Underholdning

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Entertainere til alle dine behov

Underholdning til begivenhed

Klovne

Sangere

Komikere

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste entertainere

Opgaveejer for løst opgaver online

Emil D.

Roskilde

5.0
(144)

Seneste Anmeldelse

"Punktlig og udføre jobbet med god effektivitet.👌🏽"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)

Lever en pakke i indre by

400,-

Gennemsnitslig anmeldelser af entertainere

Baseret på 1 Anmeldelser

5.00
1
0
0
0
0

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Underholdning til konfirmation

2,500 kr

Brabrand

Hej Vi skal holde konfirmation D. 5 maj 2023 for vores søn Alex og har booket Hotel Årslev kro til dette, men vi kunne godt tænke os at høre om der var mulighed for, at du kunne komme og underholde lidt ? og hvad det evt. ville koste Vi bliver ca. 40 blandede gæster med stor aldersforskel 2 år - 87 år Det skal holdes 5 maj 2023 på ****** *** ************ *** **** ******** Vi forstiller os det helst skal være på et tidspunk mellem kl. 15 og 18 Mvh. Catherine og Poul Jørgensen

Konfirmationsservering

Haderslev

Vores søn skal konfirmeres og vi holder festen i Aarøsund Forsamlingshus. Vi har brug for hjælp til at tage imod maden servere for ca. 40 gæster vaske op Den 1.5.22 fra kl. 10.30 til 18

Konfirmation den 4. maj 2019

Herlev

Vi skal holde konfirmation i vores have i Herlev i næste weekend og mangler nogen til at komme og anrette madden og serverer den - det er buffet. Det vil være dejlig hvis du/I kan være her kl 08:30 vi skal i kirke kl 9:15 gæsterne kommer kl 12/13 og jeg forventer det slutter ved en 17- / 18 tiden. Mvh Betina Lørdag den 04. Maj kl 8:30 - 17:30 ca

Servering til konfirmation

Helsinge

Vi står og skal holde konfirmation her den 14. Maj 2022 og har brug for en der kan hjælpe os med at rydde af bordet skænke vin lave kaffe rydde lidt op mm. Der kommer buffet så der skal ikke som sådan serveres mad men fyldes lidt i glassene. Festen starter kl. 14 og tænker det er til en 20. Kunne du være interesseret.? Festen forgår privat i Helsinge. lørdag d. 14. maj 2022 kl. 13-20

Køkken-/serveringshjælp til konfirmation i Hvidovre

Hvidovre

Hej! Vi skal holde konfirmationsfest for vores datter Kr. Himmelfartsdag den 26. maj 2022. Vi holder middag og fest hjemme i vores private hus med spisning indenfor og forhåbentlig velkomstdrinks og aftenhygge i haven (vi krydser fingre for vejret -)). Vi bliver ca. 30 i alt. Vi ønsker hjælp til servering af velkomstdrinks/snacks anretning af buffet (mad kommer udefra) servering af vin/drikkevarer afrydning opvask kaffebrygning - og generelt hjælp til at sørge for at alt spiller så gæsterne ikke sidder med tomme glas eller opvasken hober sig op i køkkenet (vi har sæføli opvaskemaskine -)). Vi ønsker en (evt. to) der er selvkørende og har erfaring med ovenstående. Vi glæder os til at høre fra dig :-) Vh. Sarah Torsdag den 26. maj 2022 (Kr. Himmelfartsdag) ca. kl. 15-21

Konfirmationsfest i Albertslund

Albertslund

Vi skal holde konfirmationsfest for ca. 45 mennesker. Tarteletter skal fyldes hovedret ud af ovnen og på bordet og dessert på bordet hjælp til opvask kaffe laves suppe varmes på et tidspunkt rengøring af køkken og lokale. Håbet er at nogle får køkkenet til at glide mens gæsterne nok skal hjælpe med at bære tallerkener ud og ind. Drømmen er vi bare kan nyde festen og se vores søn være i centrum. Nu på lørdag d. 14. august. Gæsterne kommer kl. 12 så jeg tænker kl. 11. vil være et godt tidspunkt at mødes på. jeg tænker vi klarer os selv ca. fra kl. 20.

