Jesper G.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Perfekt udført arbejde 👍🏻"
Kokkedal
"Awesome"
Hvidovre
"Super behandling"
Gentofte
"Venlig og præcis, god kommunikation."
Kongens Lyngby
"Ferhat var meget effektiv og omhyggelig med sit arbejde. Jeg anbefaler ham til lignende opgaver og vil selv henvende mig til ham igen, hvis jeg får brug for hjælp til transport."
København N
"God og hurtig hjælp med flytning. Kan kun anbefale Nazem."
Nærum
"God information og god kontakt"
København Ø
"Serviceminded og effektiv tilgang til at løse opgaven med at tømme dødsbo."
"Perfekt udført arbejde, hurtigt og effektivt. Tak."
Afhentning af skrald (et gammelt legehus der er skilt ad + sandkasse)
2,200,-
Daniel har gjort et flot og godt stykke arbejde. Jeg er godt tilfreds med ham og vil helt sikkert sende bud efter ham igen. Kan kun varmt anbefale Daniel 😀😀👍👍
Afhentning af storskræld
1,500,-
Grundig og hurtig og fleksibel at lave aftale med
Afhentning af haveaffald - fra større bøgehæk
1,500,-
Super god hjælp som jeg varmt kan anbefale til alle
Grene skåret så det passer til Ca en stor trailer med sider må godt afhentes
600,-
God arbejde !
Afhentning af affald
995,-
-
Oprydning i garage og diverse arbejde på grund (fejning, indsamling af løv)
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Affaldsfjerning og sortering
Holte
Fjern affald fra omkring hus og have, med henblik på at få det sorteret og gjordt klar tin afhentning med lastbil og trailer til renovationsstation. Opgaven vurderes på adressen fremfor herinde. Afffald der skal fjernes inkluderer småtaffald, skarpegenstande der kan skade børn, haveaffald der samles og sorteres rundt om huset, eventuelt beskæring af træ/buske samt bortsskaffelse af pap og opbevaring af renovationsmaterialer
Fjernelse af haveaffald
2,500 kr
Holte
Overall: Remove garden trash, remove building materials, clear the area of trash in general. Tasks: 1. The most important task is the removal of garden trash which requires (to finish it) a truck with a grab. Before the truck comes general garden trash should be collected from around the outside of the house. 2. The carport has a bunch of different types of trash that requires taken away and leaving the carport empty. Some of the materials for building renovation needs to be stored in the basement. 3. For anyone looking for more work, I have plenty of garden work that needs doing.
Kørsel af haveaffald
1,200 kr
Holte
Kørsel af haveaffald Handy mand medbringer egen bil og trailer
Tømning af hus hurtigt
20,000 kr
Holte
Hej. Min mor og far har solgt deres hus, da de skal i ældrebolig. Det haster at få det tømt. Det vil være klar til at tømme 5. Juni, og skal være tømt hurtigst muligt derefter. Det er et hus på i alt ca 200 kvm. Kælder, stue og 1. Sal. Der er ikke noget af stor værdier. En ret stor del af møbler og inventar tages med. Resten er på ingen måde sorteret mv. Så nu vil jeg spørge om I vil have tid til at udføre opgaven ml. 5-20 juni? Og hvad kan sådan en rydning mon koste? Huset skal være klar til at køber kan overtage huset. Der skal ikke gøres pinligt rent, da det formentlig står til en totalrenovering. Men alt skal jo væk. Intet skal flyttes andre steder hen. Jeg kan ikke tage billeder endnu, da alle de ting der flyttes først er væk 5. Juni.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i holte til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i holte, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,320.00,- til 18,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!