Daniel .
Rønde
Seneste Anmeldelse
"Denne opgave var ikke ordentlig udført. Lakken bandt ikke på vindueskarmen i massiv fyrretræ, her efter to forsøg med at lakere denne"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Rønde
"Denne opgave var ikke ordentlig udført. Lakken bandt ikke på vindueskarmen i massiv fyrretræ, her efter to forsøg med at lakere denne"
Randers NV
"Tak"
Auning
"Anja er opmærksom på at gøre sine kunder tilfredse, og på at gøre en god indsats. Hun er flink og hjælpsomt indstillet og kommer til tiden eller før."
Hadsten
"Virkelig flot og professionelt arbejde. Ciprian er meget venlig og hjælpsom. Mine varmeste anbefalinger :-)"
Hornslet
"Kan varmt anbefale hjælp fra Patrick. Han har repareret/serviceret vores gamle havetraktor og arbejdet blev udført hurtigt, grundigt og med stor samvittighedsfuldhed. Patrick ordnende havetraktoren hjemme ved sig selv - han hentede en beskidt gammel traktor ved os og vi fik en renvasket og serviceret traktor tilbage. 1000 tak for hjælpen - både den på forhånd aftalte og det ekstra det blev lavet med et smil!"
Ebeltoft
"Arbejde udført som aftalt"
Randers NV
"Virkelig effektive unge folk, der kunne flytte et skab, så fint."
Aalborg
"Meget omhyggelig og præcis med sit arbejde! Han hang en stor reol op for mig, og Qais brugte god tid på at sikre alt var i orden, og at arbejdet blev udført ordentligt - derudover super rar! Rigtig god oplevelse :-)"
Martin har udført et super fint stykke arbejde, vi er ovenud tilfredse
Fjernelse af jord efter nedgravning af trampolin
800,-
Fin kommunikation, veludført arbejde og meget pålidelig.
Afhentning af haveaffald og andet skrammel til genbrugsstationen
1,000,-
Sabir er meget høflig og informede om alt hvad han gjorde - kan helt sikkert anbefale ham.
Afhentning af affald
1,000,-
Imødekommende og resultatorienteret. En duo der kan anbefales.
Fjernelse og gravning til trampolin
4,000,-
Udført til min fulde tilfredsstillelse
afhentning af juletræ m.m.
1,000,-
Kasper og hans venner var super søde og flittige.
Afhentning og bortskaffelse af udgravet jord
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af 300 m3 jord fra Malling
8,762 kr
Malling
Haster! Hej, Hjælp og tilbud på bortkørsel af 300 m3 jord fra Malling, som muligvis er blandet med lidt muld. Der skal sandsynligvis skal bruges en minilæsser eller en gummiged til at løsne jorden, da den ligger ca. 30 meter inde på grunden. Derudover anbefales der køreplader på nabogrunden for at få adgang + afklaring med ejeren af nabogrunden, om der må køres med maskiner. Da nabogrunden påbegyndte deres byggeri i mandags, haster det at få arrangeret bortkørslen hurtigst muligt, da det ellers kan blive svært at komme til efterfølgende.
Bortkørsel af 300 m3 jord fra Malling
8,762 kr
Malling
Haster! Hej, Hjælp og tilbud på bortkørsel af 300 m3 jord fra Malling, som muligvis er blandet med lidt muld. Der skal sandsynligvis skal bruges en minilæsser eller en gummiged til at løsne jorden, da den ligger ca. 30 meter inde på grunden. Derudover anbefales der køreplader på nabogrunden for at få adgang + afklaring med ejeren af nabogrunden, om der må køres med maskiner. Da nabogrunden påbegyndte deres byggeri i mandags, haster det at få arrangeret bortkørslen hurtigst muligt, da det ellers kan blive svært at komme til efterfølgende.
Bortskaffelse af jord
2,000 kr
Ry
Fjernelse og bortskaffelse af større jordbunke/bakke af jord og græstørv. Det er muligt af komme helt tæt på evt med minigraver
Tage fliser op af indkørsel og på lossepladsen
2,500 kr
Egå
Fjerne fliser i indkørsel og bortskaffe. Det drejer sig om 5 x 30 meter fliseområder. Halvdelen af fliserne er 10x20 cm og resten er 20x40 cm
Afhentning af affald
1,200 kr
Skanderborg
Affald skal afhentes. Meget af det står udenfor, men der er nogle få ting inde i garagen. (Ses på billeder) Ting i garage: - lille sofa + gammel skærm - lille kummefryser - køleskab - paller - tæppe
Affald til lossepladsen (1 omgang)
Risskov
Hente affald til lossepladsen. 1 omgang burde kunne gøre det. Et par lette døre, lidt fermacell, træ og murebrokker/fliser. Nem adgang til affaldet.
Affald til lossepladsen (1 omgang)
Risskov
Hente affald til lossepladsen. 1 omgang burde kunne gøre det. Et par lette døre, lidt fermacell og murebrokker/fliser. Nem adgang til affaldet.
Affald på losseplads
500 kr
Skødstrup
Nedpillet skur og fliser skal køres på lossepladsen. Der er nem adgang og det er træ, lidt sten og lidt stål.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i randers nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i randers nv, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!