Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Job well done"
Husrengøring
Bilrengøring
Totalrengøring
Overflade rengøring
Generel rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Job well done"
København S
"Malena made a great job preparing the house for airbnb rental. She had the eye for details and made it very good looking. She took time to come and see the place beforehand. I do recommend her"
Randers NV
"Dygtige, venlige gutter, kan klart anbefales :-)"
København S
"Rosaa var super nem og sød at have hjemme og gøre rent! Er meget tilfreds med resultatet :)"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Allerød
"Good work from Tatiana"
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
København Ø
"Well made job"
Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2,750,-
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
Meget sød, dygtig og nemt at kommunikere med😊
Jeg har brug for, at der bliver gjort klar til Airbnb-gæster to omgange og til slut en rengøring inden, vi igen kommer hjem fra ferie. Der skal altså gange vaskes og skiftes sengetøj, håndklæder og køkkentekstiler. Som er den 18. juli, den 25. juli og til slut en rengøring uden vask af senge tøj og håndklæder. Der er to soveværelser, et børneværelse, stue, køkken, badeværelse med brus, et mindre rum samt en længere gang. Der er trægulv i alle rummene på nær badeværelset, hvor der er fliser. Det er vigtigt, at særligt badeværelset og køkkenet bliver gjort grundigt rent herunder også køleskab og oven i køkkenet.
970,-
"Venlig og imødekommende - men det er vigtigt at man præcis aftaler hvilke forventninger man har til opgavens udførelse. Af hensyn til begge parter."
Rengøring af køkken og badeværelse ønsker beskrivelse af rengøringen.
2,000,-
Fleksibel, venlig, effektiv og opmærksom på detaljer
Rengøring af lejlighed og skift af sengetøj
500,-
Effektiv og grundig. :-)
Rengøring af sommerhus
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600 kr
Aalborg
Almindelig rengøring/regular cleaning/limpieza normal Rengøring af alle flader (køkken, stue, badeværelse) Gulvvask i alle rum Puds spejle/glasrammer Fjern støv etc. Støvsugning I alt max 4 timer evt. hver 4. uge over sommeren Lille hus på 86 kvm.: to soverum, et køkken og en stue, alt i ét plan. Rengøringsmidler haves, medbring handsker Danish/English/Spanish etc. all welcome :)
Rengøring
275 kr
Aalborg SV
Almindelig rengøring af lille rækkehus på 72 kvm. Støvsugning, gulvvask,, fjerne støv og spindelvæv, lille badeværelse samt køkken. Inklusiv tøminng af skraldespande og støvsugning under senge og sofa hver gang. Der er rengøringsmidler i hjemmet. Beregnet tid 2 timer
Rengøring i hjemmet
500 kr
Flemming
85 M2 rengøring. Hus. 4 rum + køkken + bad + indgang. Støvsugning, alle flader rengøres i alle rum, vask af gulv. Hver 2. uge 3 timer. Oprydning og andre småopg udenfor. Evt lidt havehjælp.
Rengøring af sommerhus
Harboøre
Rengøring af sommerhus en gang om ugen normalt i weekend i forbindelse med lejeskifte. Huset er 80 m2. Gulve støvsuges og vaskes flader tørres af vinduer pudses invendigt køkken (12 m2) og badeværelse (4 m2) rengøres grundigt. Omtrent 2-3 timers arbejde. Weekender i juli og august ca 2-3 timer
Rengøring af lille rækkehus på 95 m2 (fast).3
400 kr
Aarhus N
Rengøring af lille rækkehus på 95 m2 med køkken/stue, 2 værelser, 1 badeværelse. Der skal støvsuges, vaskes gulv, tørres støv/overflader af, rengøres badeværelse og vindues partier. Regner med hver måned. Oplys gerne en timepris og forventet antal timer pr. gang. Vi stiller selv rengøringsmidler til rådighed.
Slutrengøring af sommerhus
1,000 kr
Løkken
Rengøring af sommerhus, der har været benyttet i en uge. Let rengøring. Stue, køkken, badeværelse og 3 soveværelser (det 4. er ikke brugt). Let aftørring af bordflader samt støvsugning og evt pletvask af gulve i hele huset. Almindelig aftørring af køleskab indvendigt. Ellers let rengøring af badeværelse og køkken. 1-2 timers arbejde. Ca 90 kvm.
