Tatiana P.
Allerød
Seneste Anmeldelse
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Ikke noget jeg kan rekommandere"
Hillerød
"Enisa and her partner did not do a very good job cleaning the apartment. They took less time than agreed and didn’t do a very thorough job. Leaving visible dirt after they had finished."
Copenhagen
"Alt var fint."
København Ø
"Well made job"
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
Elisa har gjort rent i sommerhus, efter en weekend med vennerne. Har haft rigtig god kommunikation fra opgaven blev taget, til efter udførsel. Rengøringen blev dokumenteret med billeder, og er gjort med perfektion. Jeg kan varmt anbefale Elisa, og vil selv kontakte hende, hvis der er opgaver vi skal have løst i fremtiden.
Slutrengøring af Sommerhus i Hundested
940,-
Gør en ære ud af at udføre opgaven bedst muligt og er meget arbejdsom - meget tilfreds
Slutrengøring af parcelhus
2,500,-
Jeg skulle have lavet en udflytningsrengøring. Der var ingen diskussion om mit bud. Kommunikation med Kristjanan på forhånd var upåklagelig. Det var bare ikke Kristjan og ledsager, som mødte op, men hans forældre. De tunge dele af opgaven som rengøring af komfur og køleskab kunne de ikke påtage sig, skønt det stod i min beskrivelse. Vinduesrengøring blev forstået som rengøring af karme. Manden syntes uvenlig og ikke god at kommunikere med. Kvinden var venlig og effektiv. Kristian burde ha spurgt ind til opgaven, når han sender andre ud for at udføre den.
Udflytningsrengøring
2,200,-
Effektiv og grundig. :-)
Rengøring af sommerhus
600,-
Meget tilfredse med Zahida! Hun kom os til undsætning og gjorde vores hjem skinnende rent! Vil helt sikkert bruge hende igen.
Rengøring af vores hus
800,-
Bum sådan Allan, godt arbejde, vi ringer til næste opgave. Bh. Thomas Sørensen Noorbyg ApS
rengøring efter ombygning
2,995,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af vores hus
800 kr
Farum
Vi vil meget gerne have hjælp til at få rengjort vores hus inden d. 23/12 kl 12. Vores hus er 140m2. Vi har et lille toilet, et badeværelse, tre værelser, et bryggers, stue og køkken. Vi ønsker grundig rengøring af bad og toilet, generel rengøring og gulvvask (primært trægulv). Vi kan stille alle rengøringsartikler til rådighed.
Nedtage lamper og fjerne skruer + fuge, rengøring.
850 kr
Nivå
Nedtage 5 lamper, fjerne nogle søm og 4 skruer + fuge. Max en times rengøring af gulve, diverse skabe, og to ovnplader.
Husrengøring
1,300 kr
Humlebæk
previous tenant had 2 dogs, house need to be cleaned of dog hair and dog smell, especially the living room and dining area as in the pictures. total area should be around 60-70 sqmts. scope is to remove all odor, get rid of dog hairs from all spaces including under the sofa,under the cushions etc. please bring appropriate tools like upholstery hoover Kärcher
Professionel møbel rensning af 2 polstrede sofaer i hjemmet
2,500 kr
Hornbæk
Vi har 2 store grå / sand farvede flyde sofaer (ca 4 personers) De består af 4 stk kvadratiske elementer a 130x130xH60 cm Sofaerne er ca 10 år gamle og blev renset for 3 år siden. De er af ukendt mærke (ikke dyre/designer) og ikke uld eller sart stof. Det er "kun" sofa elementet - tilhørende puder og hynder vaskes separat. Vi har netop fundet en masse musse ekskrementer i møblerne og tis og ønsker at få dem renset, her i hjemmet (postnr 3100) inden julens fester og gæster (gerne denne uge eller senest d. 23. december). Der er andre nyere og ældre pletter - sikkert ikke alle kan komme af, det er vi indforståede med. Dette er primært for at få fjernet seneste pletter og lugt fra musene og alt andet der kan komme af er bare en bonus :) (kan sende billeder separat, min forbindelse tillader ikke upload af billederne pt)
Cleaning house
940 kr
Hillerød
3 hour of deep cleaning of house 182 square meter: Dusting Cleaning floors Dusting bedrooms Cleaning 1 bathroom Cleaning kitchen I'm open on day on week 51
Rengøring og oprydning
750 kr
Jægerspris
Jeg ønsker hjælp til rengøring og oprydning. Jeg er selv med den første gang, men er du den helt rigtige vil jeg gerne have dig fast, når jeg er på job. Evt en gang om ugen eller hver 14 dag. Regn med ca 4 timer den første gang og 2 timer efterfølgende
Rengøring
800 kr
Allerød
Alm rengøring af privat hjem med børn. Dog kun køkken/alrum, stue, entre og badeværelser. Altså ikke børne og soveværelse eller bryggers. Så omk 110 m2 Plus et par ekstra opgaver. Afkalkning af badeværelse. Aftørring af døre, paneler, vægge, da der er en smule byggestøv på nogle lodrette flader. Køkkenlåger skal tørres af også.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 880.00,- til 1,520.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!