Person serverer drikkevarer til gæster ved festlig begivenhed.

Servering eller anden hjælp til fest i Nordjylland

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Nordjylland

Festhjælpere til alle dine behov

Catering

Planlægning

Madlavning

Transport

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste festhjælpere i Nordjylland

Opgaveejer for løst opgaver online

Christina R.

Nibe

5,0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk oplevelse med Christina - rigtig god dialog, forventnings afstemning og tillid ⭐️ Vi sætter pris for en lige til opgave - og tusind tak for drikkevarer til turen. Vil klart anbefale, som samarbejde med Christina, da hun giver plads til, at man udføre arbejdet korrekt og hun er endda super venlig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4,8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5,0
(35)

Seneste Anmeldelse

"Christine hjalp os professionelt igennem fødselsdagsfest."

Opgaveejer for løst opgaver online

anne-mette O.

Aalborg SV

5,0
(6)

Seneste Anmeldelse

"Super godt arbejde. Helt som aftalt. Hurtigt og effektivt😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4,9
(21)

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Opgaveejer for løst opgaver online

Helena C.

Brønderslev

4,6
(21)

Seneste Anmeldelse

"ved ikke"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4,9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5,0
(21)

Seneste Anmeldelse

"Karina kunne se at opgaven kun kunne udføres tilfredstillende med en ekstra hjælper. Kom og havde et godt overblik og sørgede for at vi kunne læne os tilbage og nyde festen. Kan kun anbefales"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Helena er en virkelig sød og effektiv arbejdskraft og tager tingene af sig selv. Hun har overblik og er yderst effektiv. Dertil er Helena rigtigt sød og dejlig at være sammen med. Vi kan kun give Helena de bedste anbefalinger.

oprydning og opvask til fødselsdag

1.300,-

comment.user?.profileImg

Arbejdsomme og effektive kvinder🤩

Mad og køkkenpersonale til konfirmation

5.600,-

comment.user?.profileImg

Selvkørende efter få instruktioner 💪🏽 vil uden tvivl gøre det igen!

servicere til julefrokost

3.000,-

comment.user?.profileImg

det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)

Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af festhjælpere

Baseret på 383 Anmeldelser

4.88
362
10
3
2
6

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Nordjylland

Bryllupshavefest

10.260 kr

Svenstrup J

Hej D.23 August holder vi en havefest i anledning af vores bryllup sidste år. Vi bliver 20-25 mennesker er i gang med at undersøge mulighederne for catering/privat kok eller lignende. I forhold til menu må gerne gerne være noget buffet inspireret af fransk eller engelsk bondemand f.eks. shepherds pie, boeuf-bourguignon, stege, stegte kartofler og lignende. Hvad villeprisen være for sådan en omgang? Mvh Tina og Jeppe Brønnum Hatting

Servering, opdækning og oprydning

14.000 kr

Nibe

Servering, opdækning og oprydning til bryllup på 130 gæster. Det er d. 7. Juni mellem tidsrummet kl. 11:00 - 02:00 Kl. 11 skal der sættes op og klar til reception. Kl. 12:30 starter vielse Efter vielsen kl. 13:30 skal der holdes pænt og rent ved receptionsområdet. Kun vandglas og tomme dåser og glasflasker. Også under receptionen skal der dækkes borde og klargørelse til middag som er kl. 17:30. Under middagen skal der serveres forret, hovedret og dessert. Forret er tallerken servering, hovedretten er sharing fade på bordene og dessert er tallerken servering. 17 borde i alt. Ingen opvask. Der skal bruges 3 tjenere fra kl. 11 til klargørelse af reception. Fra kl. 13:30 skal der bruges 5 tjenere i alt til bordopdækning. Under middagen til servering skal der være 7-8 tjenere i alt. Efter middagen skal der ryddes af og resten af tiden skal der holdes pænt og rent. 5 tjenere kan gå kl. 22 og de resterende kan gå kl. 02. Håber nogle kan hjælpe.

Oppyntning til konfirmation

5.000 kr

Hjørring

Vi har egen gildesal på landet og ønsker et hold til at pynte og skabe de flotteste rammer til vores datters konfirmation. Rummet er ca 60 m2.

Servering og hjælp til kobberbryllup

2.000 kr

Aalborg Øst

Kobberbryllup for ca. 30 pers i parrets egen have. Serviceringshjælp fra kl. 16 - 23-24 ish. Søges hjælp til skænker op til velkomstdrinks og servere dette Anretter forretten færdig og skænker vin og vand op rydder op efter forretten Fylder løbende op med drikkevarer og isterninger Hovedretten består af helstegt pattegris med følge af slagter. Hjælpe slagteren med diverse opgaver. henter tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl Klargøring af bestilt islagkage og servering af dette. Vaske op De pakker maden væk, så den kan komme med hjem i poser og skåle. klargør baren med flasker fjerner affald, og tomme flasker Gør natmaden klar. Varme pølsehorn med tilbehør.

