Person løfter kasse ind i varevogn for transportservice.

Transport af genstande i Bornholm

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Bornholm

Transporthjælpere til alle dine behov

Flytning af møbler

Transport af købte genstande

By til by levering

Transport af store artikler

Andet…

Eller

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste transporthjælpere i Bornholm

Opgaveejer for løst opgaver online

Nazam M.

København N

5,0
(375)

Seneste Anmeldelse

"Opgaven blev løst tilfredsstillende. Jeg kan varmt anbefale Nazam til andre, der har brug for hjælp til flytning eller lignende opgaver. Tusind tak for den store indsats – det var en kæmpe hjælp!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4,9
(945)

Seneste Anmeldelse

"Nemt og beredvilligt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Reyes A.

Kokkedal

4,9
(352)

Seneste Anmeldelse

"Punktlig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mohammad S.

Hvidovre

5,0
(313)

Seneste Anmeldelse

"Kan kun give Muhammed de bedste anbefalinger. Vil helt sikkert benytte mig af ham igen, hvis jeg får brug for det."

Opgaveejer for løst opgaver online

Emil D.

Roskilde

5,0
(244)

Seneste Anmeldelse

"Klarer opgaven med et smil. Intet at klage over"

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael F.

Værløse

4,9
(272)

Seneste Anmeldelse

"Behagelig og dygtig. Fik hentet gammel sofa og samlet ny, uden problemer. Anbefalinger herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mike N.

Hvidovre

4,8
(77)

Seneste Anmeldelse

"God oplevelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

T c F.

Ishøj

4,8
(73)

Seneste Anmeldelse

"Super service"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Alt ok

Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår

205,-

Gennemsnitslig anmeldelser af transporthjælpere

Baseret på 5432 Anmeldelser

4.91
5229
96
20
16
71

Prisberegner

Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut

Baseret på 300k+ opgaver

Bruger AI til at udregne pris

Matcher med rigtige opgaver

Min. 25 anslag (0)

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Bornholm

Afhentning af motorcykel på bornholm

2.000 kr

Rønne

Det er en Yamaha dragstar som skal hentes fra bornholm til Sjælland 4621

Læsse flyttebil 2 timer

1.000 kr

Svaneke

Tømme færdig pakket stuehus ud til flyttebil - estimeret 2 timer for 2 mand.

Partybus Bornholm

4.000 kr

Svaneke

Partybus med 17 personer i ca 2 timer på Bornholm. Mellem Nexø og Snogebæk. Ønsker musik

Flytning af klarver

1.000 kr

Allinge

klaver skal flyttes. skal flyttes fra hus i allinge til hus uden for svaneke. bæres ud fra start adresse og ved slut adressen kan det sættes ude. *********************

Limousinekørsel

800 kr

Hasle

limousinekørsel af brudepar fra ********* kl 13.45 til fotografering og til ******* *** (bornholm) kl 16.00. kan det lade sig gøre og hvad er pris

11 flyttekasser fra Bornholm til Glostrup

1.500 kr

Allinge

10 flyttekasser, en kiste på størrelse med en flyttekasse og en saxofonkuffert.

Udbæring af tungt pizzaudstyr

2.079 kr

Gudhjem

OPGAVE: Hjælp til udbæring tungt pizzaudstyr. STED: Gudhjem, 3760, Bornholm DATO: Tirsdag 3/9 TIDSRUM: 11-13 eller 12-14 Jeg står og skal bruge noget hjælp til at bære specifikt fire styks cateringinventar ud fra kælderen til gadeniveau. Det drejer sig om en pizzaovn, en køledisk, et gaskomfur og en 50L røremaskine. Vi skulle gerne have dem op fra kælderen og sat på Europa-paller for at læsse dem i den lastbil med lift jeg har lejet så jeg kan køre udstyret til køberen i København. Det er lidt en haster, da flyttebilen ankommer imorgen tirsdag 3/9 kl 11.00. Billeder af de fire effekter vedhæftet. Jeg hører meget gerne fra jer snarest muligt. Mvh Henrik Braasch

Køb krus hos Lov i Listed i Svaneke og send dem

1.300 kr

Svaneke

Opgaven er at tage til Lov i Listed i Svaneke, købe 12 krus, pakke derefter og sende dem med posten. Jeg vil selvfølgelig betale for alt. Ideelt set taler du også engelsk.

