Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Tunge løft
Tunge etage løft
Løft til bil
Løft til andet rum
Alle tunge løftopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
Hvidovre
"Punktlighed"
Alt ok
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af klarver
1,000 kr
Allinge
klaver skal flyttes. skal flyttes fra hus i allinge til hus uden for svaneke. bæres ud fra start adresse og ved slut adressen kan det sættes ude. *********************
Limousinekørsel
800 kr
Hasle
limousinekørsel af brudepar fra ********* kl 13.45 til fotografering og til ******* *** (bornholm) kl 16.00. kan det lade sig gøre og hvad er pris
11 flyttekasser fra Bornholm til Glostrup
1,500 kr
Allinge
10 flyttekasser, en kiste på størrelse med en flyttekasse og en saxofonkuffert.
Udbæring af tungt pizzaudstyr
2,079 kr
Gudhjem
OPGAVE: Hjælp til udbæring tungt pizzaudstyr. STED: Gudhjem, 3760, Bornholm DATO: Tirsdag 3/9 TIDSRUM: 11-13 eller 12-14 Jeg står og skal bruge noget hjælp til at bære specifikt fire styks cateringinventar ud fra kælderen til gadeniveau. Det drejer sig om en pizzaovn, en køledisk, et gaskomfur og en 50L røremaskine. Vi skulle gerne have dem op fra kælderen og sat på Europa-paller for at læsse dem i den lastbil med lift jeg har lejet så jeg kan køre udstyret til køberen i København. Det er lidt en haster, da flyttebilen ankommer imorgen tirsdag 3/9 kl 11.00. Billeder af de fire effekter vedhæftet. Jeg hører meget gerne fra jer snarest muligt. Mvh Henrik Braasch
Køb krus hos Lov i Listed i Svaneke og send dem
1,300 kr
Svaneke
Opgaven er at tage til Lov i Listed i Svaneke, købe 12 krus, pakke derefter og sende dem med posten. Jeg vil selvfølgelig betale for alt. Ideelt set taler du også engelsk.
Flytning
794 kr
Rønne
Flytning af kommode, 5 stole, mindre sofabord og et par flyttekasser
Leje af bil til bryllupskørsel
2,942 kr
Nexø
Vi skal giftes og søger en “sjov/gammel/anderledes” bil som vi kan leje i 3 timer. Fra kl 13-16. Der skal være plads til 3 i bilen - en chauffør og os selv. Bilen må gerne være pyntet en lille smule. Vi har selv en chauffør.
Polterabend
7,000 kr
Nexø
Polterabend i Nexø, 14 personer køres til skov, medbragt latexsværd og 4 kasser øl. afhentes 2-3 timer efter det, køres til Nexø igen
Levering af mad
Allinge
Levering af mad fra Levertransfabrikken Adresse er Havnegade 7A 3770 Allinge Ønsker levering til Storegade 9, 3770 Allinge Ønsker Cheesburger samt french fries. Jeg er alene hjemme og sidder i kørestol.
Bryllupskørsel i sportsvogn
2,500 kr
Rønne
Hej. Lørdag d. 14/9-2024 omkring kl 14:30 ønsker jeg bryllupskørsel for mig og min kommende kone. Det er på bornholm fra kirken, ud og tage billeder og så til festen. Tænker det drejer sig om 1.5 times tid alt i alt. Det helt store ønske er en Chevrolet Camaro eller Ford Mustang. Begge af nyere dato som dem vedhæfter på billederne. Farven på bilen betyder ikke så meget. Et kæmpe ønske er at køre selv, men chauffør er også helt fint. Grundet brude frisuren kan vi desværre IKKE køre cabriolet
Leje af partybus med chauffør
6,000 kr
Allinge
Ønsker en leje en partybus inkl. chauffør den 16 august eftermiddagstid. Afhentning i eller omkring Allinge. Sættes af i Allinge. Kørsel i 1-2 timer. Bussen skal have musikanlæg.