Fødselsdags kage i blå farve, rund form i et lag

500 kr

Nørresundby

Fødselsdagskage i blå farve i rund form, et lag, som på billedet. Jeg skal kun have kagen med kagepynten på, alt spiderman pynt har jeg selv købt og stikker selv i. Bor i Nørresundby. Antal 15-20 personer. Ligemeget med smag.

Polterabend

1.500 kr

Aalborg SV

Polterabend for bruden, vi ønsker en mavedansere som kan komme og danse og lære pigerne lidt:)

tjenere/køkkenpersonale/opvaskere/alt-mulig-mænd

3.000 kr

Hadsund

Vi søger serveringshjælp til vores bryllup d. 27 September, hvor der kommer ca. 80 gæster. Vi har bestilt helstegt pattegris med buffetanretning til hovedret (kl 18:30), og vi forbereder selv forretten i form a 6 Hors d'eouvres som skal serveres løbende med start ca. kl 17. Buffeten bliver stillet op af leverandøren. Så vi har brug for ca. 3 tjenere, opvaskere, alt-mulig-mænd, som skal: 1. Anrette de forberedte Hors d'eouvres på fade og i små engangsskåle 2. Sikre at forretten løbende bliver serveret og tomme fade bliver fjernet og vasket op 3. (Evt.) tilbyde at skænke første glas vin til hovedretten 4. Sikre at der er vin på bordene (altså vinflasker, gæsterne skænker selv efter første glas) 5. Fjerne beskidt service fra bordene og buffeten (ca. 8 forskellige retter og 5 slags tilbehør på et 5m langt bord) efter hovedretten 6. Servere den forberedte dessert (evt. med en lille smule anretning nødvendig, f.eks. kom is på tallerken med kage) 7. Løbende rydde op, vaske op (med industriopvasker) og gøre køkkenet rent Vi regner med at køkkenpersonalet skal møde op ca. kl 15-16 og være færdige senest kl 22. Vi sørger selv for kageservering og velkomstdrinks kl 15, og vi sørger også selv for natmad.

servering til en fest - behov for 2 personer - pris kan aftales

1.380 kr

Skagen

Vi skal holde en havefest med ca 40 gæster. Vi ønsker hjælp til servering af "finger food" og løbende oprydning, opfyldning af vand, drinks mm. Der er nok brug for hjælp fra kl 17 til kl 24

Hvad tilbyder festhjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at finde serveringspersonale, bl.a. til en privat fest, på Handyhand skal du gøre følgende:

    1. Opret din opgave:

    Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger hjælp til, f.eks. køkkenhjælp og tjenere til fest, og inkludér så mange detaljer som muligt om serveringen og hvornår du ønsker den udført.

    1. Angiv et budget:

    Indtast det, du forventer at betale for serveringshjælpen. Ved at indikere hvad du forventer at betale, hjælper det handyhandere til at afstemme deres tilbud med dine forventninger.

    1. Modtag tilbud:

    Efter at have oprettet din opgave, vil du begynde at modtage tilbud fra serveringspersonale og andet køkkenhjælp til din private fest i nærheden eller dem, der er villige til at rejse til din lokation.

    1. Vælg din(e) handyhander(ere): 

    Gennemgå tilbuddene og vælg det tilbud, der bedst matcher dine krav og budget. Det kan i nogle tilfælde kræve, at du betaler lidt mere eller accepterer andre vilkår, for at få den bedst muligt servering til festen.

    1. Bekræft og start:

    Efter at have valgt en handyhander, bekræfter du accept af tilbuddet, og dit serveringspersonale kan begynde på opgaven.

  • Du betaler for din køkkenhjælp til festen direkte via Handyhand. Sådan gør du:

    1. Reservation: 

    Når du accepterer et tilbud på Handyhand, reserveres det aftalte beløb, som Handyhand holder for dig. Dette garanterer sikkerheden for både dig og hjælpepersonalet. Hvis opgaven annulleres, får du dine penge retur.

    1. Betaling ved opgavens afslutning:

    Når opgaven er færdiggjort, overføres det reserverede beløb til serveringspersonalet. Du slipper for besværet med at stå for betalingen - Handyhand håndterer det for dig.

    Undgå betalinger uden om Handyhand-platformen. På den måde kan vi støtte dig hos Handyhand i tilfælde af snyd eller andre eventuelle udfordringer.

  • Man kan hurtigt og enkelt finde ud af, om serveringspersonale er ledigt. Du vil nemlig kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere eller andre hjælpere til fest, som faktisk er ledige og kan påtage sig opgaven. Dette sikrer, at dem, der byder på din opgave, er tilgængelige til at udføre den.

  • For at aflyse eller fortryde en aftale med serveringspersonale, bør du følge nedenstående trin:

    FØR du accepterer et bud: 

    For at slette en opgave der ikke er tilskrevet en handyhander endnu, skal du blot gøre følgende:

    1. Gå til “Mine opgaver”.
    2. Vælg den gældende serverings- eller festhjælpsopgave ved at trykke på titlen.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Vælg “Aflys opgave”.