Rengøring
550 kr
Kongens Lyngby
112 kvm hus, 1 bad samt lille seperat wc, 3 mindre værelser samt køkken/alrum/stue i et samlet rum. Almindelig rengøring: støve af, støvsuge, gulvvask, rengøring af flader samt wc og bad. Vi ryder op så der er klar. Omfang: ca. 2,5 timer, hver fredag i tidsrummet ml. kl.9-15. Øvrigt: Vi har hund. Vi søger en professionel med forsikring og ren straffeattest. Det opgives tio skat for håndværkerbidrag.
Rengøring
550 kr
Kongens Lyngby
112 kvm hus, 1 bad samt lille seperat wc, 3 mindre værelser samt køkken/alrum/stue i et samlet rum. Almindelig rengøring: støve af, støvsuge, gulvvask, rengøring af flader samt wc og bad. Vi ryder op så der er klar. Omfang: ca. 2,5 timer, hver fredag i tidsrummet ml. kl.9-15. Øvrigt: Vi har hund. Vi søger en professionel med forsikring og ren straffeattest. Det opgives tio skat for håndværkerbidrag.
Rengøring
400 kr
Svendborg
Jeg har et lille byhus på 2 etager (ca 85 kvm.), der skal gøres rent hver uge. 1 badeværelse, 1 køkken og 4 rum. Ingen husdyr eller børn. Der er tale om almindelig rengøring med fast støvsugning, badeværelsesrengøring og aftørring hver uge, gulvvask, trappevask og grundigere aftørring efter behov. Der er støvsuger, moppe og rengøringsmidler til rådighed.
Rengøring
800 kr
Egå
Normal rengøring af ét-plans hus på 137 kvm. Ønsker støvsugning (gulv og fodlister) og gulvvask i alle rum, rengøring af 2 badeværelser, aftørring af alle overflader, rengøring af køkkenoverflader, samt indvendig pudsning af vinduer. Der er rengøringsmidler i huset.
Rengøring hver 14 dag 2 timer
500 kr
Bylderup-Bov
Hus 200 kvm Støve af, fjerne spindelvæv, støvsuge, vaske gulv, rengøre paneler, badeværelser
Rengøring hver 14 dag pris aftales.
350 kr
Solbjerg
Rengøring af 160 kvm hus. Rengøring af 2 badeværelser, tørrer støv af, støvsuge og vaske gulv.
Rengøring
Kirke såby
Rengøring af vores hus 2 timer hver 14 dag Hver 14 dag
Rengøring af hus
Fredensborg
Støvsugning gulvvask aftørring af overflader rengøring af køkken og 2 badeværelser Hver 14. Dag
Rengøring i hus på 160 kvm
Vordingborg
Støvsugning gulvvask rengøring af bad/toilet rengøring af flader som borde og vindueskarme Hver 14. dag
Renggøring hver 14 dag
400 kr
Tune
Hovedrengøring af 132 kvm hus. Tørre støv af, støvsuge og vaske gulve, ordne badeværelser og skifte sengetøj.
Rengøring hver 2 uge
Esbjerg Ø
Rengøring støvsuge gulvvask støv paneler. Vaske vinduer badeværelser mm. Stueplan- 170 kvm Hund og kat Skriv pris i pb. 2 timer - Hver anden uge.
Rengøring hver 14. Dag
Hadsten
160-170 m2 hus i 2 plan. Støvsugning gulvvask aftørring af overflader gulvlister og lofter for støv og spindelvæv. En gang i mellem vinduespudsning indendøre. Hver 10-14. Dag.
Rengøring
Lejre
Rengøring af hus. Støvsugning vaskning af gulve rengøring af badeværelser mm. 2-3 timer om ugen eller 5 timer hver 14 dag.
Rengøring af hus 180 m2
Roskilde
Rengøring inkl alle flader to badeværelser gulve møbler. Hver 14. dag helst ikke fredag
Rengøring lejlighed
3,000 kr
Vanløse
Fraflytning af lejlighed på ca. 65 kvm. Totalrengøring alle rum og overflader.
Total rengøring af tom lejlighed
1,650 kr
Bælum
Slut rengøring af fraflyttet rækkehus på 65 kvm
Hovedrengøring af lejlighed på 75m2 (fraflytning)
2,000 kr
Asnæs
Rengøring ifb.m flytning. Alle vandrette flader, skuffer, hylder mm. Gulvvask. Vask af 3 glasdøre
Slutrengøring af lejlighed ved fraflytning
1,500 kr
København N
Slutrengøring ved fraflytning af lejlighed. 75 kvm. Stue, soveværelse, køkken-alrum og badeværelse. Inkl. afkalkning af badeværelse samt rengøring af køle-fryseskab og ovn.
