Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Tunge løft
Tunge etage løft
Løft til bil
Løft til andet rum
Alle tunge løftopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hillerød
"Super service."
Gentofte
"Nicolai stiller de rigtige og vigtige spørgsmål fra starten, så man kan være tryg ved at der er taget stilling til alt. Han kommunikerer klart og tydeligt og er både venlig og effektiv. Han installerede et nyt køle/fryseskab på under en time. Jeg er meget tilfreds og kan kun anbefale Nicolai!"
Tusind tak for hjælpen, det var rigtig fint.
Tung løft på til 2. sal
1,000,-
Erkan og hans venner er super stærke og professionelle. De løftede to tunge skænke på hver ca. 100 kg ned fra 4 sal og bar én af dem op ad en stejl drejende trappe. Og så er de meget venlige og friske, selv efter en hård opgave. Tak Erkan og venner.
Tungløft i etagebyggeri
2,000,-
Skulle lige få det hele til at passe med møde tidspunkt, men løftede en meget tung pejs på plads og udførte opgaven super godt!
hjælpe til at løfte en tung pejs af Nils Fagerholt 20 cm op på plads.
1,500,-
Very professional and pleasant! Thanks for getting that tough job done!
Flytning af tungt pengeskab og dobbetlseng
1,500,-
Opgaven blev udført hurtigt og godt.
Flytning af to tunge kasser
600,-
Venlig og præcis, god kommunikation.
Flytning af tungt bord
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning fra stuelejlighed til rækkehus 8 km
4,000 kr
Birkerød
Overblik over opgaven: Rute: Fra Birkerød til Farum ca 8 km Scope: 40-50 flyttekasser og 10-15 møbler Store møbler: Continental seng (kan deles i 4) og hjørnesofa (kan deles i 2) Adgang: Mulighed for at bakke op til 3-5 m fra døren begge steder Hjælp: Vi er selv til stede ved flytning. Foretrukken dato: Torsdag 12/12 Tidsrum: fleksibelt Længere beskrivelse: Vi skal flytte fra en 3v stuelejlighed i Birkerød til 1-plan hus i Farum. Det er muligt at bakke helt op til ca 3-5 m fra døren begge steder. Der er ikke opgang ved lejligheden. Vi regner med at have 40-50 flyttekasser og 10-15 møbler der kræver 2 personer at flytte. Vi har to større møbler: Continental seng kan deles i 4. Hjørnesofa (3x2 p) der kan deles i 2. Vi flytter selv ting vi er ømme om fx stationære pcer, TV o.l., så ingen møbler der skal tages særligt hensyn til eller designermøbler. Vi gør dette før flyttedagen. Vi er fleksible ift. specifik dato, men ønsker at flytte i løbet af uge 50. Det kan være en hverdag. Vi foretrækker torsdag d. 12/12.
Mindre flytteopgave, jeg har en ekstra mand til at bære
1,200 kr
Hornbæk
Lille flytning, 4 små reoler a 71 cm brede . elevationsseng 120 * 200, vaskemaskine, kølefryseskab, lille havebord med 4 stole
Hjælp til at flytte sofaen
1,000 kr
Vedbæk
Hej jeg hedder Mohammed, jeg er 18 år
Hørsholm
Hørsholm
Flytte hus eller lejligheder
Akut chauffør i dag
350 kr
Ølstykke
Søger akut chauffør til kørsel fra Ølstykke til Holbæk i dag Skal være i Holbæk ved 20 tiden 2 personer
Flytning af møbler
3,000 kr
Ølstykke
Flytning af møbler fra privat hjem på anden sal med elevator i Ølstykke, til stuen på Amager. Drejer sig om følgende: Dobbeltseng, sofa, sofabord, 6 Pers spisebord og stole, 4 x skænk, kuglegrill og stor trævase.
Tunge løft inkluderer typisk løft af genstande, der vejer over 10 kg. Dette kan eksempelvis være løft af kasser, møbler eller andet tungt gods. Tunge løft kan være farligt for den enkelte, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at sikre sig, at man har styr på sin teknik, inden man påbegynder et tunge løft. Tunge løft kan også være farligt for ens ryg, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at have fokus på sin teknik, når man foretager et tunge løft.
Når du står og skal finde nogle stærke flyttefolk til din opgave med tunge løft, kan der dukke spørgsmål op, om hvad arbejdet indebærer, hvilke behov der kan imødegås, hvad der skal til af udstyr, samt praktiske spørgsmål vedrørende prisen. Alt dette og mere kommer vi ind på i afsnittet her.
Tunge etage løft kan være en udfordring, især hvis man ikke har den rette teknik. Der er dog nogle ting, man kan gøre for at lette processen. For det første skal man sikre sig, at der er god plads til at løfte tungt fra gulvet og op på den ønskede hylde eller platform. Det betyder, at der ikke må være for mange forhindringer på gulvet - som eksempelvis andre møbler eller genstande. Dernæst skal man sikre sig, at ens krop er i balance - det vil sige, at overkroppen ikke hænger ud over benene. Herefter skal man sikre sig godt fat i den tunge genstand - typisk med begge hænder - og derefter langsomt løfte den op fra gulvet og op på hylden eller platformen. Husk altid at holde ryggen rank under hele processen, da det er her der oftest opstår problemer med folk, der løfter for tungt. Tunge etage løft kan dog sagtens gøres selv, hvis man husker disse simple tips!
