Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
København N
"Super nemt med Sune, så kan varmt anbefale."
Rødovre
"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"
Frederiksberg
"Han måtte desværre aflyse, men lader til at være pligtopfyldende og god."
København Ø
"Onsdag eftermiddag, da jeg oprettede opgaven, valgte jeg at opgaven skulle være løst inden søndag, dvs. enten torsdag, fredag eller lørdag. Torsdag morgen, da jeg accepterede Andi H.s tilbud, skrev jeg med det samme til ham og spurgte hvilken dag, han ville kigge forbi. Trods flere beskeder til Andi H., fik jeg ikke svar og var derfor til sidst nødt til at skrive, at jeg ville have et svar fredag inden klokken 16 om hvornår Andi H. ville dukke op eller om jeg skulle give opgaven til en anden. Fredag 16:30 havde jeg stadig ikke fået svar på én eneste af mine beskeder og var derfor nødt til at annullerer opgaven."
København NV
"Super fint med god kommunikation- meget effektiv. 5 sikre stjerner herfra"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Alt perfekt
Afhentning og bortskaffelse af møbler
1,200,-
Super fint udført
Afhentning af møbler og inventar
1,799,-
Kan varmt anbefales.
Afhentning af møbler til genbrugsplads
900,-
Effektivt arbejde
Afhentning af ting/møbler til storskrald
2,000,-
Andi var imødekommende, fleksibel og effektiv til at udføre arbejdet!
Afhentning af møbler/affald til genbrug
1,000,-
Klaus var venlig og udførte opgaven effektivt.
Afhentning af indbo/møbler til genbrugsplads. 2 timer
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af seng som er i stykker. Og skab
800 kr
København V
Jeg har en seng som skal smides ud - da den er gået i stykker -sengen kan blive til en dobbelt seng. Og så har jeg skab fra ikea som også skal smides ud. Begge dele må gerne deles. Ødelægges/skilles ad.
Bortskaffelse af affald
500 kr
København K
Bortskaffelse af gipsplader og træ i indre by. Affaldet skal køres på genbrugspladsen. Parkering i baggården og adgang til lille elevator i bygningen.
Afhentning af pap
1,000 kr
København S
Vi er flyttet i ny lejlighed og har en masse affald fra renovering, som vi gerne vil have hentet og kørt på genbrugsstationen. Primært pap og flamingo fra et nyt køkken. Det er store stykker pap, så bedst hvis man har en stor bil eller trailer, men kan nok også være i en lille bil, men så skal man køre nogle gange.
Storskrald
1,800 kr
København N
Hej, Jeg skal have fjernet et skab, (kun det helt til venstre på billedet), en køjeseng som jeg ikke kan få skruet helt fra hinanden, en stor sofa og et mindre ødelagt sofabord. Kan fra d. 26. December til og med 5. Januar, hvor alt skal være flyttet.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 860.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!