Total Fraflytnings rengøring
600 kr
Aarhus C
Udflytningsrengøring. Ca. 5 rum (85 m2). Rengøring af alle overflader, skabe, ovn, køl/frys, bad, toilet, emhætte, vinduer, altan mm. Der er lidt rengøringsmidler men usikker om det er tilstrækkeligt.
Rengøring af ældre lejlighed på 60 m² inden fraflytning
3,000 kr
Vissenbjerg
Fuld rengøring af køkken, bad,stue,soveværelse og lille kosterum
Fraflytningsrengøring af lejlighed på ca. 100 kvm
3,500 kr
Vejle
Udflytningsrengøring af stue og tre værelser samt køkken, badeværelse og gang. Herunder: Vask af behandlet trægulv.
Fraflytningsrengøring af lejlighed på ca. 100 kvm
2,500 kr
Vejle
Udflytningsrengøring af stue og tre værelser samt køkken, badeværelse og gang. Herunder: Vask af behandlet trægulv.
Rengøring
850 kr
København V
Rengøring af 45m2 lejlighed. Skift af sengetøj, støvsugning, skifte af håndklæder.
Flytterenøring af lejlighed
3,000 kr
Hjørring
Rengøring af overflader på tre værelser, stue/køkken, badeværelse og gang. Rengøring af alle skabe, skuffer, ovn og emhætte i køkkenet. Vaske vinduer indvendigt og udvendigt. Lejligheden er ca. 100 km2.
Når du skal hyre en handyhander inden for kategorien 'rengøring', er der visse aspekter, du bør være opmærksom på. I dette afsnit gennemgår vi nogle vigtige detaljer om, hvad en rengøringshjælpers arbejde dækker, fra de forskellige typer af services til det udstyr, de typisk benytter. Vores mål er at klæde dig godt på, så du ved præcis, hvad du kan forvente, når du hyrer en rengøringsassistent på Handyhand.
At gøre rent omfatter typisk:
Ja, rengøring kan også betegnes som:
En person, der udfører rengøringsopgaver, kaldes typisk:
Et firma, der specialiserer sig i at gøre rent, betegnes ofte som et:
Alternativet til at booke privat rengøring inkluderer:
Når du booker en rengøring, bør du være opmærksom på nogle vigtige ting, for at servicen lever op til dine forventninger:
Inden for branchen findes der forskellige opgaver og tjenester, som tilpasses efter kundens behov og den specifikke situation.
Nogle kunder kan have brug for at få gjort rent dagligt af deres private hjem eller arbejdspladser. Hvis der ønskes rengjorte ovne, tæpper eller gardiner, kræver det en mere specialiseret rengøring. Ved sæsonskift foretages som regel en hovedrengøring, som er mere dybdegående.
Andre rengøringsservicer er f.eks. til erhvervsbygninger og kontorer og ved flytning, hvor den nye og den gamle bolig skal gøres rent ved indflytning og fraflytning. Man kan også få gjort rent efter byggeprojekter og renoveringer.
Som regel bruges disse produkter til at gøre rent med:
Når du booker en rengøring af dit hjem, anbefaler vi, at du stiller dine rengøringsmidler til rådighed. På denne måde sikrer du, at handyhanderne rengør dit hjem med midler og -produkter, du stoler på. Hvis du mangler nogle specifikke produkter, kan du kontakte din handyhander, og høre, om personen kan medbringe ekstra produkter til at gøre rent med.
Udstyr til at gøre rent med er typisk:
De fleste rengøringshjælper har deres eget udstyr med, da det sikrer, at de altid bruger det rette værktøj til den specifikke opgave.
Rengøringshjælp benytter sig af diverse specialteknikker, der giver et dybdegående og effektivt resultat:
I en standardlejlighed kan en grundig rengøring tage mellem 2 og 4 timer, afhængigt af boligens størrelse og tilstand. I større huse eller områder kan opgaven tage op til en hel dag at udføre.
Faktorer der forlænger rengøringstiden kan inkludere ekstra beskidte områder, genstridige pletter eller hvis der er mange genstande, der skal flyttes rundt på.
Hvor ofte man behøver at få gjort rent afhænger af individuelle forhold. Generelt kan det overvejes:
Prisen for rengøring varierer afhængigt af en række faktorer:
Når du opretter en opgave, kan du benytte dig af Handyhands budgetudregner for at få en idé om omkostningerne. Ved at bruge platformen modtager du gratis bud på hele din opgave, så du får et tydeligt billede af de samlede omkostninger uden at bekymre dig om timepriser.
