Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Kokkedal
"Super indsats!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Esbjerg
"Venlig og høflig mand, som jeg anbefaler og håber at få til nye opgaver."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Alt perfekt
Afhentning og bortskaffelse af møbler
1,200,-
Super fint udført
Afhentning af møbler og inventar
1,799,-
"Super service!"
Afhentning af pap + flytning af havemøbler
1,000,-
Kan varmt anbefales.
Afhentning af møbler til genbrugsplads
900,-
Reel og troværdig
Afhentning af møbler til genbrugspladsen
1,500,-
God kommunikation og veludført arbejde
Afhentning af møbler til genbrugspladsen + 25 gipsplader 90X240 cm
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af møbler/affald til genbrug
1,000 kr
Vanløse
Jeg har en masse affald, som jeg gerne vil have afhentet til genbrug. Der er en masse blandet, hvor det største og eneste møbel er en 1,5-mandsseng (som er skilt ad - ingen madras). Ellers er der spejl, gamle dørhåndtag, potter, lamper, en træpalle - altså en masse ting, som man typisk har i hjemmet, og som bare ligger og fylder i mit kælderrum. Det bør alt sammen kunne hentes i 1-2 omgange afhængigt af størrelse af vogn/trailer.
Kørt affald på genbrug
500 kr
Slagelse
Har overtaget en grund, hvor der skal køres en lille trailerfuld storskrald på genbrugen, bl.a. : gammelt havebord, 1 plastik havestol, 1 gammel indsats til badekar, 1 gammel kakkelovn i jern, en kontorstol og 1 barnevogn samt et sandwichskilt. Jeg stiller så vidt muligt selv tingene frem til afhentning.
Afhentet haveaffald
400 kr
Hinnerup
Der skal hentes så meget haveaffald som muligt på 1 trailerlæs (der er nok til flere omgange, men jeg vil værdsætte at vi bare for fjernet så meget som muligt af 1 omgang) Medbring trailer og handsker - Der er et par tjørne imellem også. Jeg har en trillebøre til rådighed, men vil forsøge at lægge det så tæt på vejen som muligt. Jeg bor ca 5 minutters kørsel fra Hinnerup genbrugsplads.
Afhentning af byggeaffald
410 kr
Rødovre
Jeg har ca 15-20 halvfyldte sække byggeaffald, et par mindre marmor og granitplader, nogle læhegn/stakit, nogle gamle skabslåger samt en god stak træ fra noget nedrivning. Det hele står udenfor, men skal bæres/køres 15-20 meter ud til traileren/bilen. Vil tro det hele kan være en trailer der måler minimum 3 meter.
Afhentning af byggeaffald mv.
400 kr
Rønde
Afhentnig af diverse ting til genbrugsplads fra vores garage. Kan være i en trailer eller lille varebil.
Kørt affald på genbrug
500 kr
Slagelse
Har overtaget en grund, hvor der skal køres en lille trailerfuld storskrald på genbrugen, bl.a. : gammelt havebord, 1 plastik havestol, 1 gammel trillebør, en kontorstol og 1 barnevogn samt et sandwichskilt. Jeg har stillet tingene frem til afhentning.
Afhentning af haveaffald
400 kr
Hinnerup
Der skal hentes så meget haveaffald som muligt på 1 trailerlæs (der er nok til flere omgange, men jeg vil værdsætte at vi bare for fjernet så meget som muligt af 1 omgang) Medbring trailer og handsker - Der er et par tjørne imellem også. Jeg har en trillebøre til rådighed, men vil forsøge at lægge det så tæt på vejen som muligt. Jeg bor ca 5 minutters kørsel fra Hinnerup genbrugsplads.
Afhentning af haveaffald
400 kr
Hinnerup
Der skal hentes så meget haveaffald som muligt på 1 trailerlæs (der er nok til flere omgange, men jeg vil værdsætte at vi bare for fjernet så meget som muligt af 1 omgang) Medbring trailer og handsker - Der er et par tjørne imellem også. Jeg har en trillebøre til rådighed, men vil forsøge at lægge det så tæt på vejen som muligt. Jeg bor ca 5 minutters kørsel fra Hinnerup genbrugsplads.
