Person løfter kasse ind i varevogn for transportservice.

Transport af genstande

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Transporthjælpere til alle dine behov

Flytning af møbler

Transport af købte genstande

By til by levering

Transport af store artikler

Andet…

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste transporthjælpere

Opgaveejer for løst opgaver online

Reyes A.

Kokkedal

4.9
(346)

Seneste Anmeldelse

"Super indsats!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nazam M.

København N

5.0
(265)

Seneste Anmeldelse

"Super fin udført arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4.9
(622)

Seneste Anmeldelse

"Tilfreds"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mohammad S.

Hvidovre

5.0
(284)

Seneste Anmeldelse

"Dygtig"

Opgaveejer for løst opgaver online

Emil D.

Roskilde

5.0
(187)

Seneste Anmeldelse

"Emil er super super fed at arbejde med."

Opgaveejer for løst opgaver online

Benyamin H.

Randers NV

4.9
(130)

Seneste Anmeldelse

"Effektive gutter."

Opgaveejer for løst opgaver online

Josef E.

Malmö

4.7
(174)

Seneste Anmeldelse

"Opgave udført som aftalt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mike N.

Hvidovre

4.9
(73)

Seneste Anmeldelse

":))"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super

Transport af cykel, plæneklipper, motorsave fra Mejsevej, 6240 Løgumkloster i dag eller i morgen

500,-

comment.user?.profileImg

Kanon service!! Stor anbefaling!

Sofa og puf transport

1,050,-

comment.user?.profileImg

God hjælp

Transport af lille glasskab

250,-

comment.user?.profileImg

Kan varmt anbefale Reyes som handyhand - med en kort tidsfrist lykkedes det at få opgaven udført uden nogen problemer. Tak for hjælpen! Det var første gang, at jeg prøvede handyhand-platformen, så derfor en yderligere fornøjelse at starte med en god oplevelse :)

Transport af lænestol

750,-

comment.user?.profileImg

Super god, hurtig og behagelig service.

Transport og ombæring af seng fra Næstved til København

1,450,-

comment.user?.profileImg

Det var perfect, Vi er meget taknemmelige for hjælpen.

Transport

350,-

Gennemsnitslig anmeldelser af transporthjælpere

Baseret på 3950 Anmeldelser

4.93
3824
63
15
6
42

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Jeg skal have et bord transporteret fra Liseleje til Helsinge. En trailer kan bruges

800 kr

Græsted

Flytning f bord fra Liseleje ril Helsinge

Flytning af spisebord

1,000 kr

København SV

Jeg skal have transporteret et spisebord fra Islands Brygge til min adresse i Sydhavnen. Benene skal skrues af (du skal derfor også medbringe skruemaskine), men der skal nok bruges en trailer. Det måler 151 cm i længden + tillægsplade på 40 cm. 101 cm i bredden.

Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge

800 kr

Liseleje

Et bord som måler 180 cm skal flyttes til Nørretoftevej 26, Helsinge,

Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge. Det skal heldt være morgen/formiddag

800 kr

Liseleje

Bordet står på adressen og skal afleveres på Nørretoftevej 26, Helsinge, hvor det skal være inden kl. 15, hvor de lukker. De åbner kl. 06.30, så det kan også være om morgenen

Fragt af tungt bord

Vanløse

Hej Jeg leder efter hjælp og kørsel til at hente og transportere et spisebord ( 240cm langt) fra Helsingør til Vanløse. Bordet et tungt så der vil være folk til at tage fat både ved afhentning og aflæsning. Mvh Elisabeth I løbet af kommende weekend gerne lørdag den 23 januar.

Transport af et bord evt med trailer

1,000 kr

Liseleje

Bordet måler højde 70 bredde 120 længde 180. Det skal transporteres til Helsinge 16 km og afleveres inden kl. 15.

Flytte og transport af seng

300 kr

Aarhus C

Jeg skal have fragtet en seng (140x200) fra Lundbyesgade 24, 8000 Århus C, hen til Schleppegrellsgade 20, 8000 Århus C. Herfra skal jeg have et spisebord (diameter, 110 m) med, og så skal både seng og spisebord fragtes og bæres op på 2. sal på Søndre Ringgade 10, 8000 Århus C.

