Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Tunge løft
Tunge etage løft
Løft til bil
Løft til andet rum
Alle tunge løftopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Randers NV
"Effektive gutter."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hvidovre
":))"
Punktlig og professionel. Kan varmt anbefales
Tunge løft - flytning af 2 paller med rtæpiller fra fortov og ned ien kælder
650,-
Perfekt hjælp - venlig og effektiv!
Hjælp til at løfte en tung pakke
300,-
"God kommunikation, hurtigt, praktisk og punktlig"
Tunge møbler fra løftet
1,000,-
Pålidelig og dygtig
Flytte et tungt skab, løfte vaskemaskine op på sokkel, pakke tørretumbler ud
1,000,-
Fantastisk service! Super professionel 🙌🏾
Tung løft af kasse på 75 kg fra 3 sal Frederiksberg > køres til Pelican Storage Valby
1,300,-
Super godt udført
Flytte 1 tung møbel op, og 2 tunge møbler ned, stue til 1. sal
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tunge løft
500 kr
Randers C
Skal have flyttet seng, sofa, spisebord og tvbord fra den ene adresse til den andre ca 300m fra hiananden. Har bil samt trailer det skal være 2 personer
Hjælp til at flytte seng, sofa, skab
500 kr
Randers C
Flytte seng,sofa,skab fra den ene til den anden adresse, ca 400m fra hiananden men har trailer Det skal være 2 personer
Flytte
1,000 kr
Randers C
Skal bruge to personer til at hjælpe med at flytte kasser-sofa-bord-seng fra hobrovej til Markedsgade så det ikke så langt fra hinanden
Flytning
700 kr
Randers C
Har brug for hjælp til at to personer kommer og flytter min seng og sofa op på tredje etage! Jeg kommer med mine ting i en trailer til adressen også skal tingene rykkes op i lejligheden. Tager max en 45 min
Flytte møbler fra lejlighed til opbevaringsrum (FLYTTEBIL/TRAILER)
500 kr
København Ø
Der skal flyttes 2 senge, 1 sofa og nogle kasser. Det burde kun være 1 tur. mvh Jakob
Flytte
800 kr
Åbyhøj
Skal have hjælp til at bære møbler og flyttekasser fra en høj stuelejlighed i Åbyhøj - ind i trailer - op i lejlighed på første sal på Frederiksbjerg. Ca. 25 flyttekasser Dobbeltseng Tre bogreoler Skrivebord + stol Planter og billeder Dertil skal vi hente en sofa og have den i samme lejlighed. Vi er i forvejen tre mennesker der kan hjælpe, men vil gerne have det gjort hurtigt og med et sæt ekstra stærke arme. Regner med at påbegynde flytning omkring kl. 11, men er fleksible
Flyttet 1 sofa, 2 enkeltsenge ca 25 flyttekasser
2,000 kr
København Ø
Vi har bil med en lukket trailer fra Ikea. Tingene skal flyttes til Peter Fabersgade gade 7, 4 sal. Har brug for 2 mand til 2 kørsler frem og tilbage (2 gange). Vh Lone
Flytte møbler, kasser, mm
2,000 kr
Aarhus C
Stole, bord, stort TV, bord forlængere, sengegavl, bænk, lamper, 4 x højttalere, diverse kasser. Egen bil med trailer eller stor kassevogn vil være nødvendigt. Flyttegrej (hund, tæpper) vil være at foretrække. To mand vil være nødvendigt, grundet en meget tung genstand. Vi stiller selv med to mand og egne biler for at sikre at alt kommer med. Der skal køres cirka 35 km.