En bil kan løftes med en kran, hvis den er for tung til at blive flyttet på anden vis. Dette gøres typisk ved at sætte krogen under bilens chassis, og derefter løfte den op i luften. Når bilen er blevet flyttet på denne måde, skal den fastgøres, så den ikke kan falde ned igen. Dette gøres typisk ved at sætte nogle blokke under bilen eller ved at binde den fast til noget andet.
Det er ikke kun i spisestuen, at man kan have brug for et nyt spisebord. Det kan også være man har behov for et nyt bord i stuen, soveværelset eller måske til kontoret. Et spisebord er nemlig ikke kun beregnet til at spise ved, men det kan også fungere som et arbejdsbord, et skrivebord eller måske endda som en hyggelig sofabord. Det er derfor vigtigt, at man tager sig tid til at overveje hvilket rum det er man ønsker at placere sit nye bord i, så man finder lige netop det bord der passer bedst ind i ens bolig. Derudover skal man også overveje hvilken stil ens bolig har - om den er mere landlig med masser af træmøbler eller om den er mere moderne med enkle linjer og rene overflader. Når først man har fundet ud af disse to ting, så vil det blive meget nemmere for dig selv at finde frem til lige netop det bord der passer bedst ind i din bolig.
Hvad end det drejer sig om flytning af en hel bolig eller ej, så udfører handyhanderen - eventuelt i samarbejde med en makker - en række opgaver inden for kategorien ‘tunge løft’ , der ofte omfatter:
Man kan forestille sig mange forskellige typer af genstande, der er tunge, og som man har brug for hjælp til at få transporteret fra A til B. Her er nogle af de mest almindelige:
Gør altid nøje opmærksom på, når du opretter opgaven, hvad det er, der skal transporteres, og hvor det skal hen, f.eks. flytning af tunge møbler eller hjælp til at løfte f.eks. en vaskemaskine. På den måde kender handyhanderen og dennes eventuelle makker(e) betingelserne og kan forberede sig bedst muligt.
Den person eller det firma, der varetager opgaver med tunge løft i forbindelse med, at genstande skal flyttes fra A til B, går ofte under følgende betegnelser:
Uanset hvilken betegnelse der anvendes, er det vigtigt at sikre, at den eller de hyrede har den rette erfaring med at håndtere genstande af den størrelse, som det handler op i din opgave, sikkert og effektivt.
Blandt det typiske udstyr, der kan indgå i arbejdet med tunge løft, er:
Nogle af redskaberne hører til klassisk flytteudstyr, og man kan regne med, at mange flyttefolk kan medbringe disse. Afhængigt af størrelse og beskaffenhed af den eller de genstande, der skal løftes og flyttes, kan det være nødvendigt at tilpasse antal og længder/størrelser af især tæpper og stropper. Måske ligger du selv inde med en del af udstyret. Drøft det i alle tilfælde med handyhanderen, og aftal hvem der sørger for hvad, så I er sikre på at opnå en effektiv arbejdsgang.
Ja, for at håndtere tunge genstande sikkert og effektivt bruges:
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for en flytteopgave med særligt tunge genstande varierer typisk alt efter opgavens type og omfang.
Opgaven med at flytte og løfte tunge genstande, som f.eks. møbler, går ikke ind under servicefradraget hos Skat. Derfor kan man som udgangspunkt ikke få fradrag i forbindelse med denne service isoleret set.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af servicen fra en flyttemand, som særligt kan klare de tunge løft, er:
Det er godt at være opmærksom på, at der kan opstå uforudsete udfordringer med at håndtere tunge genstande. Især hvis opgaven har været svær at vurdere på forhånd for handyhanderen, eller pladsforholdene eksempelvis er mindre end forventet. Forbered opgaven og arbejdet så grundigt som muligt på forhånd ved at tale sammen om detaljerne med din handyhander. På den måde kan I forsøge at komme yderligere behov i møde.
Nej, ikke når man benytter Handyhand. Handyhand tager sig af det administrative, så du slipper for besværet og kan fokusere på selve opgaven.
Det er tit praktisk for flyttemanden, at du er hjemme, mens arbejdet foregår, hvis arbejdet skal ske i dit hjem. Hvis det er smart for dig ikke at være hjemme, er det i første omgang op til dig selv at afgøre, om du er tryg ved at lade arbejdet finde sted, uden at du er der. Bedømmelser af handyhanderen kan eventuelt være med til at give tryghed. Derudover skal flyttemanden selvfølgelig også være indforstået med en sådan aftale.
Overvej dette:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Mange lærer det gennem praktisk erfaring. Nogle flyttefirmaer kan dog tilbyde intern uddannelse til deres ansatte.
Generelt skal det rette udstyr være til stede og i brug til at sikre en forsvarlig håndtering af de tunge genstande - både af hensyn til personerne involveret i bæring og flytning, genstanden selv, samt omgivelserne.
Når du finder en stærk flyttemand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en stærk flytte mand i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien stærk flytte mand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige stærke flyttemænd i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Tunge løft kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 4,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!