Flytning

794 kr

Rønne

Flytning af kommode, 5 stole, mindre sofabord og et par flyttekasser

Leje af bil til bryllupskørsel

2.942 kr

Nexø

Vi skal giftes og søger en “sjov/gammel/anderledes” bil som vi kan leje i 3 timer. Fra kl 13-16. Der skal være plads til 3 i bilen - en chauffør og os selv. Bilen må gerne være pyntet en lille smule. Vi har selv en chauffør.

Polterabend

7.000 kr

Nexø

Polterabend i Nexø, 14 personer køres til skov, medbragt latexsværd og 4 kasser øl. afhentes 2-3 timer efter det, køres til Nexø igen

Levering af mad

Allinge

Levering af mad fra Levertransfabrikken Adresse er Havnegade 7A 3770 Allinge Ønsker levering til Storegade 9, 3770 Allinge Ønsker Cheesburger samt french fries. Jeg er alene hjemme og sidder i kørestol.

Bryllupskørsel i sportsvogn

2.500 kr

Rønne

Hej. Lørdag d. 14/9-2024 omkring kl 14:30 ønsker jeg bryllupskørsel for mig og min kommende kone. Det er på bornholm fra kirken, ud og tage billeder og så til festen. Tænker det drejer sig om 1.5 times tid alt i alt. Det helt store ønske er en Chevrolet Camaro eller Ford Mustang. Begge af nyere dato som dem vedhæfter på billederne. Farven på bilen betyder ikke så meget. Et kæmpe ønske er at køre selv, men chauffør er også helt fint. Grundet brude frisuren kan vi desværre IKKE køre cabriolet

Leje af partybus med chauffør

6.000 kr

Allinge

Ønsker en leje en partybus inkl. chauffør den 16 august eftermiddagstid. Afhentning i eller omkring Allinge. Sættes af i Allinge. Kørsel i 1-2 timer. Bussen skal have musikanlæg.

Flytning af møbler og kasser

959 kr

Rønne

Flytning af + ind og udbæring af: Et skrivebord, 4 til 5 flyttekasser, en tørretumbler, et løbehjul Fra ********* *** **** Rønne , til Aars******** ** **** Rønne gerne på mandag d.

Flytte 3 papkasser og bord

Gudhjem

flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem

Flytning af 3 kasser og bord

Gudhjem

flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem

Flytte 3 papkasser og bord

467 kr

Gudhjem

flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem

Flytteopgave på Bornholm

Gudhjem

flytte opgave på bornholm,skal have flyttet 3 papkasser, og et klaver

Flytte campingvogn Allinge

5.000 kr

Allinge

Flytte campingvogn fra allinge til ********

Hvad tilbyder transporthjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Først beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til - herunder detaljer om den eller de genstand(e), der skal transporteres, samt hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du er villig til at betale, bliver det lettere for handyhanderne at komme med bud, der matcher dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere, der kan hjælpe dig, sende dig  tilbud på opgaven.
    4. Vælg en handyhander: Kig tilbuddene igennem og vælg den handyhander, som passer bedst til dine krav. Bekræfter din beslutning inde på platformen.
    5. Start opgaven: Med bekræftelsen på plads, kan opgaven gå i gang. 
  • Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan transportere genstandene for dig, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når transportopgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:

     

    1. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Send anmodningen afsted.
    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service. 

  • Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.

    • Få alt på skrift: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset, hvor I er i forløbet – før, under eller efter arbejdet – kan du nemt få adgang til beskeder og aftaler.
    • Ved ændringer: Skulle der opstå ændringer eller tilføjelser undervejs, kan I nemt orientere hinanden via beskedsystemet. 

    Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen. 

  • Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en transporthjælper med Handyhand?

Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med: 

  • Effektivitet: Oprettelsen af din opgave hos Handyhand er hurtig, og du kan forvente at modtage tilbud fra lokale handyhandere med det samme. 
  • Sammenlign flere tilbud: Hos Handyhand kan du modtage og sammenligne tilbud fra forskellige kvalificerede handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  • Fleksibilitet og skræddersyet hjælp: Opret opgaven i tråd med dine specifikke behov, uanset om det drejer sig om egen deltagelse i arbejdet, særlige ønsker eller andet.
  • Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Bornholm, i post nr: 3744 til 3756.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 30,00,- til 1.150,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!