Flytteopgave
Sæby
2 enkeltmands senge(90x200cm) skal flyttes fra flyttetrailer og ind i bolig i Sæby. Ca. afstand mellem trailer og hjem er 25 m. Søndag den 12.9.21 ved 21 tiden
Flyttehjælp
Bjerringbro
Jeg skal flytte to senge en sofa et spisebord m/6 stole et tv og tvbord en lille kommode en vaskemaskine tørretumbler og en fryser. Resten klarer jeg selv. Tænker det drejer sig om to timer. Du skal bare kunne køre med trailer og hjælpe med at bære. Tingene skal kun flyttes 5 km væk 25-11 eller 26-11
Flyttehjælp
Online
Jeg søger 2 stærke mænd til at hjælpe mig med at flytte mine møbler fra 5. sal på Nørrebro og ned til traileren for derefter at skulle bære dem op på 4. sal på Frederiksberg. Det drejer sig om en seng en lille reol el-klaver samt en skænk som i øjeblikket er placeret i kælderen. Det drejer sig derfor ikke om det helt store men det vil være en kæmpe hjælp for mig! Flytningen sker d. 4 juli omkring middag ca. 11 på Nørrebro.
Flyttehjælp
500 kr
Bredsten
Søger 2 stærke mænd til at hjælpe med at flytte. Der skal flyttes fra et toplans hus til et et plans rækkehus fem min væk. Det drejer sig om senge, vaskemaskine, fryser, kommoder, og flyttekasser. Vi starter kl 8.30 ca - Max kl 14. Vil gerne give en fast timepris - vi kan aftale pris nærmere hvis du er interesseret :-)
Frederiksberg: Hjælp til at flytte møbler på plads
Frederiksberg
Søger to stærke gutter til at flytte nogle møbler rundt i min lejlighed på Frederiksberg. Opgaven består af: Flytte sofa på 2.30 m fra soveværelse og ind i stue. Ca. 70kg Flytte køleskab fra soveværelse og ind i køkken. Ca. 70kg Flytte 3 høje reoler fra soveværelse og ind i køkken. Flytte vaskemaskine på plads (står ikke så langt fra der hvor det skal placeres endeligt) 90kg. Andre småting. Ca. 1 times arbejde. Det vil være optimalt at bruge en sækkevogn. Jeg har dog selv to “hunde” man kan bruge til at rulle møblerne på. Ønsker opgaven udført i morgen d. 29 dec. Omkring kl 16.00 eller den 30 dec. I løbet af dagen.
Flytning af møbler og flyttekasser
410 kr
Vanløse
Jeg skal flytte d. 19/6 om morgenen/formiddagen, fra en adresse i Vanløse til et andet sted i Vanløse. Vi er 5 mand til flytningen, men jeg har behov for en stærk mand, der kan komme og hjælpe lidt til med de lidt tungere møbler og flyttekasser. :-) Jeg søger dermed en, der kan hjælpe os med flytning i et par timer.
Bærehjælp søges
Kbh V
Søger 2 friske/stærke personer der kan bære omkring 20 flyttekasser fra kælder til loft. Snarest muligt
2 stærke gutter søges til flyttehjælp 1. sal ned på gadeplan
København S
Vi bor på 1. sal og skal have båret vores ting ned i en flyttevogn det vil vi gerne have hjælp til. Af tunge ting er der en seng sofa og et spisebord. Resten burde være rimeligt lige til. Det er kun 50 kvadratmeter vi flytter fra så det burde ikke tage meget mere end en time eller to. d. 27. januar (det er en lørdag) omkring kl 8:00
Flytning af møbler og flyttekasser
200 kr
Vanløse
Jeg skal flytte d. 19/6 om morgenen/formiddagen, fra en adresse i Vanløse til et andet sted i Vanløse. Vi er 5 mand til flytningen, men jeg har behov for en stærk mand, der kan komme og hjælpe lidt til med de lidt tungere møbler og flyttekasser. :-) Jeg søger dermed en, der kan hjælpe os med flytning i et par timer.
Hjælp til at bære køleskab til 1. sal
København N
Køleskab ca 100 kg skal bæres fra gade til 1. sal. Vi er to men da jeg har rygproblemer må jeg ikke bære tungt og vi har brug for en tredje mand. Opgaven er hurtigt udført og godt betalt. fredag kl 17
Flytning fra gaden og op i lejligheden på 5 sal
København K
Jeg har brug for 2 stærke mænd til at hjælpe med at flytte mine ting op fra bilen på Kjeld Langes gade I KBH K og op til min lejlighed på 5 sal. Vi kommer selv med bilen og tingene lørdag d. 27/3 kl. 10.30. Det drejer sig om ca 40 flyttekasser spisebord + 4 stole seng og muligvis nogle andre små ting. Vi vil være nogle ekstra hænder til stede også til at give en hånd med til flyttekasser. 27/3 kl. 10.30
Flytning af stor skab men let.