Haveaffald samt andet affald på genbrugsplads (Roskilde)
800 kr
Roskilde
Jeg har følgende, der skal hentes i trailer og bringes på genbrugsplads: - Haveaffald (7-8 store poser) - En gammel trækvogn - Brædder og noget net - En trillebør - Flamingobokse - Lille tøjstativ, elkedel samt andet mindre affald Afhængig af dit trailer skal der muligvis køres to gange frem og tilbage.
Kørsel på genbrugsplads
800 kr
Haslev
Hej, Vi har en større omgang affald der skal køres på genbrugen, blandt andet: * En masse pap * Et par møbler, byggeaffald m.m. * Gamle malingrester Jeg vil gætte på at der et 2-3 læs. Vi har også trailer med netgitter på adressen, hvis det er lettere for dig. Rummet er let tilgængeligt.
Afhentning af møbler til renovation
Aalborg
Låge Skab fra badeværelse og skoskab til renovation Snarest muligt
Afhentning af møbler
3,000 kr
Brande
Afhentning og bortskaffelse af diverse møbler
Afhentning af klædeskab til renovationsplads.
350 kr
Kolding
Stort og tungt klædeskab, er pillet ned, som skal bæres ned og køres på renovationspladsen.
Afhentning af møbler
500 kr
Agedrup
Et mindre spisebord 2 sofaborde et lampebord en gynge stol og en stol med armlæn
Afhentning af møbler
500 kr
Aarhus N
Hente møbler til storskrald
Afhentning af diverse møbler + diverse
1,500 kr
København K
Afhenting af diverse møbler og genstande. Blandt andet funktionel sofa, rullegardiner, lamper, rundt spisebord, skrivebordsskærmere, skraldespande, lidt tallerkner. Haveborde kan godt bruges, men meget slidte. 9 spande småsten + diverse.
Afhentning af storskrald
400 kr
København N
En vaskemaskine og et træbænke
Afhentning storskrald
400 kr
Vejby
Afhentning and diverse møbler mm til storskrald — bl.a. skænk, stole, spisebord mm.
afhentning af storskrald
500 kr
København S
Afhentning af en adskilt seng, en madras, 2 paller, et tv samt noget emballage og småting
afhentning af skrald
1,000 kr
Roskilde
gammel sengeramme, samt lille skuffe kommode. og andre små ting
Afhentning af møbler fra Ikea udleveringssted til adresse
Frederiksberg
Jeg søger en der kan hjælpe med at afhente nogle få møbler fra et Ikea afhentningsted og køre dem til min adresse 10 min. væk (evt. hjælpe med at bære op) Nørrebro/NV. Det ene af møblerne er 26 meter. Gerne enten lørdag morgen d. 11. eller i løbet af søndagen d. 12.
Afhentning af møbler i Ikea og opsætning i lejlighed i Aalborg C
Aalborg
Jeg har brug for en stærk person med bil og evt. trailer til at hjælpe mig med at bringe møbler fra Ikea i Aalborg og løfte dem op i min lejlighed på 3. sal i Aalborg centrum. Jeg regner med at der vil være brug for fem timers arbejde. Jeg er lige flyttet tilbage til Nordjylland efter ti år i udlandet. Derfor det udenlandske nummer. Det er nemmest hvis vi kommunikerer over email eller §§§§§§§§ :-) En af følgende dagene: 24. september 25. september 26. september
Møbler og diverse fra IKEA - 800 kr
Online
Jeg har ikke anhængertræk på min bil og IKEAs leveringstid på møbler er lidt for lang. Derfor ønsker jeg hjælp i form af: -Du kører i IKEA og finder møbler + diverse og fragter det hjem til mig (Jeg skriver reolnr + pladsnr på tingene). -Vi hjælpes ad med at bære ind (stueetagen) Det drejer sig om 4 stk malm-kommoder (de er tunge) og diverse til skrivebord + 2 sæt gardiner og tilbehør dertil. For dette vil jeg give 800 kr. Helst i morgen søndag den 28. Ellers er mandag / tirsdag også en mulighed
Nedrivning + opsætning af IKEA skab ved flytning
Aarhus C
Jeg skal flytte til en anden lejlighed om en uges tid og søger derved én som kan nedrive mit store IKEA skab og sætte det op i den nye lejlighed. Jeg sørger selv for transporten af skabet. Idet det skal sættes op igen tænker jeg bare at det er i grove træk at det skal skilles ad. Jeg bor i Aarhus C og den nye lejlighed ligger også i Aarhus C. Billedet er taget fra IKEAs hjemmeside og er meget i stil med mit skab. Mit skab er dog en smule større. Jeg vil gerne have udført denne opgave mellem d. 15 og 19 juli. Vi kan altid ringes ved og aftale nærmere.
