dragør
Rengøring i Dragør i privathjem på ca 200-300 m2. Over flere gange herefter evt. jævnlig rengøring ca. hver 14.dag. Det indebærer paneler, alle flader, skabe, skabslåger, ovn, køleskab, gulvvask, støvsugning, stik kontakter, karme, reoler mv.
Totalrengøring af lejlighed
600 kr
København S
Totalrengøring af 2-værelseslejlighed. Behov for grundig rengøring af badeværelse, toilet, begge værelser og køkken. Inkluderer vask af gulv, afstøvning og rengøring af alle overflader. Rengøringsmidler er tilgængelige.
Rengøring
2,000 kr
Nordhavn
🧹 Vi søger en pålidelig person til at stå for rengøringen mellem udlejninger i vores lejlighed på 96 kvm Nordhavn! 🏠 I uge 27, 29, 30 og 31 har vi flere forskellige udlejninger, og vi har brug for nogen, der kan gøre rent cirka ti gange i løbet af den periode. Arbejdet indebærer at gøre lejligheden klar til nye gæster kl. 11 om formiddagen på de angivne datoer.
Køleskab/Fridge/freezer removal service
300 kr
København S
I have a side by side fridge/freezer that I need to get rid of for a decent cost :)
Kvindelig plejer til KOL-patient
220 kr
København S
Efter indlæggelse med svær forværring af lungesygdommen KOL har jeg brug for en kvindelig plejer, som kan hjælpe mig med personlig hygiejne (bad m.m.) og nogle praktiske ting (oprydning m.m.) i en længere periode. Jeg er kvinde, 62 år og bor i egen lejlighed i stueetagen. Jeg håber at høre fra dig. Bedste hilsner Bente
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes under rengøringsarbejdet, og på, hvem der står for materialerne.
En udflytningsrengøringshjælp udfører en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i denne service, kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle rengøringsmidlerne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du en række rengøringsmidler stående i boligen allerede, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber for at sikre en grundig rengøring:
De fleste handyhandere vil selv sørge for mange hvis ikke alle remedierne, men sørg for at aftale det med den pågældende rengøringshjælp. Måske har du allerede redskaber i boligen, som kan bruges. I det tilfælde kan det især give mening at koordinere med hinanden.
Rengøringshjælpens arbejde varierer, alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges i forbindelse med fraflytning fra en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for rengøring med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse af en tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En udflytningsrengøringshjælp kan hjælpe forskellige typer af kunder:
En udflytningsrengøringshjælp bør besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være i forbindelse med udflytning.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at finde udflytningsrengøringshjælp, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på selve projektet. Det giver mindre administrativt bøvl for dig.
Servicen udføres i den bolig, man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt nogle miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand med henblik på at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring kan i princippet udføres på alle tider af døgnet afhængigt af den aftale, du laver med rengøringshjælpen. Dog bør du overveje dette, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
For at sikre en gnidningsfri udflytningsrengøring kan du forberede et par ting, inden din rengøringshjælp kommer:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du være med til at sørge for et smidigt forløb ved at koordinere effektivt:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer.
En udflytningsrengøringshjælp behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, en udflytningsrengøringshjælp behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder udflytningsrengøringshjælp, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer, men da dette er op til den enkelte rengøringshjælp, er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 700.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!