Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Randers NV
"Effektive gutter."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2,750,-
Malena did a great job and was very efficient and great communicating with. I highly recommend
Slutrengøring af lejlighed ved fraflytning
1,500,-
Jeg vil gerne give en varm anbefaling af Ivan og hans kone for deres fantastiske arbejde med slutrengøring. De har virkelig leveret en service i særklasse! Hver eneste detalje blev taget hånd om med stor omhu, og de gik ikke på kompromis med kvaliteten. Fra gulv til loft skinnede alt, da de var færdige, og de efterlod huset i en tilstand, der overgik mine forventninger. Det er tydeligt, at de har stor erfaring og stolthed i deres arbejde. De var både punktlige og professionelle, og deres imødekommenhed gjorde hele processen nem og behagelig. Jeg værdsætter især, hvordan de tog sig tid til at sikre, at jeg var fuldt ud tilfreds, inden de gik. Jeg vil helt sikkert bruge Ivan og hans kone igen i fremtiden, og jeg tøver ikke med at anbefale dem til andre, der søger en pålidelig og grundig rengøring. Tusind tak for jeres fremragende indsats!
Slutrengøring af lejlighed ved fraflytning
1,500,-
Virkelig god udflytningsrengøring. :-) Vil bruge Helena igen og anbefaler hende virkelig gerne.
Udflytningsrengøring/hovedrengøring
2,500,-
Rengøringen var ikke helt grundig nok til en slutrengøring, men mindede lidt mere om daglig rengøring. Der skulle lægges lidt mere knofedt i til at gnide kalk og genstridigt snavs væk. Der virkede lidt for overfladisk. Men prisen og kommunikation og punktlighed var upåklagelig.
Slutrengøring af rækkehus ved udflytning
1,800,-
Mikkel mente at fire timer rakte til opgaven, når de kom to hvilket jeg betvivlede. Det holdt heller ikke stik for selvom en halv etage ikke kunne rengøres måtte vi selv gå efter med afvask ovenpå skabene, af dørkarme, af et køleskab og hylder i kælderen. Men selvfølgelig, hvis der skal holdes en timeløn på 250 kr, med mange jobs på en dag og med en medhjælper med armen i gips, så det er jo sådan det må være.
Slutrengøring efter fraflytning af villa
1,900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Udflytnings rengøring
3,000 kr
Charlottenlund
Det er en 2 værelse lejlighed. Alt skal gøres rent, badeværelse, køkken, sove værelser og stue. Lejlighed en er møbeleret.
udflytningsrengøring af 2 værelser
2,250 kr
Aarhus N
2 værelselejelighed, soveværelse,stue/køkken og toilet. udflytningrengøring. der er støvsuger,gulvvask ting og klude og rengøringprodukter.
Udflytningsrengøring
1,500 kr
Aarhus V
2 værelses lejlighed, 45 kvm. 1 køkken (udover sedvanlig rengøring skal det gøre rent i ovn og køleskab), 1 stue, 1 soveværelse, 1 badeværelse (inkl afkalkning) . Vinduer (1 i soveværelse, samt 1 dør i glas til altane skal gøres rent) Rengøringsmidler skal medbringes af den som gør rent. Lejligheden kommer være tom ved rengøring
Udflytningsrengøring
500 kr
Odense C
Udflytningsrengøring af Stue, køkken, 2 soveværelser, badeværelse Vinduer skal rengøres, gulve, emhætte, køkkenskabe, garderobeskabe, afkalkning af badeværelse mv. Du skal selv medbringe rengøringsmidler
Udflytningsrengøring af lejlighed
3,000 kr
København K
Udflytningsrengøring af tom lejlighed på 60m2. Der skal selv medbringes rengøringsmidler og -remedier. Lejligheden består af 2 værelser, køkken, badeværelse og fordelingsgang. Bemærk at lejligheden inklusiv. gulve er nymalet og der må således ikke bruges sko i lejligheden.
Udflytningsrengøring
2,200 kr
Birkerød
Grundig flytterengøring i moderne rækkehus 4 værelser, 2 badeværelser i 2 etager. Afkalkning af badeværelser og køkken. Komfur og ovn, køleskab. Gulve og alle flader rengøres. Vinduer. Rengøringsmidler haves.
Flytterengøring
2,500 kr
Odense M
Udflytningsrengøring. 34 kvm lejlighed, 2 værelser, køkken og et badeværelse. Lejligheden vil være tom når den skal gøres rent. Senest d. 17. September. Lejligheden er nyligt rengjort, dog kun overfladisk. Gulvvask, Vinduer, rengøring af vask osv. Bare så alt står rent og pænt:) Rengørings produkter og remedier skal selv medbringes.