I Danmark er det muligt at få fradrag for rengøringsydelser gennem servicefradraget.
Servicefradraget dækker almindelig rengøring i hjemmet, såsom:
I 2024 er fradraget på 11.900 kroner per person, men det ændrer sig hvert år.
Husk at undersøge de præcise betingelser og vilkår for at sikre, at du opfylder kravene for fradrag eller tilskud. Husk at bede om en faktura fra din handyhander, hvis du vil trække rengøringen fra i skat.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at få hjælp til rengøring gennem Handyhand, følger du blot disse trin:
Når din rengøringsopgave er fuldført, betaler du let og sikkert gennem Handyhand. Processen er som følger:
Det anbefales på det kraftigste kun at betale gennem Handyhand. Gå ikke uden om platformen. Dette sikrer, at du kan få hjælp af os, hvis der skulle opstå problemer.
Du vil kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der er ledige. Dette sikrer, at du nemt kan vælge den person, der er tilgængelig og kan udføre din opgave, når du ønsker det.
For at slette en opgave, der ikke er tilskrevet en handyhander endnu og før du accepterer et bud, skal du blot gøre følgende:
For at få annulleret din opgave, efter at have accepteret et bud eller efter at opgaven er begyndt, skal du blot gøre følgende:
Du kan også se en video af, hvordan man annullere sin opgave:
Annullering af opgave på Handyhand:
På en PC/MAC: https://youtu.be/OfoL9PA4ztk
På en mobiltelefon: https://youtu.be/ddqB_LcwFxg
Når du har anmodet om at annullere opgaven, har din handyhander 48 timer til at godkende annulleringen, inden den automatisk godkendes. (Dette er blot for at sikre at opgaver ikke bliver annulleret, efter at handyhanderen har udført opgaven).
Når opgaven er blevet annulleret, vil midlerne blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Hvorefter de kan hæves til det kort, som de blev indbetalt fra i første omgang. Dette vil du modtage en mail omkring, når opgaven bliver annulleret.
Hvis du fortsat skal have hjælp til opgaven, er du velkommen til at slå opgaven op på platformen igen.
Både du og handyhanderen er dækket af forsikring via Handyhand, hvis der opstår uforudsete hændelser under udførelsen af rengøringsopgaven. Forsikringen udbetaler erstatning ved skader, der kan opstå under selve udførelsen af opgaven. For mere specifik information om, hvad forsikringen præcist dækker og ikke dækker, samt hvor store beløb man kan få udbetalt og andre betingelser, kan du besøge Handyhands forsikringside på https://handyhand.dk/forsikring.
Handyhand lader dig tjekke, hvor pålidelig en rengøringshjælp er, ved hjælp af anmeldelser og 'udførselsrate' på profilen. Dette gør det muligt for dig hurtigt at vurdere, hvor mødestabil og dygtig en handyhander er, og få indblik i vedkommendes tidligere præstationer og pålidelighed på platformen.
For at komme i kontakt med Handyhand kan du bruge disse metoder:
Handyhands kundesupport er altid klar til at hjælpe dig, hvad enten du har brug for teknisk hjælp med hjemmesiden eller appen, har spørgsmål omkring betalinger og udbetalinger, eller ønsker at dele din feedback for at hjælpe os med at forbedre vores service.
For at kontakte din rengøringsekspert, uanset om det er før, under eller efter opgavens udførelse, skal du bruge Handyhands interne beskedsystem.
Ved at kommunikere gennem vores system sikres du:
For at undgå problemer og uenigheder skal du undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette giver os mulighed for at hjælpe, hvis der skulle opstå tvister.
Efter opgavens udførelse har du altid mulighed for at skrive en anmeldelse af din handyhanders arbejde. Dette hjælper andre brugere med at træffe velovervejede valg og giver også rengøringshjælpen værdifuld feedback.
Du sætter selv et budget for din opgave, når du opretter den. Herefter modtager du bud fra handyhanderne. De giver bud ud fra, hvad de mener, opgaven vil koste. Du kan frit vælge den rengøringseksperts bud, som du finder mest passende. På denne måde betaler du en pris, der afspejler dine ønsker og behov.
