Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Gentofte
"Nicolai stiller de rigtige og vigtige spørgsmål fra starten, så man kan være tryg ved at der er taget stilling til alt. Han kommunikerer klart og tydeligt og er både venlig og effektiv. Han installerede et nyt køle/fryseskab på under en time. Jeg er meget tilfreds og kan kun anbefale Nicolai!"
Kom til tiden, udførte arbejdet og lettede mit liv😻
Fjernelse af madras med skimmelsvamp fra kælder
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af et lille byhus i Rønne.
4,980 kr
Rønne
står i enmefeltet - Huset ligger på bornholm og består af 73 m2.
Afskaffelse af klaver
1,847 kr
Allinge
Jeg skal af med et klaver, jeg har rippet for tangenter og plader. Jeg bor i et hus, men der er en trappe på fem trin udenfor.Jeg tror det vejer ca. 150kg. B:63cm H:123 L:140 Man skal bruge en sliske til trappen. Klaveret skal på genbrugsstation. Jeg kan selv hjælpe lidt til
Afhentning af Hjørnesofa til skrald
600 kr
Rønne
Større hjørnesofa, som er blevet delt på midten. Den skal afhentes og køres til Bofa / skrald Den er i stueetagen og der er ca 50m til parkeringsplads. Formoder der skal bruges en kassevogn til opgaven. Der er iflg maps 3,6 km til Bofa containerplads
Asbest afhentning
2,170 kr
Nexø
Afhentning af 30 asbestplader fra privatbolig. Pladerne lægges uemballerede ud til vej på palle. På
Nedtagning og fjernelse af privat renovationsplads til to stativer. Stativer bortkøres også
2,110 kr
Nexø
Nedtagning af privat mindre renovationsplads, bortførsel af dette incl 2 affaldsstativer
afhentning af køleskab
833 kr
Gudhjem
skal have køleskab afhentet hurtigst muligt.
Afhentning og borstskafning af brændeovn
500 kr
Svaneke
Jeg har brug for hjælp til at bortskaffe vores brændeovn. Den står i stueetagen og der er ca. 5 meter til udgangsdøren som har en par trin ned til gadeplan. Den kan køres på genbrugspladsen i Nexø.
Køb dødsbo
2,000 kr
Aakirkeby
Hvem køber dødsbo på Bornholm? huset er på 122 m2. der er møbler, inventar og service. og lidt affald. Der skal ikke gøres rent. Er der nogen der opkøber eller koster det en formue at få det gjort. havde kontakt til en der skulle have 15.000,- for at gøre det ?
Afhentning sf vaskemaskine til genbrugsplads. Afhentes Almindingsvej 20, 3720 Aakirkeby
500 kr
Aakirkeby
vaskemaskine der skal smides ud. afhentes på adressen ************* *** **** aakirkeby. den er afmonteret, står i skur.
Hente fliser
1,000 kr
Nexø
Jeg skal have hentet 150 fliser i Jem&Fix 60*30 grå - ca. 20 kilo per sten. Altså 3 tons. Medbring egen trailer og bil. Aflæsning lige ved vejen.
Bortførsel af haveaffald
500 kr
Hasle
Jeg har brug for at få kørt en bunke haveaffald primært grene væk . Udover grene er der 1 gammel cykel og en græsslåmaskine der skal væk .
fjernelse af tag
50,000 kr
Rønne
fjernelse af tagbeklædning inklusive afløb.
Afhentning af affald
400 kr
Allinge
Bortkørsel af pap, plastik og lidt metal og glasaffald fra indflytning.
Afhentning af haveaffald
1,000 kr
Hasle
Afhentning af en ret stor bunke haveaffald Tænker omkring 3 til 4 m3. Grene og blade. Det er relativt nemt at afhente. Skal på genbrugsstation.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i Bornholm, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 580.00,- til 4,190.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!