Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Hjælpsom og dygtig."
Flytning af lejlighed
Inventar flyt
Etage flyt
Mindre flytteopgaver
Alle lejligheds flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Hjælpsom og dygtig."
Roskilde
"Frisk og arbejdsom"
Hedehusene
"Trapez tag udskiftet på overdækning, super flot udført 👌"
København N
"Fantastisk service"
Hvidovre
"Godt arbejde og stor anbefaling!"
Malmö
"Joe er hårdtarbejdende og meget flink at omgås"
Værløse
"Opgaven blev helt som aftalt til tiden. Kan helt klart anbefale Michael."
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
Jamen Hvad skal man ikke sige om Niels Han var en fantastisk , høflig og en effektiv arbejder øje for detaljer og giver gode råd og ihvertfald arbejder effektiv , punktlig og noget så hjælpsom og utrolig venlig SÅ STOR ANBEFALING HERFRA Utrolig dygtig og kunne sagtens booke ham igen mange gange 😊
Pakke resten af flyttegods i lejligheden
1,300,-
Godt og hurtigt arbejde!
Flytte 10 - 15 flyttekasser fra container til loft på hus
340,-
Var til tiden, effektiv og flinke. Vil højt anbefale.
Flytte fra 2 etagers lejlighed i Slagelse til 1. plans hus i Sorø
5,500,-
Trods venlige og imødekommende, levede disse personer slet ikke op til forventningerne. Jeg blev lovet fire par hænder, men måtte slæbe halvdelen selv. En kunne tage godt fat, men den anden kunne kun tage småting pga graviditet. Meget skuffende.
Flytning til lejlighed
2,500,-
Hurtig respons og veludført opgave.
Køb og kørsel af flyttekasser
290,-
God service opgaven udført perfekt
Flytning af spisebord 3 meter langt
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bære 140 seng ned i trailer fra 3 sal køge
300 kr
Køge
Vi har købt en 140 seng på Langelandsgade Køge som skal bæres ned fra 3. Sal i vores trailer mellem kl. 10-12.
Rydning og flytterengøring
4,000 kr
Ringsted
100kvm lejlighed 1.sal med elevator ved døren ryddes for det sidste indbo efter beboeren er flyttet i plejebolig Reolsystem-vaskemaskine,100 liter kummefryser, skænk (125x250cm, hjørneskænk, 3pers sofa +stol, sofabord, skrivebord, et par spisebordsstole, stort klædeskab (200x250cm kan skilles ad) diverse småting + flytterengøring
Flytning af altandør
1,000 kr
Roskilde
Flytning af altandør fra parkeringsplads til anden sal. Der er maks 100 meter fra ******* hvor pakken læsses af til opgangen, med asfalt. Der er ikke elevator. Pakken er ca 150 x 240 x 20 cm - vægt ca 110 kg.
Sofatransport Jyllinge til ****
1,000 kr
Jyllinge
Jeg skal have flyttet en sofa fra Jyllinge til ****
Transport af stor sofa
500 kr
Korsør
Transport af stor sofa (mål ca 3m x 1,5 m på bredeste sted, den er med chaiselong). Transport afstand ca 600 m i bil, der ønskes hjælp til udbæring, pålæsning samt aflæsning. Både afhentnings adresse samt leverings adresse er i stueplan.
Sofa transport Holmegård
1,000 kr
Slagelse
Det der en sofa der skal hentes fra ************ til *********** ** ******** Holmegård
Bæring af karlekammerskab, 3. sal
500 kr
Roskilde
Et karlekammerskab skal bæres op til 3. Sal. Kan ikke hjælpe til.
Flytning af tunge kampesten
1,500 kr
Køge
30-35 kampesten - en del af dem er meget tunge og umulige at løfte. Derfor kræver det rigtigt materiel til det
Flyt personlige ejendele Kalundborg til Kastrup/Dragør (INGEN tunge løft)
1,000 kr
Kalundborg
Jeg søger en person til at køre en billæs med personlige ejendele (to kufferter, en hundekasse - ingen hunde, og mange små tasker og ting) fra **********, Kalundborg **00 til Eg*******, Kastrup/Dragør 27**. Det er et nemt arbejde! Afstanden mellem poserne og din bil bliver 2 meter i Kalundborg. Afstanden mellem bilen og hvor poserne skal i Kastrup er ~5 meter (inklusive 2 trin op i huset). Du behøver ikke være stærk for at udføre dette job, da du kan blive løftet af en enkelt rask person. Jeg ville normalt selv gøre det, men jeg har for nylig skadet mig selv. Jeg vil være tilstede ved afhentning og en ven vil være til stede ved aflevering. Det er et enkeltmandsjob - ingen tunge løft. Den tungeste ting er en kuffert (max 30 kg) Køreturen er 90 minutter hver vej, der er to stop på ruten for at indsamle små forudbetalte genstande (svarende til en kasse ved hvert stop), og flytningen i hver ende vil maksimalt tage 10-15 minutter. Altså 4 timers arbejde i alt. Jeg vil betale 1000 kr. (250 kr/t) + standand takst for benzin. Du skal have en bil, der er større end gennemsnittet, så stationcar eller større. Hvis du kun kan gøre det lørdag morgen, kan jeg prøve at få det til at fungere, hvis du nævner det med dit bud. Hvis det foretrækkes, kan det også være den 15. eller 16. maj, men foretrækker den 17. maj. Ingen præferencer vedrørende individ eller virksomhed.
En lejlighedsflytning omfatter blandt andet nedpakning af dit hjem, pålæsning og transport, samt levering og udpakning i dit nye hjem. Her finder du en oversigt over flytteprocessen:
En handyhander vil kunne hjælpe dig med, at få pakket din lejlighed ned og gøre den klar til fraflytning. Vedkommende kan medbringe genstande såsom kasser, bobleplast og flytteredskaber, hvis dette er nødvendigt. Dine ting vil blive pakket sikkert, så de nemt kan transporteres, uden at blive beskadiget. Hvis du har større møbler som skal flyttes, kan din handyhander også være behjælpelig med at skille dem ad, så de kan komme igennem døre, ned af trapper og ind i elevatorer.
Når din lejlighed er pakket ned begynder din flyttehjælp at transportere dine ting ned i flyttebilen. Du er selvfølgelig velkommen til selv at hjælpe til, for at fremskynde processen, men dette er ikke et krav. Dine ting vil blive placeret forsvarligt i bilen, så de ikke bliver beskadiget under rejsen.
Når dine ting er pakket forsvarligt og sikkert i din flyttemands transportmiddel, vil de blive transporteret til din nye bolig.
Når bilen ankommer til dit nye sted, vil din handyhander hjælpe dig videre herfra. Han vil aflæsse bilen og hjælpe dig med, at flytte dine ting ind i din nye bolig, hvis dette ønskes. Din handyhander kan også hjælpe dig med, at pakke ud og samle dine møbler.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Står du og skal flytte ud af din gamle lejlighed? Hos Handyhand kan du hurtigt og nemt få hjælp til din kommende flytning, så du ikke selv behøver at stå med besværet. En handyhander kan hjælpe dig med hele processen fra at pakke dine ting ned til at placere dem i din nye bolig. Det eneste du skal gøre er, at oprette en opgave på platformen, hvor du beskriver hvad du ønsker hjælp til.
Handyhand gør det nemt at finde en lejligheds flyttemand i Vestsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien lejligheds flyttemand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige lejligheds flyttefolk i Vestsjælland, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Lejligheds flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,880.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!