Frederiksberg
Jeg har et klædeskab som skal flyttes fra ene værelse til andet som umiddelbart ikke vejer særligt meget. :-) Det er bare meget stort og jeg kan ikke gøre det selv. Derfor søger jeg 2 stærke mænd til at hjælpe mig. Det skal være den 30 eller 31.10.2014. eftermiddag / aften.
Møbel flytning(Ingen tunge løft)
2,200 kr
København Ø
Kørekort er et must have! Jeg har lejet en varevogn til d.10 nov. Varevognen skal køres til Odense, og så tilbage til København. Lejligheden der skal rykkes møbler fra, har en stor elevator, så vi kommer ikke til at løfte tungt. Det der skal med os til København igen, er en seng(160x200cm), et bord, et par stole, og ikea pose fyldt med tøj. Derefter kører vi så til Pelican Self Storage Østerbro. De ordner så resten ift. møblerne, og så kører vi til sidst varevognen på plads. Onsdag d. 6 september kl 10:30 blev alle det vigtigste hentet, vi var allerede tilbage i København 14:50. 4-5 timer i alt
Flytning af få større møbler fra Amager til sommerhus på Orø
Frederiksberg
Vi har brug for en varevogn (og evt. også en mand) som kan hjælpe med at få flyttet ting fra et kælderrum på Amager til Orø (1 time fra København). Vi kan selv hjælpe med at bære og pakke bilen. Det største møbel er en seng 140x200 og et sammenrullet tæppe (længde 25m). Derudover ca. 7 kasser og flere løse ting. Det hele kan være i en stor varevogn. Tæppet skal samles op på Frederiksberg på vejen. Håber vi kan finde en som kan hjælpe. Vi vil meget gerne flytte det hele på torsdag den 13/5.
Enkelte møbler der skal flyttes.
Herlev
Enkelte møbler der skal flyttes. 2 senge en sofa et sofa bord et tv bord et tv. De skal bæres ud af en stue etages lejlighed op i vognen der holder lige ved hoveddøren og køres til et rækkehus hvor der er ca 150 m fra parkeringspladsen. Det tager max en time. Tirsdag d. 28.04.20
Flyttehjælp (10 flyttekasser+enkelte møbler)
1,000 kr
Odense C
Hej, vi skal have flyttet 10 flyttekasser og nogen enkelte, ikke tunge møbler fra en lejlighed i Odense C til et depotrum max 5km væk. Der er også behov for en enkelt tur til genbrugspladsen ved Odense Havn for at aflevere nogen ting, som skal smides ud. Der er elevator i lejligheden. Da vi ikke selv har bil, søger vi en hjælper med varevogn eller trailer, som kan afhente tingene og stille det i det depotrum, vi lejer. Tidsrum: Kl. 10-14 lørdag den 14. januar.
Bæring af møbler og flyttekasser
Aarhus
Jeg flytter tilbage til Norge og der kommer en flyttebil der skal hente mine ting. Der skal bæres møbler og flyttekasser fra 4. etage ned i kælderen. Der er en lille elevator vi kan bruge. Ca 10 flyttekasser en sofa en stol ++ Jeg har også brug for et lift til Billund lufthavn hvis det kan lade sig gøre. Den 2. August inden kl. 10-11. Aftaler klokkeslett nærmere.
FLYTTEHJÆLP FRA ODENSE TIL KØBENHAVN
Odense C
Hej! Jeg har behov for flyttehjælp af møbler og flytteesker til København. Det skal flyttes til Pelican Self Storage på Amagerbro og jeg tænker å køre med dig i bilen. - Jeg har omkring 6-10 flytteesker - En sofa - Et bord - 4 stoler - En seng (1.60) + 2 madrasser (jeg har behov for hjælp til at skru denne i fra hverandre) - Et smalt garderobeskab - En kommode - 2 tepper Jeg vil gerne have udført flyttingen 22 eller 23 Juni.
