Michael S.
Odder
Seneste Anmeldelse
"Michael er virkelig dygtig og løste opgaven perfekt! Kan klart anbefale ham"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odder
"Michael er virkelig dygtig og løste opgaven perfekt! Kan klart anbefale ham"
Kokkedal
"Super indsats!"
Malmö
"Joseph udførte opgaven til min fulde tilfredshed. Jeg vil gerne anbefale ham til andre kunder.👍 Helle"
København N
"Everything went very smoothly. Highly recommend Nazam!"
Hedehusene
"Meget behagelig og sympatiske mennesker kom til tiden ,udførte opgaven til punkt og prikke , dem vil jeg gerne give mine bedste anbefalinger"
Højbjerg
"God service"
Aarhus V
"Flot udført stykke arbejde af to hårdtknoklende herrer. Kan varmt anbefale dette firma. Ulla O."
Roskilde
"Was quite helpful and quick! Took at most 4-5 mins from the agreed time to get it done with"
Super at arbejde med Tarek. Flink og god kommunikation hele vejen.
Transport af tøj fra Odder til København
1,599,-
David er en yderst dygtig og professionel handyman. Han modtager dig med et smil og udfører opgaven uden problemer. Han får mine varmeste anbefalinger😊
Skab der er skilt ad samt lille køkkenbord, skal bæres ned fra 1. Sal og køres på genbrugspladsen.
450,-
Godt arbejde
Fjerning af klaver
1,300,-
Allan og hans kammerat gjorde et fantastisk og effektivt stykke arbejde. Kan 100% anbefales.
Nedbæring af sofa, seng, spisebord og kommode
950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
To langkawi loungesofa
500 kr
Odder
Flytning af to stk Langkawi lounge sofaer 190x80 fra Hvidovre til Odder. https://www.dba.dk/loungesaet-ilva-langkawi-s/id-1116487929/?utm_source=copy&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing
rette hængsler på et i forvejen samlet ikeaskab
350 kr
Odder
Rette hængsler på et ikeaskab som er samlet. Ikeaskabet skal skrues fast til væg og touch klemmer fastgøres. Væggen er beton. Jeg har værktøj.
Hente to tomme bistader Ry-Odder
1,000 kr
Odder
jeg har købt to trugstader (til biavl - de er uden bier) der hver har målene 75 cm x 102 cm x 112 cm. De er bygget i træ og jeg ved ikke hvor tunge de er. Du skal være klar til at løfte dem, evt. med hjælp fra sælger. Aflæsningen hos mig kan jeg klare. Fra min by er der 31 km til byen hvor trugstaderne befinder sig. jeg har brug for nogen der vil hente dem evt. på deres trailer, da jeg ikke selv har den mulighed.
Flytte klaver og kølefryseskab
1,200 kr
Odder
Vi har et gammelt klaver, som vi gerne vil have flyttet ud på vores lager og til gengæld have et elklaver flyttet ind. Desuden har vi et køle fryseskab, som vi gerne vil have flyttet ind i køkkenet fra vores carport. Der er en udendørs halvrund trappe med 6 trin lavet i fliser. Min mand kan godt hjælpe
Fjerning af klaver
600 kr
Odder
Har et klaver det skal fjernes i et hud i odder. Er ikke sikker på vægten. Klaveret er 132 høj, 145, lang og 65 Dyb. Det står i stuen i et hus. tror ikke der er mere end et enkelt trin ind og ud af huset. Ja det er nemt at komme til. Der mig og en makker der kan hjælpe med at bære det ud.
Bære skænk til 2. sal
300 kr
Odder
Hej Jeg har brug for hjælp til at bære en skænk i kirsebærtræ med målene: L 135, h 90, d 42, fra gadeplan og op på 2. sal i Odder centrum. Jeg kan selv være med til at bære, så det er kun nødvendigt med én person mere. Gerne torsdag d. 11 juli om eftermiddagen eller fredag d. 12, hvor jeg kan hele dagen. Alternativt mandag d. 15.juli.
Transport af tøj fra Odder til København
1,000 kr
Odder
Jeg har brug for en, der kan transportere mit tøj (ca. 10 sække) fra Odder til København ***** **. Jeg har haft klædemøl, og alt mit tøj har derfor været en tur forbi mine forældres kummefryser. Jeg har nu brug for, at det bliver transporteret fra Odder til København ***** **. Jeg vurderer, at det godt vil kunne være i en almindelig personbil, hvis det også kan være på bagsæderne. Sækkene er ikke tunge.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i odder til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i odder, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 880.00,- til 1,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!