I Handyhands profilsystem er der en oversigt over anmeldelser og mødestabilitet, så du kan vælge den mest kompetente rengøringshjælp til din opgave. Dette system er designet til at give dig et detaljeret indblik i hver handyhanders færdigheder og tidligere arbejdsindsatser
Systemet har en oversigt over rengøringseksperterne, deres tidligere udførte opgaver og feedback fra tidligere kunder. Ved at dykke ned i denne information får du en dybere forståelse for de forskellige handyhanderes kompetencer, hvilket i sidste ende kan hjælpe dig med at træffe det rette valg.
Mange personer kan have brug for hjælp, når der skal gøres rent. Her er nogle af dem:
En rengøringshjælper bør have praktisk flair inden for faget:
Mens der gøres rent, kan der opstå ekstra behov. Hvis det ikke er aftalt på forhånd med din handyhander, at det ordnes som en del af opgaven, kan vedkommende gøre ekstra rent mod betaling:
Med Handyhands system behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt med din handyhander. Vi håndterer de nødvendige procedurer:
Hvis du ønsker tilbagevendende rengøring, kan du ordne det i Handyhands beskedsystem.
Rengøringsservicen udføres typisk der, hvor kunden ønsker det, såsom:
Mange rengøringshjælpere tilbyder miljøvenlige løsninger til rengøring. Hvis du er interesseret i en miljøvenlig tilgang, kan du skrive det ind i opgaven. Herunder kan du se hvad man kan prioritere, for at få en grønnere rengøring:
Det er vigtigt at nævne overfølsomheder eller allergi, når man får gjort rent. Her er nogle anbefalinger, som du kan bruge, når du opretter en opgave om allergivenlig rengøring:
De fleste handyhandere udfører deres opgaver i løbet af dagen, inden for normal arbejdstid. Ønsker du at have gjort rent med fleksible tider, kan du aftale nærmere med din rengøringshjælp. Hvis du planlægger at få udført rengøring uden for almindelig arbejdstid, bør du være opmærksom på følgende:
Mange handyhandere er vant til at gøre rent i hjem, hvor ejeren ikke er til stede. Får du jævnligt gjort rent af den samme rengøringshjælp, kan det være, du stoler på dem, og ikke føler, det er nødvendigt, at du er til stede. Hvis du planlægger at lade en rengøringsekspert arbejde, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt at overveje følgende:
Du kan forberede dit hjem, før din handyhander kommer og gør rent:
Start med at aftale et fast tidspunkt for møder eller opdateringer, hvor alle kan deltage. Vær kontaktpunktet for alle, så du selv kan styre, hvordan arbejdet i dit hjem fordeles. Del konkrete opgavefordelinger og forventninger, så alle ved præcis, hvad deres rolle er.
Hvis der er gjort omhyggeligt rent, er der som regel ingen grund til, at det skal efterses.
I nogle tilfælde er det rart at have tilbagevendende rengøringshjælp, for at holde hjemmet rent. Hvis du har rettelser eller områder, du gerne vil have gjort rent igen, bør du nævne det for din handyhander inden I markerer opgaven fuldført.
En rengøringsekspert kan have forskellige uddannelsesbaggrunde. Ofte er det praktisk erfaring, der vægtes højest i denne branche, men nogle rengøringsfolk kan også have gennemgået formelle uddannelser, såsom serviceassistent eller uddannelse som rengøringspersonale.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en formel uddannelse at gøre professionelt rent. Mange i branchen har opbygget deres ekspertise gennem praktisk erfaring.
Nej, generelt set er der ikke krav om certificeringer eller autorisationer, for at arbejde som rengøringshjælp i Danmark. Det kan være en fordel, at handyhanderen har sit eget firma eller har taget kurser.
Nogle handyhandere tilbyder garantier for deres arbejde. Dog er det ikke noget, Handyhand kan garantere. Selvfølgelig vil din rengøringshjælp fuldføre opgaven, ellers har du ret til at annullere opgaven og få pengene igen. Selvom Handyhand platformen ikke stiller specifikke garantier, har vi en forsikring, som dækker din opgave.
Sikkerhed er altid en prioritet, også når der gøres rent i hjemmet. Når du booker en rengøring på Handyhand, bør du overveje følgende sikkerhedskrav:
Når du hyrer hjælp til rengøring gennem Handyhand, får du flere fordele, der sikrer dig kvalitet, fleksibilitet og økonomisk fornuft:
Book en rengøring af dit hjem på Handyhand og oplev en service, der kombinerer kvalitet, fleksibilitet og værdi. Anbefales for alle, der søger det bedste inden for rengøring.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!