Konfirmation

Køge

Min datter skal konfirmeres den 14/5. Jeg har brug for 3-4 stk personale til servering/opvask/afrydning. Gæster er inviteret til 14.30. Jeg tænker personale i tidsrummet 14.00 - 20.00. Vi har et hus i Køge og festen afholdes i stuen. Vi har lejet en grillmad som laver følgende menu: §§§§§§§§§§§§§§§/slagterens-3-retters-luksus-gril-menu. Vi forventer ca. 40-45 gæster. 14/5

Servering/afrydning til konfirmation

500 kr

Horsens

Hej😊 Jeg skal holde konfirmation for min søn d. 29/4 fra ca 15-19 og har brug for 2 prs der kan hjælpe med velkomst drink, buffet anretning, kaffe/dessert og afrydning. Vi forventer 30-35 gæster. Mvh Ina

Hjælp til konfirmation i Slangerup

Slangerup

Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30

Servering/afrydning til konfirmation

Slagelse

Hej. Vores søn skal konfirmeres St. Bededag i år, og jeg mangler noget effektiv hjælp til opfyldning, afrydning opvask kaffelavning etc. Det vi være i tidsrummet ca. kl. 12-20, tænker jeg. Vi bor i Slagelse. Bliver ca. 40 voksne i telt i haven med gulv. Hej fra Mette 05.05.23

Foredrag, underholdning

2,000 kr

Odense V

Ca. 45 min underholdning eller foredrag.

Hvad tilbyder entertainere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en entertainer til at give underholdning ved dit arrangement følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Start med at beskrive nøjagtigt, hvad du søger - fra opgavens detaljer til det ønskede tidspunkt.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du forventer at betale for opgaven, har handyhanderne en idé om, hvilket tilbud de kan give dig. 
    3. Modtag tilbud: Efter din opgave er blevet slået op, vil du med det samme kunne modtage tilbud fra entertainere i dit område.
    4. Vælg en entertainer: Gennemgå tilbuddene og vælg den handyhander, du mener, passer bedst til dine behov.
    5. Bekræft og begynd: Efter at have accepteret et tilbud kan opgaven gå i gang. 

  • For at betale din entertainer skal du følge denne betalingsproces hos Handyhand:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når underholdningen har fundet sted, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til entertaineren.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en til at klare underholdningen til en fest for dig på platformen, vil du kun modtage bud og henvendelser fra entertainere, som kan påtage sig opgaven.

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en entertainer:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

     

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Både du og entertaineren er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser og skader, der måtte opstå i direkte forbindelse med udførelsen af underholdningen. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.

  • Når du skal vælge underholdning til din private fest, kan du i Handyhands system se anmeldelser givet fra tidligere kunder, så du kan få en fornemmelse af den enkelte handyhander eller entertainers kompetencer og erfaringer. 'Udførselsrate' på profilerne giver også indblik i mødestabiliteten. På den måde kan du træffe et velovervejet valg om, hvem der skal komme og underholde til dit arrangement. 

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Når du booker underholdning til et arrangement gennem Handyhand, kommunikerer du med din entertainer via vores interne beskedsystem. Her bliver aftalerne mellem dig og handyhanderen stående og kan nemt tilgås - også i tilfælde af behov for at lave ændringer i aftalen.

    Det er vigtigt at jeres kommunikation foregår via Handyhands platform, for at vi kan træde til og assistere, hvis behovet skulle opstå.

  • Når underholdningen til festen er udført og overstået, har du mulighed for at vurdere og bedømme den entertainer, du havde hyret, inde på Handyhand-platformen. Det giver rigtig god mening at komme med feedback, så andre kunder også kan drage nytte af dine erfaringer fremover, når de skal booke underholdning til deres private fester.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige entertainere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en entertainer med Handyhand?

At booke en entertainer gennem Handyhand har en lang række fordele med sig:

  1. Sammenlign flere tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne tilbud fra forskellige entertainere. Det giver dig frihed til at vælge den bedste underholder til din fest.
  2. Fleksibilitet: Uanset, hvad du har af særlige ønsker til underholdningen, er der mulighed for, at de kan imødekommes gennem vores platform.
  3. Prisfordel: Få konkurrencedygtige priser, uden at gå på kompromis med kvaliteten.
  4. Effektivitet og lokalt fokus: Hurtig oprettelse af opgaver og tilbud fra lokale handyhandere bidrager til en effektiv proces og muligheden for at få skræddersyet underholdningen til arrangementet. 
  5. Gennemsigtighed: Anmeldelser og bedømmelser giver et indblik i entertainernes erfaringer.
  6. Forsikring: For at give dig ekstra tryghed, er de servicer, der tilbydes, forsikret gennem Handyhand. 
  7. Sikker betaling: Betalingen foregår sikkert og trygt gennem Handyhands system.
Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!