Transport af sofaer

500 kr

Ringsted

Hej, Jeg skal have transporteret en sofa fra Næstved til Ringsted

Flyttet et bord fra Liseleje til Helsinge

800 kr

Liseleje

1 stk. bord der er 180 cm langt og 80 cm bredt

Flytning af spisebord

Svenstrup J

Jeg skal ha fragtet et spisebord fra 5856 Ryslinge til 9230 Svenstrup J Det befinder sig i stueplan og der vil være én til at hjælpe med at få det ud i bilen...det samme i den anden ende 😊 tænkte det ku være én der alligevel kører hen over Fyn og herop til Ålborg... Så snart som muligt

Bortskaffelse af køleskab (står i skuret)

Allingåbro

En ældre mand har brug for hjælp til bortskaffelse af køleskab. Gerne af en der bor i nærheden da flere opgaver kan komme på tale fremover. Han kan ikke hjælpe med at løfte/bære. Køleskabet står i skuret skal afhentes i din egen trailer og køres på lossepladsen. Så hurtigt som muligt

Køl/frys hentet på 1. Sal og på genbrug

400 kr

Valby

Hej, Jeg vil gerne have hentet mit køl/frys og transporteret det evt. med sækkevogn til genbrugspladsen 200m. Herfra. Jeg har ikke sækkevogn og ikke mulighed for at bære.

Køre køleskab på lossepladsen

500 kr

Allingåbro

Stort kølefryseskab skal afhentes hos en ældre mand. Det står i skuret. Det skal køres på lossepladsen i jeres trailer. Manden er ikke i stand til at hjælpe med at løfte.

Har et gammelt køleskab, der skal på lossepladsen. Mål er ca 127×55 +60 cm

Nivå

Et gammelt køleskab skal afhentes og køres/afleveres på lossepladsen. Køleskabet står på min terrasse i baghaven, hvor det kan afhentes på f.eks. en sækkevogn.

Kørt køleskab på genbrugspladsen

500 kr

København N

Jeg har et gammelt køleskab, der ikke fungerer optimalt mere. Jeg vil gerne have det kørt på genbrugspladsen. Og hjælpe til at få det båret ned fra 3. Sal.

Bortførsel af køleskab mm

500 kr

Højby

Vi har et stort køleskab og et lille køleskab, samt nogle poser og flyttekasser der skal på genbrugspladsen. Opgaven skal helst udføres i en weekend, så vi kan være i sommerhuset og lukke ind.

Transport

350 kr

København N

Hej. Vi skal have hentet et køleskab fra Østerbro som skal køres til Vesterbro! Derudover har vi et stop på vejen (Nørrebro) hvor der skal afhentes et par småting. Du skal ikke bærer noget, det står vi selv for, så det er bare transport.

Kørt køleskab væk og afhentet et nyt

450 kr

Valby

Hej! Jeg vil gerne have mit køleskab på 1. Sal (uden elevator) hentet og transporteret over til vores genbrugsplads 200m herfra. Jeg vil også gerne have hentet et nyt køleskab Max 5 km væk. Og få det op på 1. Sal. Jeg har ikke mulighed for at bære eller kører med.

Afhentning af kølefryseskab samt montering og nedbæring af gmle køleskab til storskrald i gården

500 kr

København S

Afhentning af kølefryseskab i kbh/ Storkøbenhavn området. Skal levere og monteres på Amager (2 sal). Samt nedbæring af gamle køleskab til storskrald i gården.

Kørsel og ind- og udbæring af køleskab og komfur

København S

Køleskab og komfur skal fragtes fra Milosvej (Hus), 2300 kbh S til kolonihavehus på Veststien, 2610 Rødovre. Derefter skal det komfur og køleskab der står i Rødovre køres til genbrugsstation (der findes en på Valhøjs Alle 182, 2610 Rødovre) På grund af rygproblemer er det ikke muligt for os at bære, så opgaven består i at hente tingene fra en garage, køre dem til Rødovre og få byttet køleskabet og komfuret ud med det der står der inde i kolonihaven forvejen. Vi kører med i egen bil og låser op. Opgaven ønskes udført søndag d.24.10, gerne formiddag.

Klædeskab 2 x 2 meter skilles af. Transporterers fra Kbh S til Holbæk

500 kr

Gislinge

Brugt garderobeskab skal hentes i lejlighed og transporterers til hus. Der er hjælp til at bærer på begge adresser

Klædeskab 2 x 2 meter skilles af. Transporterers fra Kbh S til Holbæk

500 kr

Gislinge

Brugt garderobeskab skal hentes i lejlighed og transporterers til hus. Der er hjælp til at bærer på begge adresser

Afhentning samt levering af 2 x 35 x 100 x 236 garderobeskab

Vordingborg

Opgave i morgen 12/12!! Afhentning af garderobeskab i Kbh NV - og bringe det til 2770 Kastrup Der er tale om 2 skabe af 236 x 35 x 100 cm UDEN låger. Kan evt transporteres helt eller skilt ad og bæres op på 2. Sal på Teglkåsvej i Kastrup. I morgen den 12/12-21

Have hentet et usamlet klædeskab fra Vesterbro og fragtet til Nørrebro

500 kr

København V

Et klædeskab der er skilt ad. 237 cm langt skal hentes på Vesterbro (kender ikke adressen og sal endnu) og køres til Nørrebro og bæres ind i stuelejl.