Flytning af møbler og kasser
959 kr
Rønne
Flytning af + ind og udbæring af: Et skrivebord, 4 til 5 flyttekasser, en tørretumbler, et løbehjul Fra ********* *** **** Rønne , til Aars******** ** **** Rønne gerne på mandag d.
Flytte 3 papkasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytning af 3 kasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytte 3 papkasser og bord
467 kr
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytteopgave på Bornholm
Gudhjem
flytte opgave på bornholm,skal have flyttet 3 papkasser, og et klaver
Flytte campingvogn Allinge
5,000 kr
Allinge
Flytte campingvogn fra allinge til ********
Reparation af frontklipper
3,000 kr
Østermarie
stiga frontklipper vil ikke starte skal afhentes eller laves på stedet jeg kan ikke transportere den
Transport af futonmadras og kommode
800 kr
Rønne
Vi har bare en lille sjat, vi skal have fra ****** til Em**** i ***, til gengæld skal det ske på fredag 10/5.... Det drejers sig om en futonmadras, der kan rulles sammen, så den fylder ca. 140 x 70 x 40 cm samt en kommode. Det skal fra kantsten til kantsten. Er det noget, I gider ha med at gøre?
Flytning af 10 papkasser
1,780 kr
Gudhjem
Skal have flyttet 10 papkasser, 5 af dem er tunge de skal fragtes til *******
Tunge løft inkluderer typisk løft af genstande, der vejer over 10 kg. Dette kan eksempelvis være løft af kasser, møbler eller andet tungt gods. Tunge løft kan være farligt for den enkelte, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at sikre sig, at man har styr på sin teknik, inden man påbegynder et tunge løft. Tunge løft kan også være farligt for ens ryg, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at have fokus på sin teknik, når man foretager et tunge løft.
Når du står og skal finde nogle stærke flyttefolk til din opgave med tunge løft, kan der dukke spørgsmål op, om hvad arbejdet indebærer, hvilke behov der kan imødegås, hvad der skal til af udstyr, samt praktiske spørgsmål vedrørende prisen. Alt dette og mere kommer vi ind på i afsnittet her.
Tunge etage løft kan være en udfordring, især hvis man ikke har den rette teknik. Der er dog nogle ting, man kan gøre for at lette processen. For det første skal man sikre sig, at der er god plads til at løfte tungt fra gulvet og op på den ønskede hylde eller platform. Det betyder, at der ikke må være for mange forhindringer på gulvet - som eksempelvis andre møbler eller genstande. Dernæst skal man sikre sig, at ens krop er i balance - det vil sige, at overkroppen ikke hænger ud over benene. Herefter skal man sikre sig godt fat i den tunge genstand - typisk med begge hænder - og derefter langsomt løfte den op fra gulvet og op på hylden eller platformen. Husk altid at holde ryggen rank under hele processen, da det er her der oftest opstår problemer med folk, der løfter for tungt. Tunge etage løft kan dog sagtens gøres selv, hvis man husker disse simple tips!
En bil kan løftes med en kran, hvis den er for tung til at blive flyttet på anden vis. Dette gøres typisk ved at sætte krogen under bilens chassis, og derefter løfte den op i luften. Når bilen er blevet flyttet på denne måde, skal den fastgøres, så den ikke kan falde ned igen. Dette gøres typisk ved at sætte nogle blokke under bilen eller ved at binde den fast til noget andet.
Det er ikke kun i spisestuen, at man kan have brug for et nyt spisebord. Det kan også være man har behov for et nyt bord i stuen, soveværelset eller måske til kontoret. Et spisebord er nemlig ikke kun beregnet til at spise ved, men det kan også fungere som et arbejdsbord, et skrivebord eller måske endda som en hyggelig sofabord. Det er derfor vigtigt, at man tager sig tid til at overveje hvilket rum det er man ønsker at placere sit nye bord i, så man finder lige netop det bord der passer bedst ind i ens bolig. Derudover skal man også overveje hvilken stil ens bolig har - om den er mere landlig med masser af træmøbler eller om den er mere moderne med enkle linjer og rene overflader. Når først man har fundet ud af disse to ting, så vil det blive meget nemmere for dig selv at finde frem til lige netop det bord der passer bedst ind i din bolig.