Jeg har brug for nogen med lastbil/varevogn eller bil og trailer til at hjælpe med at flytte møbler og flyttekasser op til en lejlighed fra Odense NØ til Odense C
1,000 kr
Odense C
Jeg skal have flyttet 2 møbler samt flyttekasser fra en lokation i Odense NØ til Odense C. Alt er allerede pakket og står ude klar til at blive læsset op og derefter bragt op til en lejlighed på 3. Sal. Der er en elevator.
Fylde flyttetrailer
København S
Flyttekasser 2 reoler 2 kommoder og poser med tøj skal flyttes fra kælder i hus på Amager og ind i flyttebil. Desuden skal reolerne lastes af og stilles i lejlighed 10 minutters kørsel derfra (der er elevator i bygningen). Resten kører vi selv til destinationen. Jeg har selv flyttebil og medhjælpere så jeg søger 1-2 personer der vil hjælpe med at løfte. Opgaven tager 1-2 timer. Onsdag d 20. juli om morgenen.
Flytning af ca. 40-50 flyttekasserglasvitrine stor kommode og div. småmøbler
Kbh.Ø
Jeg skal have båret ca. 40-50 flyttekasser og en glasvitrine stor kommode og div. småmøbler ned fra 3 sals lejlighed på Indre Østerbro (ingen elevator desværre) ved 9 tiden ca. Når det er båret ned skal det bæres ind i en kassevogn og vi kører noget af det til Brønshøj hvor det skal bæres ind i en stuelejlighed og derefter kører vi resten til et opbevaringsrum i Ørestaden hvor det til hvor skal opmagasineres i et opbevaringsrum. Her vil jeg også gerne have hjælp med at tømme kassevognen og få flyttekasserne og møblerne på plads i opbevaringsrummet. Regner med at det kan gøres på ca.5-6 timer. Du kan selvfølgelig køre med på turen. Torsdag den 30/9-21
Transport møbler Aarhus -> København
2,000 kr
København S
Seng, kontorstol, lænestol, gulvtæppe, spejl og ca. 4 flyttekasser. Opgaven drejer sig mest om selve transporten, da jeg ikke selv har kørekort.
Tunge løft inkluderer typisk løft af genstande, der vejer over 10 kg. Dette kan eksempelvis være løft af kasser, møbler eller andet tungt gods. Tunge løft kan være farligt for den enkelte, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at sikre sig, at man har styr på sin teknik, inden man påbegynder et tunge løft. Tunge løft kan også være farligt for ens ryg, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at have fokus på sin teknik, når man foretager et tunge løft.
Når du står og skal finde nogle stærke flyttefolk til din opgave med tunge løft, kan der dukke spørgsmål op, om hvad arbejdet indebærer, hvilke behov der kan imødegås, hvad der skal til af udstyr, samt praktiske spørgsmål vedrørende prisen. Alt dette og mere kommer vi ind på i afsnittet her.
Tunge etage løft kan være en udfordring, især hvis man ikke har den rette teknik. Der er dog nogle ting, man kan gøre for at lette processen. For det første skal man sikre sig, at der er god plads til at løfte tungt fra gulvet og op på den ønskede hylde eller platform. Det betyder, at der ikke må være for mange forhindringer på gulvet - som eksempelvis andre møbler eller genstande. Dernæst skal man sikre sig, at ens krop er i balance - det vil sige, at overkroppen ikke hænger ud over benene. Herefter skal man sikre sig godt fat i den tunge genstand - typisk med begge hænder - og derefter langsomt løfte den op fra gulvet og op på hylden eller platformen. Husk altid at holde ryggen rank under hele processen, da det er her der oftest opstår problemer med folk, der løfter for tungt. Tunge etage løft kan dog sagtens gøres selv, hvis man husker disse simple tips!
En bil kan løftes med en kran, hvis den er for tung til at blive flyttet på anden vis. Dette gøres typisk ved at sætte krogen under bilens chassis, og derefter løfte den op i luften. Når bilen er blevet flyttet på denne måde, skal den fastgøres, så den ikke kan falde ned igen. Dette gøres typisk ved at sætte nogle blokke under bilen eller ved at binde den fast til noget andet.
