Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
":))"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
"Punktlighed"
Alt ok
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning
794 kr
Rønne
Flytning af kommode, 5 stole, mindre sofabord og et par flyttekasser
Bryllupskørsel i sportsvogn
2,500 kr
Rønne
Hej. Lørdag d. 14/9-2024 omkring kl 14:30 ønsker jeg bryllupskørsel for mig og min kommende kone. Det er på bornholm fra kirken, ud og tage billeder og så til festen. Tænker det drejer sig om 1.5 times tid alt i alt. Det helt store ønske er en Chevrolet Camaro eller Ford Mustang. Begge af nyere dato som dem vedhæfter på billederne. Farven på bilen betyder ikke så meget. Et kæmpe ønske er at køre selv, men chauffør er også helt fint. Grundet brude frisuren kan vi desværre IKKE køre cabriolet
Flytning af møbler og kasser
959 kr
Rønne
Flytning af + ind og udbæring af: Et skrivebord, 4 til 5 flyttekasser, en tørretumbler, et løbehjul Fra ********* *** **** Rønne , til Aars******** ** **** Rønne gerne på mandag d.
Transport af futonmadras og kommode
800 kr
Rønne
Vi har bare en lille sjat, vi skal have fra ****** til Em**** i ***, til gengæld skal det ske på fredag 10/5.... Det drejers sig om en futonmadras, der kan rulles sammen, så den fylder ca. 140 x 70 x 40 cm samt en kommode. Det skal fra kantsten til kantsten. Er det noget, I gider ha med at gøre?
Chauffør
2,780 kr
Rønne
Afhentning og levering af 4 personer i anledning af konfirmation.
Søger Konfirmationskørsel fra Rønne til Sandvig
2,000 kr
Rønne
Jeg søger en chaffør og en limousine til Konfirmationskørsel med 4 personer, der skal køres fra rønne havn og til hotel pepita i Sandvig.
Hent varer i Jem og Fix i Rønne (cafesæt og loftslamper) og lever disse til Gudhjem.
500 kr
Rønne
Hent varer fra Jem og Fix i Rønne (cafesæt og lamper) og lever på adresse i *******. Man kan ikke lave onlinebestilling med levering på Bornholm.
Nedtagning og flytning af højseng
800 kr
Rønne
Jeg skal have skilt en højseng ad, som skal flyttes fra stuen, og op til 1 salen. Den skal samles igen. Er meget tung.
Flytning
1,500 kr
Rønne
Seng, kommode, spisebord, tøj, sko, køkkenting
Transport med limousine
500 kr
Rønne
Hey jeg er en 1g Jeg holder en førfest på min adresse (Strandvejen) omkring kl 19 skal vi køres til campusbornholm, da vi skal til Vz fest. Vi er 4 personer
Transport med limousine
350 kr
Rønne
Hey jeg er en 1g Jeg holder en førfest på min adresse (Strandvejen) omkring kl 19 skal vi køres til campusbornholm, da vi skal til Vz fest. Vi er 5 - 7 personer
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
Rønne
5 sække med opbløde træpiller skal køres på bofa (Hasle) samt nogle store potteskår og lidt andet. Kræver god fysisk form.
Hjælp til at flytte et løbebånd
1,200 kr
Rønne
Der skal flyttes et løbebånd fra en lokation til en anden (adresserne ligger ca. 50 m fra hinanden). Men afleveringsstedet er på 1. Sal. Vi har selv skilt løbebåndet ad, så meget som muligt, men det er stadigvæk tungt (115 kg).
Flytte tung boxmadras op på Hems
300 kr
Rønne
Hej Vi skal have flyttet en tung boksmadras op på vores hems.
Monteringsarbejde i forbindelse med flytning
Roskilde
I forbindelse med flytning søger vi handyman som kan lave følgende i det hus vi flytter fra: Tage lamper ned, tage skabe ned, tage kunst ned mv. Arbejde skal udføres i perioden 16/7 - 18/7. Efter flytning skal samme monteres i det nye hus. Det skal ske 20/7 eller 21/7. Huset vi flytter fra ligger i Roskilde og huset vi flytter til ligger i Jystrup (syd for Osted).
Flyttehjælp
Roskilde
Hjælp til ud- og indbæring (flyttekasser og møbler) i forbindelse med flytning. Vi er selv et par personer samt bil, men kan godt bruge nogle ekstra hænder. Angiv gerne pris per time
Hjælp til flytning af skab
Roskilde
Jeg har købt et ikea skab, der skal tages fra hinanden, bæres ned fra 3 sal i KBH K og køres til Ågerup, Roskilde. Jeg har ikke selv bil, så du skal selv have bil/trailer/varevogn, som du kan bruge. Jeg mangler hjælp til dette hurtigst og vil gerne høre din pris 😊 Mvh Ida
Hjælp til flytning
Rønne
Hej. jeg skal flytte til Rønne på fredag og da flyttebilen kun leverer til kantstenen har jeg brug for hjælp til at få mine ting båret op til 2. sal. Det er ca. 14 kasser og et par møbler...jeg forventer at det tager en times tid... Hilsen Signe Fredag d. 23/10 kl 10.00
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i rønne til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i rønne, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 360.00,- til 850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!