Rengøring inden indflytning
2,000 kr
Holmegaard
Lejlighed på 87 m2, uden møbler. Alt gøres rent inden indflytning, vinduer pudses, to værelser, badeværelse, køkken, entre og stue
Slutrengøring
2,000 kr
Karup J
85 kvm bestående af 2 værelser, køkken/stue i et rum, badeværelse og gang. Udflytningsrengøring og alt skal rengøres. Der er ikke rengøringsmidler til stede.
Rengøring i forbindelse af fraflytning af lejlighed
2,000 kr
København N
62 kvadratmeter. 2 Værelser, et køkken, gang samt lille badeværelse. Det er en udflytningsrengøring så alle møbler og inventar er væk, men det trænger derfor også til en grundig rengøring ad alle flader og rum. Alle Rum skal rengøres, alle flader rengøres, køkkenskabe hylder, støvsuge +gulvvask, afkalkning af badeværelse osv. der er rengørings artikler til rådighed
Udflytnings rengøring af lejlighed
2,000 kr
Nørresundby
Udflytningsrengøring på 3 værelses lejlighed. Komfur/ovn er aldrig brugt. Soveværelse, lille ekstra værelse, køkken/alrum Der er ikke rengøringsmidler til stede.
Slutrengøring ved fraflytning af 3v lejlighed
1,600 kr
Kongens Lyngby
Udflytningsrengøring af 1 badeværelse, 1 køkken, 1 gang, 1 stue, 2 soveværelser og 1 altan. Inkl vinduespudsning, afkalkning og rengøring af ovn. Der forefindes ingen rengøringsmidler eller redskaber.
Udflytningsrengøring
3,000 kr
Risskov
Udflytningsrengøring af 3 værelses lejlighed på 94 kvm, opført i 2017. Lejligheden er i stueplan. Lejligheden indeholder 1 badeværelse, 1 værelse, 1 soveværelse, køkken/stue i sammenhæng samt gangareal. Der ønskes en grundig rengøring af hele lejligheden inklusiv rengøring af alle flader, indvendig/udvendig vask af vinduer og vinduesrammer, gulve, døre, karme, fodpaneller, skabe indvendig/udvendig/ovenpå, armaturer, fliser, bruser, spejl, vaskemaskine, køle/fryseskab, emhætte, kogeplade, ovn/bageplader, opvaskemaskine, køkkenvask, fjerne evt. spindelvæv. Lejligheden er tømt for flyttegods inden rengøringen.
Udflytningsrengøring
5,000 kr
Nyborg
Normal udflytningsrengøring af lejlighed - 3 værelser - Vinduer, ude & inde, køkken skabe og ovn, stue, sveværelse, værelse - 84 m2 - Ingen tæpper - Inkluder rengøringsmidler i tilbud
Udflytnings rengøring
3,000 kr
Charlottenlund
Det er en 2 værelse lejlighed. Alt skal gøres rent, badeværelse, køkken, sove værelser og stue. Lejlighed en er møbeleret.
Fraflytningsrengøring
2,000 kr
Hedehusene
3 værelser, køkken-alrum, entre og badeværelse Udflytningsrengøring Gulve, paneler, ovn, vinduer, køkkenskabe, køleskab, fryser Ingen rengøringsmidler
Rengøring af lejlighed
2,500 kr
Aarhus V
(udflytningsrengøring - lejer har ikke gjort rent inden) Rengøring af 33 m2, som består af ét rum (værelse/stue) + køkken + badeværelse + lille gang. Køkken: ovn, køleskab + mikrobølgeovn Badeværelse: meget kalk mv. gulve, vinduer, overflader mv.
slutrengøring ved fraflytning
2,500 kr
København N
Grundig slutrengøring/fraflytningsrengøring i 3 værelses lejlighed på 79 kvm. 2 værelser, 1 stue, 1 køkken, 1 badeværelse. Alt skal rengøres. Vægge, gulve, fodlister, vinduer ind- og udvendig, skabe ind- og udvendig, badeværelse både vægge, gulv, vask og bruser inklusive fuger på gulv og i bruser. Ovn men ikke øvrige hårde hvidevarer. Der er rengøringsmidler til stede
Slutrengøring ved udflytning af lejlighed
1,000 kr
Birkerød
3 værelser samt køkken, bad og altan. Ovn, køleskab, frys. Alle flader, paneler, gulve skal vaskes. Der er rengøringsmidler, klude og gulvspand til rådighed.
