Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Vinderup
"Kom til tid som aftalt, udførte arbejdet som aftalt. Et meget behageligt menneske. Kan kun give mine bedste anbefalinger, og det er ikke sidste gang vi har brugt Ronni."
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Cc
Transport til Aalborg Lufthavn
1,200,-
Dejlig oplevelse 😊
Afhentning og transport af vitrineskab
900,-
Super hurtig. Altid venlige. Kan kun anbefale dem 😊
Flyttehjælp
3,400,-
👍
Flytning af indbo fra hjem til depot
3,000,-
Swend er omhyggelig, venlig og fin at arbejde sammen med
Tage fortelt ned og sætte vinterfortelt op
400,-
arbejdet blev udført som aftalt og behagelig ung mand
Hjelp at flytte plantekrukker fra terrassen
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Chauffør til transport af kørestolsbruger den 24. december
1,500 kr
Lemvig
Chauffør til transport af kørestolsbruger den 24. december Jeg søger en chauffør til at køre min bror, som sidder i kørestol, fra Lemvig til Blåvand den 24. december. Der vil være en bus til rådighed, som er velegnet til kørestolsbrugere. Detaljer: • Dato: 24. december • Rute: Lemvig til Blåvand (én vej) • Transportmiddel: Bus, der er udstyret til kørestolsbrugere • Aftale: Chaufføren skal køre min bror til Blåvand og derefter tage bussen tilbage til Lemvig og aflevere den på hans bosted. Der er ikke behov for at hente ham igen, da en taxa sørger for hjemtransport dagen efter. Det er vigtigt, at chaufføren har erfaring med at køre større køretøjer og er komfortabel med at assistere en kørestolsbruger, hvis det skulle blive nødvendigt. Kontakt mig for yderligere information, hvis du er interesseret, eller kender nogen, der kunne hjælpe.
flytning
4,796 kr
Nørre Nebel
Flytning af indbo svarende til en 2 vær. lejlighed på 60 m2 til ny lejlighed
Flytning af et par møbler
500 kr
Ringkøbing
Flytning af et spisebord og 6 spisestole. Flyttes fra Ringkøbing til Silkeborg. Vi har ikke set bordet selv så kan ikke fortælle meget om vægten, men dem der har solgt os dette siger det er nemt og let for to personer at flytte. Det er lavet af træ. Dimensioner: Spisebordets længde uden tillægsplader: 160 cm Højde: 75 cm Bredde: 90 cm Tillægsplade: 45 x 90 cm (der er 2) Højde på stol: 97 cm
Aarhus Flytning af 2 opbevarings rum på 12 m3
500 kr
Sunds
Lørdag d 28 dec, skal jeg bruge en hjælpende hånd til en mindre flytte opgave, der er tale om 2 opbevarings rum som skal flyttes fra a til b, pr rum er cirka 12m3 og for det meste små ting, men vi er lidt hurtigere når vi er 2. Jeg henter bilen der allerede er lejet, fra Aarhus hvor jeg bor og sætter gerne personen af igen når vi færdig lidt senere. Tingene ligger i sunds tæt på Herning
Oprydning 1 dag = 7 timer.
1,400 kr
Sunds
Flytning af vinkøleskab + flytning oprydning
Flytning
4,000 kr
Ikast
flytning fra rækkehus (95 kvm./2 etager) til hus (195 kvm./1 etage) flytte fra **************** **** **** ikast flytte til ********* **** **** ****r hovedsageligt flyt af møbler/hvidevarer og så hvad der ellers kan være af flyttekasser til at fylde læsset op med derefter. kan man få fast pris på flytning af 1 læs i den størrelse flyttebil i har. og også gerne timepris så vi kan vurdere hvad der er bedst for os. *** ***** ***************
Flytning af indbo fra hjem til depot
3,000 kr
Skjern
Jeg skal ha flyttet indbo fra et hus til et depot i samme by.. borde 4 stole 6 sofa 1 flyttekasser ca. 10 hvidevare 5 kommode 2 stor/lille diverse løse genstande En gammel 200 kg esab svejser hvis det kan lade sig gøre. Jeg hjælper selvfølgelig selv til med at flytte..
Transport
1,500 kr
Skive
Lille flytte læs 15 flytte kasser et par kommoder og en vaskemaskine. Skal køres ca 1km
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Midt/Vestjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Midt/Vestjylland, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 4,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!