Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Hedehusene
"Erkan removed the broken screw from our concrete wall and fixed our coat hanger on the wall in no time. Great service!"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Kokkedal
"Reyes was always really nice, did everything we asked for, strongly recommend!"
Roskilde
"Hurtig og effektivt."
Rødovre
"Michael er rigtig god og behagelig at arbejde med, vil anbefale ham, og gerne bruge ham igen."
Birkerød
"Jesper kom til tiden og udførte opgaven som aftalt - jeg vil bestemt anbefale Jesper."
Nykøbing F
"Super veludført opgave - de varmeste anbefalinger herfra."
Vilhelm er virkelig god - super kommunikation, veludført arbejde og meget hjælpsom. Varm anbefaling.
Fjernelse af affald
2.500,-
Effektive. Med godt humør og vedholdenhed.
Tømning af halm fra loft
3.230,-
Super godt 😊
Tømning af sommerhus
4.500,-
Kom til tiden, udførte arbejdet og lettede mit liv😻
Fjernelse af madras med skimmelsvamp fra kælder
1.000,-
Meget ordentlig og holder aftalen.
Fjernelse af fliser
2.500,-
Jeg kan absolut anbefale Patrick .
Bortførsel af haveaffald
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
bære ny opvaskemaskine ind og tilslutte den samt bortskaffe den gamle opvaskemaskine
1.007 kr
Svaneke
bære ny opvaskemaskine ind og tilslutte den samt bortskaffe den gamle opvaskemaskine. I Svaneke på Bornholm
Rydning af dødsbo
20.000 kr
Rønne
Rydning af dødsbo inkl. garage, skur og udhus 150 kvm hus. Store reoler, senge og lign. God adgang. Affald skal bortskaffes. I skal selv medbringe køretøj
Fjernelse af fliser
3.000 kr
Aakirkeby
Der skal fjernes ca 7, 5 kvadratmeter fliser. Det er keramikfliser og under fliserne er der beton. Der er fin adgang til rummet. Fliserne skal tages med.
Rydde halm ca 50m2
3.230 kr
Nexø
Halmloft ryddes ca 50m2. Blandet løst og baller Transport til genbrug hvis muligt
Tømning af halm fra loft
2.000 kr
Nexø
Ca 50 m2 halm til genbrugsplads
Fjernelse af affald
2.500 kr
Aakirkeby
Opgaven består i at fjerne følgende: - bortkørsel af træ - se billede - tømning af rum på 4 m2 (alt er sorteret) - Tømning af loft ca 20 m2 Der er fin adgang til alle rum og haven
Tømning af sommerhus
5.000 kr
Aakirkeby
Tømning af sommerhus - der skal ryddes 5 rum med små ting, reoler, sofa, klaver mm. Samt nedtages et lille køkken. Alt skal køres væk. Der er fin adgang til alle rum.
Afhentning af nyt komfur i Rønne, indstallering I Tejn og fjernelse af det gamle komfur - skal udføres mandag d. 23. december
1.000 kr
Allinge
komfur virker ikke. nyt komfur skal afhentes hos punkt 1 i rønne på mandag d. 23. december og installeres på ***** ** i tejn. det gamle komfur skal medtages.
Henting af juletræ
Allinge
jeg sidder i kørestol. er der nogle som kan hente et juletræ på *********** 7 i allinge? selvsagt mod betalning.
Tømning af dødsbo
4.540 kr
Aakirkeby
Jeg skal have tømt et hus. Jeg beholder få møbler. Dvs det skal tømmes og køres væk. Jeg hjælper selv til med rydningen. Huset er ca 130 m2 - der er ca 5 rum der skal tømmes. Det er mest mindre ting bl.a stole, ting og sager - men også seng og en enkelt sofa. Det skal køres på genbrugsstationen. Der er fin adgang til alle rum.
Afhentning af asbestplader
2.070 kr
Nexø
Afhentning og bortskaffelse på sikker vis af ca 40 asbest?/eternitplader. Plader er uemballerede og stablet på paller stående frit i vejkanten.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i Bornholm, i post nr: 3744 til 3767.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.500,00,- til 11.180,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!