Hvad end det drejer sig om flytning af en hel bolig eller ej, så udfører handyhanderen - eventuelt i samarbejde med en makker - en række opgaver inden for kategorien ‘tunge løft’ , der ofte omfatter:
Man kan forestille sig mange forskellige typer af genstande, der er tunge, og som man har brug for hjælp til at få transporteret fra A til B. Her er nogle af de mest almindelige:
Gør altid nøje opmærksom på, når du opretter opgaven, hvad det er, der skal transporteres, og hvor det skal hen, f.eks. flytning af tunge møbler eller hjælp til at løfte f.eks. en vaskemaskine. På den måde kender handyhanderen og dennes eventuelle makker(e) betingelserne og kan forberede sig bedst muligt.
Den person eller det firma, der varetager opgaver med tunge løft i forbindelse med, at genstande skal flyttes fra A til B, går ofte under følgende betegnelser:
Uanset hvilken betegnelse der anvendes, er det vigtigt at sikre, at den eller de hyrede har den rette erfaring med at håndtere genstande af den størrelse, som det handler op i din opgave, sikkert og effektivt.
Blandt det typiske udstyr, der kan indgå i arbejdet med tunge løft, er:
Nogle af redskaberne hører til klassisk flytteudstyr, og man kan regne med, at mange flyttefolk kan medbringe disse. Afhængigt af størrelse og beskaffenhed af den eller de genstande, der skal løftes og flyttes, kan det være nødvendigt at tilpasse antal og længder/størrelser af især tæpper og stropper. Måske ligger du selv inde med en del af udstyret. Drøft det i alle tilfælde med handyhanderen, og aftal hvem der sørger for hvad, så I er sikre på at opnå en effektiv arbejdsgang.
Ja, for at håndtere tunge genstande sikkert og effektivt bruges:
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for en flytteopgave med særligt tunge genstande varierer typisk alt efter opgavens type og omfang.
Opgaven med at flytte og løfte tunge genstande, som f.eks. møbler, går ikke ind under servicefradraget hos Skat. Derfor kan man som udgangspunkt ikke få fradrag i forbindelse med denne service isoleret set.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af servicen fra en flyttemand, som særligt kan klare de tunge løft, er:
Det er godt at være opmærksom på, at der kan opstå uforudsete udfordringer med at håndtere tunge genstande. Især hvis opgaven har været svær at vurdere på forhånd for handyhanderen, eller pladsforholdene eksempelvis er mindre end forventet. Forbered opgaven og arbejdet så grundigt som muligt på forhånd ved at tale sammen om detaljerne med din handyhander. På den måde kan I forsøge at komme yderligere behov i møde.
Nej, ikke når man benytter Handyhand. Handyhand tager sig af det administrative, så du slipper for besværet og kan fokusere på selve opgaven.
Det er tit praktisk for flyttemanden, at du er hjemme, mens arbejdet foregår, hvis arbejdet skal ske i dit hjem. Hvis det er smart for dig ikke at være hjemme, er det i første omgang op til dig selv at afgøre, om du er tryg ved at lade arbejdet finde sted, uden at du er der. Bedømmelser af handyhanderen kan eventuelt være med til at give tryghed. Derudover skal flyttemanden selvfølgelig også være indforstået med en sådan aftale.
Overvej dette:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Mange lærer det gennem praktisk erfaring. Nogle flyttefirmaer kan dog tilbyde intern uddannelse til deres ansatte.
Generelt skal det rette udstyr være til stede og i brug til at sikre en forsvarlig håndtering af de tunge genstande - både af hensyn til personerne involveret i bæring og flytning, genstanden selv, samt omgivelserne.
Når du finder en stærk flyttemand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en stærk flytte mand i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien stærk flytte mand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige stærke flyttemænd i Bornholm, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Tunge løft kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 30.00,- til 990.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!