    EFTER du accepterer et bud:

    1. Gå ind på Handyhand.dk & log ind.
    2. Gå til “mine opgaver”.
    3. Vælg den opgave, du gerne vil annullere.
    4. Klik på “flere muligheder”.
    5. Klik på "aflys opgaven".
    6. Udfyld formularen (husk forklaring på hvorfor opgaven annulleres).

    Forsøg ikke at aflyse opgaver uden for Handyhand. Dette vil give problemer for både dig og din handyhander, hvis du har accepteret buddet.

  • Handyhand sikrer sig, at det personale, køkkenhjælp eller de tjenere til din fest, du hyrer, er pålideligt ved at udstyre profiler med både anmeldelser og en 'udførselsrate'. Ved at se på disse oplysninger får du mulighed for hurtigt at danne dig et overblik over, hvor mødestabil og dygtig handyhanderen er.

  • Du kan benytte følgende metoder for at komme i kontakt med Handyhand:

    • Kontaktformular: Besøg https://handyhand.dk/kontakt og udfyld kontaktformularen.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, så vi kan yde direkte hjælp.
    • E-mail kontakt: Send en detaljeret e-mail, så vender vi hurtigt tilbage.

    Handyhands kundesupport støtter dig i mange situationer. Du kan få hjælp til teknisk hjælp til hjemmesiden eller appen, betalingsrelaterede spørgsmål og håndtering af uoverensstemmelser. Du er også velkommen til at dele dine oplevelser med os, så vi fortsat kan forbedre vores service.

  • Når du booker serveringspersonale til din private fest via Handyhand, kommunikerer du let og sikkert med vedkommende gennem vores interne beskedsystem. Dette sikrer:

    • Skriftlige aftaler: Al jeres dialog dokumenteres på platformen, hvilket giver en tryghed og klarhed for både dig og serveringspersonalet.
    • Let adgang: Du kan til enhver tid let få adgang til tidligere dialog, du har haft med din handyhander, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse.
    • Let kommunikation: Hvis der bliver behov for det, kan I nemt kontakte hinanden via beskedsystemet, så alt er samlet på et sted og I ved, hvor I skal kigge efter ny information.

    Det er afgørende at undgå at kommunikere uden for Handyhand, især ved ændringer i aftaler, således at vi kan sikre en smidig og sikker serviceproces for dig.

  • Efter opgavens fuldførelse får du muligheden for at vurdere og rate den service, du har modtaget af din hjælp til festen. Det er vigtigt at give ærlig og konstruktiv feedback, da det hjælper både det hyrede serveringspersonale og fremtidige kunder, når de skal vælge hjælp til fest og servering.

  • Prisen bestemmes først og fremmest af dig og opgavens natur. Du sætter et budget for din opgave inden for servering eller anden hjælp til fest. Efter at have angivet dit budget, vil du modtage forskellige bud fra serveringspersonale. Herefter vælger du det bud og den festhjælper, som du mener bedst passer til dine behov. Det sikrer, at du betaler en pris, der er fair og inden for dit budget. Det sikrer også, at handyhanderen bliver betalt det, de mener, deres arbejde er værd.

  • For at sikre, at du vælger den bedste køkkenhjælp og tjenere til festen, skal du benytte dig af Handyhands smarte system, baseret på både anmeldelser og mødestabilitet. Det er designet til at kunne give dig et klart overblik over hver enkelt handyhanders kompetencer og tidligere præstationer inden for servering eller festhjælp.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en festhjælper med Handyhand?

At booke serveringspersonale gennem Handyhand giver dig mange fordele i forhold til, hvis du fandt hjælp andre steder fra:

  1. Sammenlign flere tilbud og vælg det bedste: 

Du kan nemt modtage og sammenligne tilbud fra forskellige fagfolk. Anmeldelser og tidligere udførte opgaver hjælper dig med at vælge den bedste løsning, baseret på pålidelighed og kvalitet. Anbefales for den, som ønsker flere valgmuligheder.

  1. Fleksibilitet: 

Handyhand lader dig søge efter hyret hjælp til skræddersyede opgaver. Der bliver taget højde for dine unikke behov og krav.

  1. Konkurrencedygtige priser:

Handyhand er en online markedsplads, hvor den konkurrenceprægede budstruktur sikrer dig gode priser, der matcher dine behov og den kvalitet, du søger.

  1. Ekstra skadegodtgørelse: 

Opgaverne på Handyhand er dækket af vores skadegodtgørelse, så længe du har en indboforsikring som også dækker.

  1. Sikker betaling: 

Handyhands betalingssystem gør det let og sikkert at håndtere betalingen. Når du ikke gider at bøvle med betalingen, er det Handyhand du skal gå til.

  1. Effektivitet og hurtig udførelse: 

Efter at have oprettet din opgave kan du hurtigt modtage tilbud fra lokale handyhandere, så dine opgaver udføres præcis, når du har brug for det.

Handyhand gør det nemt at finde en festhjælper i Nordjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien festhjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige festhjælpere i Nordjylland, i post nr: 7929 til 9978.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Servering eller anden hjælp til fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.250,00,- til 14.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!