Hentning af én møbel

Brønshøj

Hvis garderobeskabet er for tung når den er sat sammen og kan ikke puttes inde i bilen adskille den og køre den til destinationen. Produkt: Hvid garderobeskab H:200cm B:1212cm Destination: Fra Østerbro til Brønshøj *tøj og ting medfølger ikke så det er bare skabet der skal hentes og flyttes* Tirsdag 6. Juli det kan være omkring kl 18:00-20:00

Transport af garderobeskab som er adskilt, ca 12 colli.

1,600 kr

Jystrup Midtsj

Transport af garderobeskab som er adskilt, ca 12 colli. Afhentes i Randers og fragtes til midtsjælland

Hentning af 2 møbler

Slagelse

Hentning af En lang skænk + overskabe i glas fra adresse i Sorø til adresse i Slagelse. Evt i weekenden

Hente et skab + en kommode

København

Jeg skal have hentet et garderobeskab (60 cm. bredt og 195 cm højt) og en lille komode (65 cm. højt og 60 cm. bredt) fra et sted på Amager (4. sal med elevator) og kørt det 3 km. til et hus på Amager. Mandag den 27/7 mellem kl. 9-14

2 stk. møbler bæres fra 2. sals lejlighed ned i opgangen

København S

Gammel trækommode m. 4 skuffer: Mål: 45dx85bx92h Gammelt skrivebord m. 3 skuffer: Mål: bordplade - 62dx130b + 2 sideskabe - 62dx35bx78h Søndag d. 16/2 kl. 9.00 har jeg brug for at kommode og skrivebord står i opgangen klar til afhentning af afsyringsfirma i løbet af formiddagen. Mette Holst Mobil: 23 66 19 83

Transport af adskilt klædeskab

300 kr

København N

Kørsel af et adskilt klædeskab. 190 cm. højt 117 cm. bredt 50 cm. dybt. Ca. 100 kg. I alt. Fra et sted i København til Nørrebrogade ved søerne.

Hvad tilbyder transporthjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Først beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til - herunder detaljer om den eller de genstand(e), der skal transporteres, samt hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du er villig til at betale, bliver det lettere for handyhanderne at komme med bud, der matcher dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere, der kan hjælpe dig, sende dig  tilbud på opgaven.
    4. Vælg en handyhander: Kig tilbuddene igennem og vælg den handyhander, som passer bedst til dine krav. Bekræfter din beslutning inde på platformen.
    5. Start opgaven: Med bekræftelsen på plads, kan opgaven gå i gang. 

  • Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan transportere genstandene for dig, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når transportopgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:

     

    1. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Send anmodningen afsted.
    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Ja, både du og transportøren er forsikret i tilfælde af uforudsete hændelser og skader, der opstår direkte under opgavens udførelse. Handyhands forsikring er en kombineret all-risk og selvrisikoforsikring. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du besøger Handyhands forsikringside.

  • Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service. 

  • Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.

    • Få alt på skrift: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset, hvor I er i forløbet – før, under eller efter arbejdet – kan du nemt få adgang til beskeder og aftaler.
    • Ved ændringer: Skulle der opstå ændringer eller tilføjelser undervejs, kan I nemt orientere hinanden via beskedsystemet. 

    Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen. 

  • Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en transporthjælper med Handyhand?

Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med: 

  • Effektivitet: Oprettelsen af din opgave hos Handyhand er hurtig, og du kan forvente at modtage tilbud fra lokale handyhandere med det samme. 
  • Sammenlign flere tilbud: Hos Handyhand kan du modtage og sammenligne tilbud fra forskellige kvalificerede handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  • Fleksibilitet og skræddersyet hjælp: Opret opgaven i tråd med dine specifikke behov, uanset om det drejer sig om egen deltagelse i arbejdet, særlige ønsker eller andet.
  • Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  • Forsikring: For at give ekstra tryghed er alle opgaver, der udføres via Handyhand, dækket af en forsikring. 
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.
Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!