FAQ

Hvordan betaler jeg for at bruge handyhand.dk?

Alt på HandyHand er gratis

Hvordan sletter jeg min handyhand profil?

Du kan slette din handyhand profil under menupunktet Min profil

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min handyhand konto?

Først skal du tjekke, om du har indtastet rigtig mailadresse og adgangskode. Hvis du stadig ikke kan logge ind, må du bede om en ny adgangskode. Det gør du ved at klikke på Glemt adganskode

Hvordan finder jeg en handyhander?

Alt roterer omkring en opgave, så for at finde en handyhander skal du oprette en opgave. Når opgaven først er oprettet kan du søge efter handyhandere som bor tæt på dig og har de rette kvalifikationer. Er der en specifik handyhander, som du godt kunne tænke dig at samarbejde med, kan du invitere handyhanderen ved at klikke på INVITER knappen på handyhanderens profil.

Når der kommer bud ind på din opgave, sender vi dig med det samme en e-mail, og herfra er det blot at vælge den handyhander, som du ønsker at samarbejde med.

Bemærk
Du binder dig ikke for et bestemt antal timer, og du kan altid stoppe arbejdet, når du vil.
Du betaler kun for den tid, som handyhanderen bruger hos dig på at løse opgaven.

Opret opgave

Se eksempler på opgaver

Skal jeg have en mailadresse for at bruge handyhand.dk?

Ja. Al kommunikation mellem handyhand.dk og vores brugere foregår pr. email.

Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger

Du skal være logget ind for at ændre dine personlige oplysninger.

I menupunktet Indstillinger kan du ændre email, kodeord og telefonnummer 

I menupunktet Min profil kan du ændre de oplysninger, som er offentligt tilgængelige 

Forsikring

Handyhanderen, som er ham som udfører arbejdet, skal selv sørge for at være forsikret, idet man agerer som værende selvstændig erhvervsdrivende, hvis der sker noget med en selv, fx arbejdsskade eller hvis man kommer til at ødelægge noget i det hjem man udfører arbejdet i.


Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Du kan kontakte os direkte, forventet behandlingstid er 2-3 dage.