Kenneth L.
København S
Seneste Anmeldelse
"Super godt samarbejde med Kenneth"
Husholdningsartikler
Flytning af kommercielle eller kontorartikler
Grønt affald
Mursten eller skrotmetal
Leje af affaldscontainer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København S
"Super godt samarbejde med Kenneth"
Hvidovre
"Super behandling"
København S
"Hurtig eksekvering og god kommunikation!"
København N
"Kan anbefales"
Værløse
"Hurtig, god og venlig"
København N
"Sune var flink, arbejdsom og mødte op som aftalt. Han udførte opgaven uden problemer. Bruger gerne Sune igen."
København Ø
"Serviceminded og effektiv tilgang til at løse opgaven med at tømme dødsbo."
København S
"Virkelig god indsat og udførelse af opgaven. Kan helt klart anbefale at benytte Abdul. Alt blev mødt med et smil og med god kommunikation."
Hurtig og effektiv. God kommunikation og meget imødekommende
Køre tre paller på genbrugsstation. To Alm str og en dobbeltstørrelse Palle køres væk.
350,-
Super arbejde
Rydde garage for pap og køre det på genbrugsstation.
500,-
Super god service og meget venlig!
Kører køleskab til genbrugsstation
700,-
Sød og høflig. Kom til tiden og udførte arbejdet som aftalt. Kan varmt anbefales
Emhætte ønskes pillet ned og kørt på genbrugsstation i nærheden.
1,500,-
Jeg måtte desværre aflyse opgaven grundet personlige årsager, men Jesper skal stadig have min varmeste anbefaling! Han vender hurtigt tilbage på henvendelser, han er sød og venlig! Og er et meget forstående mennesker. Tak Jesper!
Hive køkken ned og køre på genbrugen
3,500,-
"God dialog og godt arbejde"
På genbrugsstationen med dette
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af nyt køleskab og bortskaffelse af det gammelt køleskab
880 kr
København S
Afhentning af køleskab ved Postparken - adresse udleveres ved aftale - og kørsel og indbæring til stuelejlighed samt bortskaffelse af det gamle køleskab (der er et storskraldsrum i boligkomplekset).
Bæring og bortskaffelse af køleskab
600 kr
København S
Opbæring af køleskab og bortskaffelse af gammelt køleskab.
Bortskaffelse af EU-paller og skrald
2,000 kr
København S
Det er 3st EU-paller som skal væk. Det er usorteret blandad skrald. Som f.eks toalett, vaskemaskin, træ, plast og annat renoveringsavfald.
Table removal and recycling assistance
400 kr
København S
Seeking removal of an IKEA kitchen table with a glass top and adjustable metal legs from an apartment on the first floor (no elevator) to the nearest recycling center (genbrugsstation).
Flyttehjælp til genbrugsplads
2,000 kr
København S
Flytte ting og sager fra loft til genbrugsplads. Hvis man har en alm. varevogn er der 2 læs og der er 800 m til genbrugsplads. Jeg hjælper med at bære ned til 4 sal.
Bortskaffelse af jord og storskrald
3,500 kr
København S
Fast pris og alt skal fjernes. Bortskaffelse af jord og storskrald: - 2 jordbunker skal fjernes: den ene er ca 260cm x 180cm x 80cm og den anden er ca 300cm x 180cm x 80cm. - Bunke af store sten. Bunken er ca 100cm x 100cm x 70cm - Række af herregårdssten ca 40 stk (er bag ved den ene jordbunke) - Diverse storskrald og lidt have affald. Består af pap, metal, fliser, glas mm Man skal selv medbringe alt for at udfører opgaven, så som bil, trailer, spader. Der kan lånes en gammel trillebør. Der kan bagges en trailer ind i indkørslen så man kan laste lige ved siden af traileren.
Når du gerne vil booke en affaldsfjerner, er det vigtigt at kende til de mange facetter af opgaver, der findes. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad affaldsfjernelse præcist indebærer, lige fra de forskellige typer services til det udstyr, en affaldsfjerner typisk benytter. Vi vil også guide dig igennem, hvad du skal være særligt opmærksom på, så du får den bedst mulige oplevelse, når du bestiller affaldsfjernelse.
En affaldsfjerner tilbyder en række tjenester relateret til bortskaffelse af affald. Dette inkluderer typisk:
Ja, affaldsfjernelse kan også omtales med andre betegnelser:
Arbejdet med affaldsfjernelse udføres ofte af "skraldemænd", “renovationschauffører” eller "affaldsarbejdere" i Danmark.
