Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊"
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Aalborg SØ
"De kom til tiden og gik straks igang og var meget effektive. De glemte dog at rengøre køleskab og ovn, som var en del af opgavebeskrivelsen. Camilla kom dog igen morgenen efter og udførte disse ting uden problemer."
Birkerød
"Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til studentergilde 6/7-24
1,800 kr
Nørresundby
Søger 2 stk. hjælpere til studentergilde d. 6/7-24 fra kl 11.30 - ca. 17.30. Opgaven består i anretning af buffet, velkomstdrink og dessert/kaffe. Afrydning af borde samt vaske i opvasker. Ca. 40 gæster/kuverter.Buffet bestående af kolde og varme retter. Velkomstdrink er asti. Dessert består af frugt, kage og chokolade. Alt service skal vaskes.
Festhjælp og oprydning - akut
1,500 kr
Skørping
AKUT! På lørdag den 18. maj: Hjælp til uformel fest med 60 gæster, oprydning, afrydning, opfyldning og ad hoc. Ingen madlavning
Bryllupstaler i Hirtshals
3,000 kr
Hirtshals
Vi søger en taler, der kan holde tale ved vores bryllup på Hirtshals den 25. maj og forestå ceremonien. Det hele skal tage cirka en time
60 års fødselsdagsfest kl. 19
1,500 kr
Løgstør
60 års fødselsdag gerne kl. 19.00
Køkkenhjælp til konfirmation
2,110 kr
Hjallerup
Køkken personale til konfirmation. 65 gæster.
Henna-tatoveringer til firmafest
2,000 kr
Aalborg
SISSEL EDELBO afholder 20 års fødselsdag for alle vores ansatte (cirka 20 personer), hvor temaet er ******. Vi vil i den forbindelse gerne lave henna-tatoveringer - både få det lavet og lære, hvordan man gør. Færgen til Eg**** koster (20 kr. - betaler vi), og der er tale om 1-2 timer. Kan I give en pris gerne både med og uden materialer/værktøj? På forhånd tak! // Sarah, SISSEL EDELBO
Servering
2,500 kr
Vestbjerg
Hejsa ☀️ Vi søger 2 der kan servere til bryllup d. 25 Maj, fra 11:30 til ud på aftenen. Opgaverne vil være at skænke velkomstdrinks, fylde op på ta’ selv bord, kolde drikke mm., samt oprydning og opvask. Til aften vil det være social dinning - servering af fade/skåle på bordende, samt oprydning heraf. Opfyldning af drikkevare på bordene og i køleskab, samt opvask og nedpakning af overskydende mad. Der kommer to kokke, der står for maden om aftenen.
Køkkenpersonale til konfirmation
1,500 kr
Aalborg
Køkkenpersonale til konfirmation. Modtagelse af mad fra cateringfirma. Opvarming af mad. Klargøring og afrydning af buffet. Lave kaffe efter buffet. Oprydning og opvask af service. Ca. 30 gæster
Servering og generel køkkenhjælp til 30 års fødselsdag
2,000 kr
Aalborg
En 30 års fødselsdagsfest med omtrent 55 gæster - estimeret 8 timers arbejde (omtrent 17:00 - 01:00) Opgaverne består I: Skænke op til velkomstdrinks og servere dette Anrette buffet og skænke vin og vand op Hente tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl (hovedsageligt vin og vand, da der vil være fadølsanlæg som gæsterne selv betjener) Sørge for at der bliver brygget kaffe og lavet te Gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætte desserten ind (fra leveret catering/buffet) Pakke maden væk (evt. så den kan komme med hjem i poser og skåle, hvis muligt) Hjælpe med at vaske op Hjælp med natmaden (formegentligt hot dogs), mellem opvask, kaffe og afrydning. Der er adgang til to køkkener i fælleshuset med ovn, opvaskemaskine og service (bestik, tallerkner etc.)
Serveringshjælp til konfirmation
1,500 kr
Hals
Serveringshjælp til konfirmation fra kl. ***********. Hjælp med servering af velkomstdrink, vin, vand, oprydning efter forret og hovedret, lave kaffe og te, hjælp med vaske op, fjerne affald og sørge for at ***** *** er fuldt op og rent.
Mad til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30
4,000 kr
Storvorde
Jeg søger en kok til at lave 3 retters menu til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30 hjemme i vores hjem. Vi bliver 15 personer: Hovedret skal være med oksekød og Barinaisesovs osv. Forret gerne med rejer. Kan I lave noget for ca. 250 kr pr. person?
Serveringshjælp til barnedåb
2,000 kr
Skagen
Vi skal holde barnedåb for 15 voksne og 3 børn og vil gerne have hjælp til servering (og evt. mad som ellers vil blive bestilt udefra) og aftagning . Vi skal være i kirke kl. 10 og vil herefter komme retur til brunch/frokost
Partybus til polterabend
3,000 kr
Nørresundby
Hej 😊 Vi søger en partybus eller lignende til 8-9 kvinder i anledningen af polterabend. Kørsel fra Støvring til Aalborg omkring kl.18:00.
Ninjago kage til 6 års fødselsdag
400 kr
Hobro
Da jeg er blevet brændt af, med den første bestilling jeg lavede, søger jeg en der kan lave en Ninjago kage, til på søndag d. 24. Marts. Den skal laves til minimum 8 personer. Det skal være den røde Ninjago figur, og der skal også navn og år på.
Jeg serverer til fester
1,234 kr
Hadsund
Jeg serverer til diverse fester i weekender. Så står du og mangler en til at serverer til din næste fest. Så kontakt mig gerne. Jeg har arbejdet som tjener og serveret til flere fester. Lad mig hjælpe dig med at få en fest uden stress og jag. Jeg serverer maden med et smil på læben, og sørger for at der er drikkevarer på bordet. Og hvis det er buffet sørger jeg for at holde den pæn og opfyldt. Jeg kan også hjælpe med opdækning af bordene inden festen. Da dette er noget jeg også går meget op i Prisen er: 130 i timen. (Kan klare op til 30 personer alene. Ellers skal vi 2 personer på)
Bryllupshjælp: blomster og koordinering
1,000 kr
Sæby
En hjælpende hånd til bryllup: sætte blomster op, finde glas, vise vej etc.
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i Nordjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i Nordjylland, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!