Mathias T.
Holstebro
Seneste Anmeldelse
""God kommunikation og overholdt aftale""
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Holstebro
""God kommunikation og overholdt aftale""
Randers NV
"Extremely helpful and friendly"
Kokkedal
"Behagelig og samvittighedsfuld."
København N
"Fantastisk service"
Malmö
"God kvalitet, og tager den ekstra tid der skal til."
Hedehusene
"I like that I got very quick replies from him. He was friendly and professional. The work was an excellent cost-benefit."
Roskilde
"Flink handyman"
Hvidovre
"Dejlig nemt!"
"super arbejde"
Optagning af 160 m2 fliser (små fliser 5*15 cm) og udkørsel i container -
4,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Min bil skal transporteres fra Holstebro til Ejsing. Bilen står uden nummerplader
1,700 kr
Holstebro
En lille varevogn som vejer 2200 kg
Opløft af seng til 1. Sal
750 kr
Holstebro
En ny ikea seng 140 x 200 cm flyttes fra stue til 1. Sal op af en trappe
Flytning til Herning
2,500 kr
Holstebro
Flytning fra ***** til Herning
Afhentning af medicin i Herning til Holstebro
Holstebro
Mangler medicin Eneste apotek der har åbent er i Herning
Flytning af bordplade
Holstebro
Skal bruge en mand til flytning af en bordplade. Bordpladen står i en trailer og skal bæres indenfor. Der er 3 trappetrin op i lejligheden. Har brug for hjælp cirka 22:30. Præcist tidsrum aftales nærmere.
Flytning af 3 skabe
1,500 kr
Holstebro
2 vitrineskabe skal bytte plads. De måler henholdsvis h ×b x d, 200 x 80 × 30 og 180 × 88 × 41. Det 3. skab, som er et garderobeskab, 215 × 80 × 60, skal bare rykkes 20 cm for at give plads til en bredere seng, men er fastgjort i gulvet. Jeg tømmer selvfølgelig skabene inden flytning.
Flyttet indbo fra et værelse til en opbevaringsrum
2,500 kr
Holstebro
En 3/4 seng/sovesofa, en skænk, 6 små reoler, Max 25 flyttekasser/ mindre kasser og ca 6 sække med tøj. Jeg og min far vil hjælpe til begge steder
Flyttehjælp
1,000 kr
Holstebro
Søger 2 mand til at bære de større ting som sofa , seng, spisebord, reol ned til bilen. Det er fra en lejlighed på anden sal med snoede trapper i opgangen. Vi klare det selv efter det er blevet båret ned i bilen. Det drejer sig om en halvanden times arbejde.
Flyttehjælp
1 kr
Holstebro
Søger to mand til at flytte de større ting som reol, seng , spisebord, sofa. Resten klare vi selv. Det er fra anden sal og ned til flyttebilen. Trapperne i opgangen er snoet. Burde ikke tage mere end 1 times tid eller halvanden. Giv et bud!!
Løftet de tunge møbler ned fra 1. Sal
300 kr
Holstebro
Jeg skal bruge en ekstra mand til at hjælpe med at tømme min lejlighed da jeg har et par møbler jeg ikke kan bære ned alene. Ca 5 løft så tænker 30 maks 45 min arbejde Skal gøres inden kl 11
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i holstebro til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i holstebro, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,100.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!