Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Randers NV
"Super hurtigere og flot stykke arbejde. Kan kun give 👍👍👍"
Brabrand
"Meget omhyggeligt udført"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Valby
"Elena & hendes mand Marian er yderst professionelle, dygtige og effektive. De malede hele vores hus inkl gavle med bindingsværk og en skorsten på 4 dage - da de ikke ville bekoste mig en dag yderligere med en kran. De er mit førstevalg til yderligere opgaver."
København S
"Det var fint"
København S
"Very happy with Malena, would recommend"
Rengøringen var ikke helt grundig nok til en slutrengøring, men mindede lidt mere om daglig rengøring. Der skulle lægges lidt mere knofedt i til at gnide kalk og genstridigt snavs væk. Der virkede lidt for overfladisk. Men prisen og kommunikation og punktlighed var upåklagelig.
Slutrengøring af rækkehus ved udflytning
1,800,-
Han virkelig god og imødekommende og gik bare igang med opgaven og jeg kan kun varmt anbefale ham til din eller min næste opgave 💪😎🤙
Fraflytningsrengøring
3,000,-
Hanne har været fantastisk!
rengøring ifbm fraflytning af lejlighed
1,400,-
Jeg skulle have rengjort hele min lejlighed til fraflytningssyn og alt det jeg bad om (og mere til) blev udført til perfektion. Stor anbefaling herfra.
Fraflytningsrengøring
1,500,-
Grundig og pålidelig 👍
Slutrengøring i sommerhus
800,-
Hanne gjorde min lejlighed ren ifm. fraflytning, og hun gjorde et fornemt stykke arbejde. Absolut ingen klager!
Fraflytnings rengøring
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
500 kr
Galten
Rengøring af 170 kvm bolig, 2 badeværelser, 4 værelser, stue mm. Rengøringsmidler kan være tilgængelige.
Udluftning i bryggers i teknikrum.
2,000 kr
Galten
Udluftning i bryggers i teknikrum. Der bliver meget varmt og det giver en inde lugtende lugt.
Rengøring af hus
Gedved
Vi har et hus på 139 kvm, som vi ønsker tilbud på rengøring af. Vi har i dag firma på at gøre rent.
Rengøring af hus på 139 kvm
Gedved
Vi har et hus på 139 kvm, som vi ønsker tilbud på rengøring af hver 14 dag.
Rengøring af rækkehus
Gandrup
Rengøring af 80 m2 rækkehus i Gandrup. Det er et dødsbo, som er ryddet og nu skal have den helt store rengøring i forbindelse med flyttesyn. Det skal rengøres mandag den 27/9.
Rengøring af hus i Gentofte hver 7. Eller 14. Dag
Gentofte
Hus i et plan på 129 m2.
Ugentligt rengøring af et plansvilla
Gentofte
Hjælp med ugentlig rengøring af vores villa på 123 km. Mere info kan fremsendes på anmodning.
Hushjælper søges til madlavning, tøjvask, strygning, opvask og rengøring
Gentofte
Vi er en familie på en voksen, to teenagepiger og en hundehvalp som søger en hushjælp til at aflaste 2-3 timer hver dag med følgende opgaver:Madlavning efter opskrifterTømme/fylde opvaskerVaske tøj, hænge vasketøj op, strygningLettere rengøring (støvsuge, ordne badeværelse, rengøre borde, etc.)Vande blomsterEtc.
Rengøring hjælp søges
Gentofte
Hjælp til rengøring i private huse søges ca 15t om uge. (fra kl 9-13)jeg søger en med kørekort eller bil.
Ugentlig rengøring
Gentofte
Rengøringshjæl søges til vores hus (114 kvm) på ugentlig basis.
Rengøring af lejlighed
Galten
Støvsugning, gulvvask, afstøvning og rengøring af badeværelse
Rengøring og tøjvask i Gentofte
Gentofte
Rengøring og tøjvask, villalejlighed på 100m2.
Rengøring
Gentofte
Rengøring af 60 kvm lejlighed. Støvsugning, gulvvask, tørre støv af samt køkkenrengøring. De præcise opgaver aftales fra gang til gang efter behov.
Rengøring af lejlighed
Galten
Støvsugning gulvvask afstøvning og rengøring af badeværelse Hver anden uge
Almindelig rengøring af hus
Galten
Støvsugning tørre støv af gulvvask i hus på 130 km2. Vi vil rydde op så det er nemt at komme til. Gerne inden for de næste 2 uger
Rengøring af hus
Galten
225 kvm hus uden inventar der skal gøres rent og klargøres til indflytning. Fredag d 2/7
Rengøring af lejlighed
Galten
Rengøring af badeværelse. Støvsugning og gulvvask. Vask af vinduer Ugentligt. Helst onsdag
Rengøring af andelsbolig
Risskov
Jeg skriver for min søster som bor i Skovby ved Galten i en andelsbolig på 80 m2. Hun har brug for rengøringshjælp hver 14. Dag! Det drejer sig om gulvvask støvsugning af møbler m.v. aftørring af støv rengøring af badeværelse og en gang imellem vinduespudsning! Tirsdage eller onsdage ca. 10.30 hver 14. dag
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i galten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i galten, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!