Det er ikke kun i spisestuen, at man kan have brug for et nyt spisebord. Det kan også være man har behov for et nyt bord i stuen, soveværelset eller måske til kontoret. Et spisebord er nemlig ikke kun beregnet til at spise ved, men det kan også fungere som et arbejdsbord, et skrivebord eller måske endda som en hyggelig sofabord. Det er derfor vigtigt, at man tager sig tid til at overveje hvilket rum det er man ønsker at placere sit nye bord i, så man finder lige netop det bord der passer bedst ind i ens bolig. Derudover skal man også overveje hvilken stil ens bolig har - om den er mere landlig med masser af træmøbler eller om den er mere moderne med enkle linjer og rene overflader. Når først man har fundet ud af disse to ting, så vil det blive meget nemmere for dig selv at finde frem til lige netop det bord der passer bedst ind i din bolig.
Hvad end det drejer sig om flytning af en hel bolig eller ej, så udfører handyhanderen - eventuelt i samarbejde med en makker - en række opgaver inden for kategorien ‘tunge løft’ , der ofte omfatter:
Man kan forestille sig mange forskellige typer af genstande, der er tunge, og som man har brug for hjælp til at få transporteret fra A til B. Her er nogle af de mest almindelige:
Gør altid nøje opmærksom på, når du opretter opgaven, hvad det er, der skal transporteres, og hvor det skal hen, f.eks. flytning af tunge møbler eller hjælp til at løfte f.eks. en vaskemaskine. På den måde kender handyhanderen og dennes eventuelle makker(e) betingelserne og kan forberede sig bedst muligt.
Den person eller det firma, der varetager opgaver med tunge løft i forbindelse med, at genstande skal flyttes fra A til B, går ofte under følgende betegnelser:
Uanset hvilken betegnelse der anvendes, er det vigtigt at sikre, at den eller de hyrede har den rette erfaring med at håndtere genstande af den størrelse, som det handler op i din opgave, sikkert og effektivt.
Blandt det typiske udstyr, der kan indgå i arbejdet med tunge løft, er:
Nogle af redskaberne hører til klassisk flytteudstyr, og man kan regne med, at mange flyttefolk kan medbringe disse. Afhængigt af størrelse og beskaffenhed af den eller de genstande, der skal løftes og flyttes, kan det være nødvendigt at tilpasse antal og længder/størrelser af især tæpper og stropper. Måske ligger du selv inde med en del af udstyret. Drøft det i alle tilfælde med handyhanderen, og aftal hvem der sørger for hvad, så I er sikre på at opnå en effektiv arbejdsgang.
Ja, for at håndtere tunge genstande sikkert og effektivt bruges:
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for en flytteopgave med særligt tunge genstande varierer typisk alt efter opgavens type og omfang.
Opgaven med at flytte og løfte tunge genstande, som f.eks. møbler, går ikke ind under servicefradraget hos Skat. Derfor kan man som udgangspunkt ikke få fradrag i forbindelse med denne service isoleret set.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Tunge løft kan give mange skader, hvis ikke man løfter korrekt. De fleste skader opstår, fordi folk bruger deres ryg i stedet for deres ben, når de løfter. Dette kan give alvorlige rygskader og andre problemer med leddene. Derfor er det vigtigt at vide, hvordan man løfter korrekt, så man undgår at få skader. Tunge løft koster typisk mellem 500-1000 kroner pr. time - afhængig af hvor meget du løfter og hvilken type arbejde det er.
Når man skal løfte noget, der er tungt, er det vigtigt at have fokus på ens krop. For det første skal man sikre sig, at man har et godt greb om det, man skal løfte - og helst to gange så meget greb, som det faktiske vægt af det objekt, man skal løfte. Dernæst er det vigtigt at stå ordentligt med benene - altså ikke for bredt ud eller for snævert. Det er også en god idé at undgå at løfte for højt op, da det kan give rygproblemer. Endelig er det også en god idé at have nogen til at hjælpe én med at løfte de tungere objekter.