Rengøring ved fraflytning
1,500 kr
Silkeborg
Udflytningsrengøring. 2 vær. lejlighed på 60 kvm. 1 badeværelse. 3 vinduer. 1 ovn. 1 køleskab ( ikke særlig beskidt) 1 altan.
Udflytnings rengøring af lejlighed
Ballerup
Udflytningsrengøring af 4 værelses lejlighed på 110 m2 Rengøring af hele lejligheden. Vinduesvask af 8 store vinduer. Rengøring af køkken Afkalkning på badeværelse og køkken Denne weekend. Enten d. 14 eller 15 november.
Udflytningsrengøring
2,200 kr
Birkerød
Grundig flytterengøring i moderne rækkehus 4 værelser, 2 badeværelser i 2 etager. Afkalkning af badeværelser og køkken. Komfur og ovn, køleskab. Gulve og alle flader rengøres. Vinduer. Rengøringsmidler haves.
Fraflytnings rengøring af lejlighed på 100m2
1,000 kr
Nørresundby
Nørresundby 📍 “Udflytnings”-rengøring af lejlighed søges til evt. denne weekend d. 14/15 oktober. Nogle der har tid? Det er en 3-værelses lejlighed på 100 m2. Alt skal rengøres i bund - skuffer, skabe, gulv, bad, vinduer, ovn, altan osv.
Udflytnings rengøring - 14 juni
København
Ca 85 m2 lejlighed - ovn skal rengøres køleskab vaskes vinduer pudses badeværelse grundig rengøres (næsten ingen kalk nogen steder) køkkenskabe og skuffer vaskes indvendigt (lille køkken) Bade værelsesskab vaskes 14 juni
Rengøring efter flytniing
2,000 kr
København Ø
Rengøring efter fraflytning af 4-værelses lejlighed, ca. 80 m2. Gulvvask, støvsugning, afstøvning, rengøring af badeværelse af køkken. Lejligheden er i god stand - det er et relativt hurtigt rengøringsjob.
Flytterengøring af lejlighed på 110 m2
1,200 kr
Hellerup
Udflytningsrengøring af lejligheden. 5 værelser. 1 badeværelse. 1 køkken. Ovn og køleskab skal også have en tur.
Rengøring
2,240 kr
Birkerød
Udflytteropgave. Rækkehus 120 m. 4 værelser. 2 badeværelser. Vinduer. Køkken : alle skabe, komfur, køleskab. Armaturer i bad og køkken gøres rent for kalk. Rengøringsmidler er tilstede.
Udflytningsrengøring
3,000 kr
Risskov
Udflytningsrengøring af 3 værelses lejlighed på 94 kvm, opført i 2017. Lejligheden er i stueplan. Lejligheden indeholder 1 badeværelse, 1 værelse, 1 soveværelse, køkken/stue i sammenhæng samt gangareal. Der ønskes en grundig rengøring af hele lejligheden inklusiv rengøring af alle flader, indvendig/udvendig vask af vinduer og vinduesrammer, gulve, døre, karme, fodpaneller, skabe indvendig/udvendig/ovenpå, armaturer, fliser, bruser, spejl, vaskemaskine, køle/fryseskab, emhætte, kogeplade, ovn/bageplader, opvaskemaskine, køkkenvask, fjerne evt. spindelvæv. Lejligheden er tømt for flyttegods inden rengøringen.
Hovedrengøring af tom 116 km2 lejlighed i forbindelse med fraflytning.
København Ø
Komplet rengøring af 116m2 lejlighed (2 soveværelser stue spisestue køkken og 1 badeværelse). Rengøring af køkken (incl. køkkenskabe) ovn. køleskab fryser osv. Afvaskning af vinduesrammer dørkarme paneler skabe (indvendig og udvendig) i hele lejligheden samt vægge hvor tiltrængt. Vinduer indvendigt. Rengøring af badeværelse og fliser (fjerne kalk osv.). Medbring selv alt hvad der skal bruges af rengøringsmidler samt udstyr (inkl. støvsuger). 26 27 eller 28 august efter eget valg.
Fraflytter rengøring af hus
1,000 kr
Brande
Udflytter rengøring af 135 m2. Rengøring af 4 værelser, 1 badeværelse, 1 køkken, fordelergang, stue og bryggers. Alle skabe i køkken, badeværelse, bryggers skal tørres af. Ovn, fodpaneler, dørkarme, bordplader, vindueskarme.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:
Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.
Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Handyhand sørger for, at flytterengøringsopgaven er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået direkte i forbindelse med arbejdets udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringsside.
Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.
Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:
Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.
Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!