Hjælp til flytning og møbelsamling
2,000 kr
Online
Møbler i børneværelser - køjeseng med indbygget sofa og bord under, to Ikea-skabe - skal skilles af og samle den igen på ny adresse på 1.sal. Der skal bygges en reol af brædder; reolen har været sat op før men er allerede taget ned. Evt. skal den justeres den så den passer på den nye væg, hvor den skal monteres og fastgøres. Flyttekasser fra gamle til ny adresse . Ligger 5 km fra hinanden. Topersoners sovesofa fra gamle til nye adresse. Hjælp med at køre tunge møbler til lossepladsen.
Hjælp til flytning og møbelsamling
2,000 kr
Online
Møbler i børneværelser - køjeseng med indbygget sofa og bord under, to Ikea-skabe - skal skilles af og samle den igen på ny adresse på 1.sal. Der skal bygges en reol af brædder; reolen har været sat op før men er allerede taget ned. Evt. skal den justeres den så den passer på den nye væg, hvor den skal monteres og fastgøres. Flyttekasser fra gamle til ny adresse . Ligger 5 km fra hinanden. Topersoners sovesofa fra gamle til nye adresse. Hjælp med at køre tunge møbler til lossepladsen.
Bære ud et skab og køre det til Ikea
700 kr
Aarhus N
Jeg har brug for hjælp at bære ud et skab fra Ikea, og køre det til Ikea. I tillegg til skabet, skal der også afleveres to stoler. Jeg bor i kld, så der skal ikke bæres særlig langt, kun en lille trap udenfor. Jeg legger ved et billede af skabet med mål o.l. Der er kun mig der kan hjælpe, men det er nødvendigt med måske 2 personer til at bære ud skabet, eftersom det er meget stort og en smule tungt. Skabet eller stoler x2 skal ikke demonteres, eftersom det skal køres til Ikea for genbrug. Ønsker at få kørt ud skabet og stoler x 2 så hurtig som mulig, eftersom jeg er i gang med at pakke ned i forbindelse med flytning.
Hjælp til at skille IKEA møbler ad
1,000 kr
Charlottenlund
Vi skal flytte og skal bruge hjælp til at bære en tung kiste ned i en flyttebil fra 2. Sal samt en person der er god til at bygge/skille ad IKEA møbler. Vi har 4 IKEA reoler og et skrivebord der skal skilles ad.
Hjælp til fragt af skab samt samle skab
københavn
Jeg ønsker hjælp til at få et (brugt) skab fragtet fra nørrebro til østerbro. Skabet skal herefter bæres op i min lejlighed (1. sal med elevator) og samles. Det er et ikea skab som sælger selv piller fra hinanden. Onsdag d. 13 efter kl 16:30
Afhentning af sofa
Kbh
Jeg skal have afhentet sofa fra Kbh V 1 sal til Østerbro 2 sal . Jeg kan evt være behjælpelig med at bære. Så hurtigt som muligt
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
Handyhand sørger for, at både du og handyhanderen er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!