Tunge løft kan være meget belastende for kroppen, og det er derfor vigtigt at man tager sig tid til at lave dem ordentligt. Tunge løft bør typisk ikke tage mere end 10-15 sekunder, da det ellers kan være for belastende for kroppen. Det er dog ikke alle tunge løft, der er skabt ens, og nogle kan godt tage lidt længere tid - alt efter hvor stort et objekt man skal løfte, og hvor meget man selv vejer. Men det er generelt en god tommelfingerregel at holde sig til de 10-15 sekunder, så man ikke overbelaster sin krop.
For at finde en flyttemand via Handyhand til at udføre opgaver med tunge løft skal du følge disse enkle trin:
Betalingen af den handyhander, du hyrer til at klare de tunge løft, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du leder efter en stærk flyttemand inden for kategorien ‘tunge løft’ på vores platform, vil du kun modtage bud og henvendelser på baggrund af den opgave du har oprettet, hvor du gerne skal have angivet det ønskede tidspunkt for udførelse. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid og mulighed for at at tage sig af lige netop dit projekt.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at håndtere aflysninger gennem platformen som beskrevet. Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand sørger for, at både du og flyttemanden er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået direkte under arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk- og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringsside.
Handyhand benytter sig her af primært to metoder. Først og fremmest kan du på platformen se handyhanderens anmeldelser fra tidligere kunder, som giver et indblik i, hvordan tidligere kunder har oplevet samarbejdet med dem. Derudover kan man se oplysninger, såsom 'udførelsesrate', som viser procent af accepterede opgaver, der er blevet udført. Tilsammen giver det et godt billede af pålidelighed hos den enkelte flyttemand.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Al jeres dialog bliver dokumenteret her, og du kan altid finde oplysningerne om aftalen. Skulle der opstå ændringer, kan I hurtigt få fat i hinanden.
Det er vigtigt at undgå kommunikation uden om Handyhand. Dette sikrer, at vi i Handyhand kan træde til og hjælpe bedst muligt, hvis der skulle blive brug for det.
Når flytteopgaven er overstået, kan du give en anmeldelse af den, der kom og hjalp dig med de tunge løft. Det er vigtigt, at andre brugere i fremtiden kan have glæde af dine erfaringer og vurderinger, når de skal træffe beslutning om at booke hjælp til at klare tungløft.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte flyttemands profil på Handyhand-platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der er den bedste til at løse opgaven. På den måde kan du træffe et velovervejet valg, når du booker hjælp til at flytte tunge ting, f.eks. møbler.
Blandt de typiske modtagere af servicen fra en flyttemand, som særligt kan klare de tunge løft, er:
Det er godt at være opmærksom på, at der kan opstå uforudsete udfordringer med at håndtere tunge genstande. Især hvis opgaven har været svær at vurdere på forhånd for handyhanderen, eller pladsforholdene eksempelvis er mindre end forventet. Forbered opgaven og arbejdet så grundigt som muligt på forhånd ved at tale sammen om detaljerne med din handyhander. På den måde kan I forsøge at komme yderligere behov i møde.
Nej, ikke når man benytter Handyhand. Handyhand tager sig af det administrative, så du slipper for besværet og kan fokusere på selve opgaven.
Det er tit praktisk for flyttemanden, at du er hjemme, mens arbejdet foregår, hvis arbejdet skal ske i dit hjem. Hvis det er smart for dig ikke at være hjemme, er det i første omgang op til dig selv at afgøre, om du er tryg ved at lade arbejdet finde sted, uden at du er der. Bedømmelser af handyhanderen kan eventuelt være med til at give tryghed. Derudover skal flyttemanden selvfølgelig også være indforstået med en sådan aftale.
Overvej dette:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Mange lærer det gennem praktisk erfaring. Nogle flyttefirmaer kan dog tilbyde intern uddannelse til deres ansatte.
Generelt skal det rette udstyr være til stede og i brug til at sikre en forsvarlig håndtering af de tunge genstande - både af hensyn til personerne involveret i bæring og flytning, genstanden selv, samt omgivelserne.
Når du finder en stærk flyttemand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!