Hvis du vælger ikke at hyre en handyhander til affaldsfjernelse, er der flere alternative metoder, du kan bruge:
Når du booker en affaldsfjerning, er der flere aspekter, som kan være relevante at have for øje:
Der findes flere forskellige typer af affaldsfjernelse, som kan bruges, alt efter hvilken situation, man befinder sig i:
Her er nogle af de mest almindelige produkter en affaldsfjerner typisk anvender:
Generelt medbringer affaldsfjernere selv de nødvendige produkter for at sikre, at affaldet bliver håndteret korrekt og miljøvenligt. Redegør for det i din opgave, hvis du selv har produkter, du ønsker at bruge.
En affaldsfjerner bruger forskelligt udstyr, så opgaven kan udføres så effektivt som muligt. Her er nogle af de mest almindelige værktøjer og udstyr:
Affaldsfjernere anvender en række teknikker for at håndtere affald korrekt. Nogle af de teknikker, de oftest benytter, inkluderer:
Prisen for affaldsfjernelse varierer og bestemmes ud fra forskellige faktorer:
Når du bruger Handyhand, koster det ikke noget at modtage bud på opgaver. Buddene er for hele opgaven og ikke en timepris. På den måde kan du let se, hvad den samlede pris bliver for opgaven.
Du kan ikke få fradrag eller tilskud ved fjernelse af affald i Danmark.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En affaldsfjerner kan hjælpe en bred vifte af personer og organisationer, herunder:
En affaldsfjerner skal gerne have ekstra viden om:
Under affaldsfjerning kan der opstå behov for yderligere opgaver, du måske ikke havde i tankerne før. Det kan være godt at overveje, om du får brug for:
Nej, med Handyhand er det ikke nødvendigt at lave en kontrakt med sin affaldsfjerner. På platformen håndteres alle formaliteter, fra betaling til forsikring, så du ikke behøver en kontrakt.
Der findes bestemt klima- og miljøvenlige muligheder, når du får fjernet affald. Gør således:
Det er typisk at få fjernet affald mellem kl. 8 til 17, men du kan få fjernet affald på næsten alle tider af døgnet, hvis det bliver nødvendigt.
Hvis du planlægger affaldsfjernelse uden for normal arbejdstid, bør du være opmærksom på:
Det kan være muligt for en affaldsfjerner at udføre sit arbejde, selv hvis du ikke er hjemme. Det kræver meget tillid at lade affaldsfjerneren arbejde i dit hjem, mens du ikke er til stede. For at gøre det lettere, bør I:
For at lette processen for affaldsfjerneren kan du forberede nogle ting inden ankomsten:
Hvis din affaldsfjerner kommer ud, mens der også er andre involverede i et projekt på grunden, bør man koordinere de forskellige hjælpere. Her er nogle trin, du kan følge:
For det meste har en affaldsfjerner ikke en uddannelse indenfor faget. Nogle affaldsfjernere har taget kurser indenfor renovation, transport og affaldssortering. Det er dog ikke et krav.
I stedet for en uddannelse er det vigtigt, at affaldsfjernere er i god fysisk form, for at de kan håndtere arbejdet. Derudover er det nødvendigt med et kørekort for at kunne transportere skraldet rundt.
Nej, det kræver ikke en uddannelse at fjerne affald.
En affaldsfjerner behøver ikke særlige godkendelser for at hjælpe med at bortskaffe affald.
Der ydes ingen garanti ved affaldsfjernelse. Der er dog forsikring på opgaverne via Handyhand, så du stadig er forsikret. Derudover går vi op i, at aftaler overholdes og går ind i sagen, hvis du ikke føler, at din opgave udføres ordentligt.
Sikkerhed er altafgørende, når man hyrer en affaldsfjerner. Her er nogle centrale sikkerhedskrav, man bør være opmærksom på:
Der er flere grunde til at booke en affaldsfjerner på Handyhand:
Hvis du bruger Handyhand til at finde en handyhander til at hjælpe med affaldsfjernelse er det ikke kun effektivt og nemt. Du kan også tilpasse opgaven til dine behov.
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsfjerner i københavn s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsfjerner.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affaldsfjernere i københavn s, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Affaldsfjernelse kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,340.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!