Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Perfect help!"
København N
"Hvis jeg kunne give 10 stjerner til Nazam havde jeg gjort det. Ham og hans kammerat gjorde et kæmpe arbejde for at få mit vitrine skab op på anden. Opgangen var ikke egnet til så stort et vitrine skab. De fortsatte hvor jeg er 100 på alle andre havde kastet håndklædet i ringen. Jeg kan klart anbefale alle at bruge ham. Han gør det sgu ordentlig."
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Roskilde
"Kom til tiden, god kommunikation, godt udført opgave"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Odense NV
"Fint arbejde efter aftale."
God hjælp
Transport af lille glasskab
250,-
Meget nemt at kommunikere godt service
Transportere spisebord fra Odense C til Odense V
300,-
Super service. Effektivt. Søde fyre, der er høflige , der kan deres kram. Bedste anbefalinger
Afhentning og transport af sofa
500,-
Hurtig og nem kommunikation, og Simon koordinerede selv afhentning og levering på ønsket tidspunket. Det var virkelig nemt
Transport af campingvogn Odense-København
3,500,-
J
Transport af tørretumbler
400,-
Sød, venlig og hjælpsom. Er meget tilfreds 😀
Transport af spisebord
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af flyttekasser og møbler fra 2 sal til bil
1,500 kr
Odense C
Søger 2 “flyttemænd” til et par møbler og flyttekasser fra 2 sal til bil lige nedenfor. Kun trapper
Flytning af flyttekasser og møbler fra 2 sal til bil
1,500 kr
Odense C
Søger 2 “flyttemænd” til et par møbler og flyttekasser fra 2 sal til bil lige nedenfor. Kun trapper
Flytning af flyttekasser og møbler fra 2 sal til bil
2,000 kr
Odense C
Flytning af et par møbler og 12-15 flyttekasser. I samarbejde med to andre inkl undertegnet
Flytning Odense C til København S
4,000 kr
Odense C
Jeg søger hjælp til at flytte en 68 kvm bolig fra Odense til København. Opgaven indebærer transport og indbæring af følgende: • Modulsofa (3 dele) • Seng (140x180 cm) • Vægreol • Vitrineskab • Spisebord • 8 spisebordsstole • Skrivebord (150x75 cm) • Entrémøbel • Højskab • Ca. 10-20 flyttekasser Detaljer: • Afhentning: Odense C, 3. sal (med elevator) • Levering: Amagerbro, 6. sal (uden elevator) • Jeg og 3 andre hjælper med udbæring og så er vi 2 til indbæring, men det er et ønske, at I står for de store møbler. • Flyttevogn skal medbringes af jer, og prisen inkludere leje af flyttevogn, transport, broafgift og benzin.
Hjælp til flytning (kun lejlighed til vogn), nedtagning af skab - 1 1/2 time
Odense C
Vi er 3, der skal have tømt/flyttet en lille lejlighed (35m2). En seng, et lille bord og en del mindre ting og kasser. Vi har lejet en vogn men kunne godt bruge hjælp til at bære ned fra 2. sal til gården. Elevator forefindes. Samtidig ville det være fint med en handyhand, der kan nedtage og adskille et stort skab. Det kan desværre ikke komme ud af døren i fuld version. Skabet skal bare gives væk - måske til dig? Opgavens varighed er 90 minutter.
Hjælp til at tage 2 kompressorer ned
400 kr
Odense C
Hej jeg har brug for hjælp til at tage 2 kompressorer ned fra mit værksted. Nogen der kan hjælpe mod betaling selvfølgelig. OBS de er ret tunge at tage ned en af, dem vejer 70 kg og den anden over 100 kg. De skal kun tages ned fra en højde på 2 meter . Jeg har en stige dog anbefaler jeg og have en ekstra med.
Moving and transporting a sofa
300 kr
Odense C
I need someone to help me carry (I can help and ask some another friend too) and transport a sofa from one apartment in odense c to another house in odense c. The two houses are 7 mins apart by car. It should not take longer than 1hour. The sofa has two parts: 140cm x 90 cm and 90cm x 90cm. It cannot be dismantled further.
Flytning
800 kr
Odense C
Boksmadras ,stålreol ,sofa og reol 4 flyttekasser.
Flyttehjælp
2,000 kr
Odense C
2 stærke mænd med vogn og kørekort søges, giv et konkret bud 23 papkasser Tøj/sko/jakke sække for mig og to teenager 4 normal kuffert 2 små kuffert 1 guitar 2 spejle 2 små kommoder 1 dobbelt kommode 1 madras Lille spise bord med 6 stole 2 kontor stole 1 skrivebord 3 skabe på 60*180 3 over skabe 60*50 1 tv
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Odense, i post nr: 5000 til 5100.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 850.00,- til 1,940.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!