Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"God, hurtig og effektiv service."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"God, hurtig og effektiv service."
Hedehusene
"Meget behagelig og sympatiske mennesker kom til tiden ,udførte opgaven til punkt og prikke , dem vil jeg gerne give mine bedste anbefalinger"
København N
"Everything went very smoothly. Highly recommend Nazam!"
Kokkedal
"Super indsats!"
Roskilde
"Was quite helpful and quick! Took at most 4-5 mins from the agreed time to get it done with"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Gentofte
"Perfekt arbejde"
København N
"Super nemt med Sune, så kan varmt anbefale."
Super flink og 100 procent pålidelig! God kontakt og god service
Bortskaffet brugbar vaskemaskine
500,-
Hurtigt respons. Meget god og påpasselig.
Bortskaffelse af klaver
1,250,-
Tak for hjælpen. Gør I også rent? 89 m2…
Bortkørsel af træ fra plankeværk og et gyngestativ som aldrig har været brugt.
500,-
Super arbejde meget tilfreds
Fjerne træ og jord
2,000,-
Super flink og effektiv fyr, kan klart anbefales.
Bortkørsel af affald til genbbrugs station
1,200,-
"Super behagelig oplevelse. Tak for det.😊"
Hjælp til udsmidning af ca. 15stk. fyldte gennemsigtige stor poser
630,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernet belægningssten.
300 kr
Smørum
Havefliser 20x40cm skal fjernes. Der er 119 hele og lidt enkelte knækkede. De er stablet i indkørslen, så de kan nemt afhentes. Fliser kan nemt genbruges.
Fjerne træ og jord
2,000 kr
Smørum
Vi skal have fjernet vores gamle blomsterseng som ligger inderst i vores have. Det er tale om gammel blomsterseng som har ikke været plejet i et par år og har et par birketræer og andet ukrudt. Det hele skal fjernes samt jord som har en brede/tykkelse på ca 50 cm. Jord og grus skal bortskaffes og jeg har ikke nogen værktøj andet et skovl og trillebør. Opgaven skal helst udføres i denne uge (30) Selve sengen er 4x4 meter og som før 50 cm opad. Det er nemt at tilgå haven via vores carport hvor det er ca 1,5 meter bred indgang. Men det er nok ca 40 - 50 meter ind i haven da sengen er inderst. Har vedhæftet billede som viser sengen. Gætter på at det er måske tale om ca 5-7 kubikmeter af jord som skal fjernes
Klipning af hæk og affaldshåndtering
1,500 kr
Smørum
Klipning af hæk ~70meter i alt, 2 meter høj, 0,5-1 meter bred. langt hovedparten er ligusterhæk men der er ~10 meter andet hæk. samt aflevering af affaldet derfra. Har ingen hækkeklipper, har en trillebør. 10 meter af hæk er mod sti hvor der skal gås ~200 meter med affald i trillebør, kan haves i 1 omgang hvis big bag benyttes som jeg også har. Affald skal på genbrugsstation 5 min kørsel. Alt affald kan haves i 1 omgang med trailer, eller 2 omgange med big bag i stort bagagerum. Kørsel af affeld kan evt. gøres af mig selv i weekenden.
Bortskaffelse af sofa
Smørum
Min gamle sofa skal bortskaffes. Jeg bor i stueplan. Mål ca 80x70x180
Fjernelse af ukrudt
1,200 kr
Smørum
Ønsker pris på fjernelse af ukrudt mellem fliser i forhave/carport, da udlejer af vores ejendom desværre har forsømt det, ved vores indflytning. Oprydning, værktøj og rengøring/bortskaffelse skal handyhanderen selv stå for. Har ikke et præcis opgørelse af antal m2, men billedet får området til at se større ud, end det er.
Bortskaffelse af klaver
1,500 kr
Smørum
Gammelt klaver skal på genbrugspladsen ************ ** **** ******
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i smørum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i smørum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 970.00,- til 1,580.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!