Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Venlig og imødekommende"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Venlig og imødekommende"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Birkerød
"Kan kun give mine varmeste anbefalinger, alt blev udført perfekt 🙂"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Ishøj
"Perfekt til anretning, servering, afrydning og opvask. Medbragte egne knive."
København S
"Jeg er desværre ked af at måtte give en dårlig anmeldelse, men "rengøringen" af lejligheden var desværre under al kritik. Der var beskidt før rengøringen, hvilket også var beskrevet i opgaven, at der så er ligeså beskidt efter, gør det tydeligt at rengøringen er yderst mangelfuld. Malena var flink og rar, men arbejdet er udført så dårligt, at jeg desværre må give en dårlig rating."
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
Heidi var super at hbe med på vores store dag! Vi havde en god samtale optil, for at være sikker på at forventningerne til arrangementet var afstemt. Hun og hendes kolega var smilende og fra de trådte ind ad døren, var der ingen bekymringer. Vi slappede totalt af og kunne nyde dagen. Der var bare styr på det!
Servering/afrydning bryllup
6,250,-
Christian er meget venlig og imødekommende og god til samarbejde. Christian mødte op en dag inden festdagen, til møde for introduktion af hus og opgaver.
Servering, afrydning, opvask mm til rund fødselsdag
1,000,-
Sød, imødekommende, effektiv og selvstændig. Kæmpe anbefaling herfra!
Hjælp til at stille mad frem (buffet ikke servering), rydde af og vaske op (industriopvaskemaskine)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Buffet og drikkevareopfyldning
3,000 kr
Kirke Hyllinge
Opfyldning af buffet og køleskab med drikkevarer. Afskylning og ned pakning af service efter brug.
Multihandicappet søns havefest
2,000 kr
Kirke Hyllinge
Overraskelse til vores multihandicappede søn på hans 30 års fødselsdag, som afholdes som havefest
Konfirmationskage med mousse
1,500 kr
Kirke Hyllinge
Flot pyntet kage til en konfirmation med 55 gæster. I stil med de vedhæftede billeder. Og måske med hindbær- og chokolademousse i.
Fotografer til 2x40 års fødselsdagsfest
3,000 kr
Kirke Hyllinge
Gerne stemnings-/ og familiebilleder i 2-3 timer
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23)2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden.
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden.
Nytårs arrangement - hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi skal i forbindelse med vores nytårs arrangement bruge 2 personer som hjælpe til servering og anretning af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. Dato 31.12
Julearrangement - Hjælp til servering og anretning.
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp en person til at hjælpe os med vores jule arrangement med at anretning og servering af maden. Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til vores julearrangement skal vi bruge en person i tiden fra kl. 17 til ca. 23.00. Dato 24.12.
Servering og anretning til 2 arrangementer
Kirke Hyllinge
Vi vil meget gerne have hjælp til servering anretning af maden og afrydning til arrangement ti julearrangement og nytårs arrangement. 1. Julearrangement skal vi bruge 1 person i tiden (17-23) 2. Nytårs arrangementet skal vi bruge 2 personer. (1 fra 17 til 23 og 1 fra 17 til 02) Da sidste skal også sørgefor drinks og champagne. 1. Arrangement den 24.12.21 (fra 17 - 23) 1 person 2. Arrangement den 31.12.21. En person(fra 17 - 23) og En person fra 17 til 02) Da sidste også skal sørgefor drinks og champagne.
Tilbyder hjælp til servering og madlavning 25års erfaring er uddannet .
Kirke Hyllinge
Tilbyder hjælp til servering Jeg har mere end 25 års erfaring fra restaurations branchen er uddannet. Sætter en ære i og udføre små som store opgaver til selskaber. 2021-2022
Konfirmation holdes i Ejby (4070) - hjælp søges
Kirke Hyllinge
Vi skal holde konfirmation hjemme lørdag den 12/9. Der kommer mellem 30-40 gæster til buffet. Opgaverne er: * gøre buffeten klar (sammen med mor og far) * skære kød og anrette på fade * varme brød * varme sauce * fylde op af vin og isvand på bordene * rydde af efter buffeten skylle af og sætte i opvasker * sætte kaffe/the over * gøre klar til dessertbuffet (is/kage) * rydde af efter dessert Vi forestiller os at du/I har erfaring fra lignende opgaver og glæder os til at høre fra dig 😊 Vi glæder os til en dejlig dag ☀️ Lørdag den §§§§§ptember 2020
Hjælp til servering/oprydning på fredag d.13/3-15 kl.11:30 - ca 15
Kirke Hyllinge
Der skal stå champangeglas fremme når vi kommer fra kirken ca. 13:45 . Maden kommer udefra men skal sættes på bordet mens vi er i kirke (13 - ca.13:30)! Det er lunch/brunch - ingen varme retter men noget brød skal varmes i ovnen! Der skal laves kaffe og te! Det er ta' selv bord så du skal ikke servere blot sørge for at der er fyldt op med brød og glas og bestik! Opvasken efter kl.15! Vi bliver ca.11 personer - det er efter min mors bisættelse! Fredag d. 13/3 -15 kl.11:30 - ca.15
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i kirke hyllinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i kirke hyllinge, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!