Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Effektiv flytning"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Effektiv flytning"
Hvidovre
"Super behandling"
København N
"Sune var flink, arbejdsom og mødte op som aftalt. Han udførte opgaven uden problemer. Bruger gerne Sune igen."
Kokkedal
"Reyes was on time, very nice, and did a great job. Would hire him again."
Værløse
"Michael er meget sympatisk, punktlig og professionel og jeg fik en rigtig god behandling"
Frederiksberg
"Fik sat mit spejl op og det hænger perfekt - jeg er rigtig glad for resultatet ."
Valby
""Hassan var fleksibel og nem at arbejde sammen med. Klarede opgaven som vi havde brug for helt perfekt.""
København Ø
"Great work!"
Kan varmt anbefale Reyes som handyhand - med en kort tidsfrist lykkedes det at få opgaven udført uden nogen problemer. Tak for hjælpen! Det var første gang, at jeg prøvede handyhand-platformen, så derfor en yderligere fornøjelse at starte med en god oplevelse :)
Transport af lænestol
750,-
even though there was some initial misunderstanding regarding the timing, Erkan did an amazing job - delivering our bed with the greatest care and smile. Would definitely hire him and his colleague again! They were quick, detailed and very friendly. Strongly recomend!
Transport og bæring af juniorseng
550,-
Rigtig god kommunikation - kan kun anbefale Thomas
Nedtagning af flagstang på 8-10m og transport af den fra Taastrup til Amager
1,300,-
"Professionel og rettidig service"
Transport og opbæring af elevationsseng
1,000,-
Vi fik leveret en meget tung granitkugle af Erkan. Fint arbejde. Absolut intet at klage over.
Transport af granitkugle
450,-
Super friendly and helpful. Would totally use him again. Thanks a lot for your help, Emil!
Move and transport table (requires van)
650,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Chauffør
250 kr
Albertslund
Kan hjælper med kører ting og chefen til lufthaven
Flytning af seng 160cm
800 kr
København S
Flytning af en seng, 160cm bredt fra 1. sal til 1 sal. Afstand ca. 150m.
Omdeling af 10.000 flyers
4,500 kr
Gentofte
10.000 flyers i a5 størrelse skal uddeles i private postkasser på 8 forskellige lokationer. Ruten skal trackes, så vi kan planlægge fremtidige ruter. 1250 flyers omdeles i postkasser i nærheden af hver lokation. Lokationer: Omkring Fields, Ørestad Omkring City2, Taastrup Omkring DGI-byen Omkring Hørsholm Midtpunkt, Hørsholm Omkring Big Bio Nordhavn Omkring Pejsegaarden, Brønshøj Omkring Bogholder Alle, Vanløse Omkring Skovshoved Idrætsforening, Klampenborg Flyers skal afhentes i Gentofte d. 27/28. maj og skal omdeles inden 2. juni. Total vægt ca. 40 kg.
Chauffør til hjemkørsel Brønshøj-Rødovre
400 kr
Brønshøj
Mig og konen vil gerne køres hjem i vores egen bil kl. 23.59 idag fra “ved ******** *** **** **** Brønshøj” til “******** ** **** rødovre” hvad koster det? Og er det muligt. Mvh Andi Larsen rahbek Andersen tlf ********
Flyeruddeling i Nordsjælland
1,500 kr
København Ø
Jeg skal have delt omkring 1500 flyers ud fordelt Nordsjælland omkring Holte/Virum
Transport af reol evt. inkl. at den skilles af før transport
900 kr
København K
Transport af reol fra møbelbutik til lejlighed i stuetage. Rute: 5-6 km i København Reolen måler 160 cm (bredde) x 200 cm (højde) og vejer ca. 65 kg. Opgaven vil derfor inkludere at reolen skal skilles ad i butikken inden transport, alternativt at I er to mand til at bære og at bilen er stor nok til at rumme reolen uden at den skilles ad.
Sofa og puf transport
500 kr
Brøndby
Jeg skal afhente en sofa (3 personers ca. 230 cm lang), samt en puf i Brøndby gerne senest på lørdag den 18. maj kl. Det skal fragtes til Nørrebro (afhentning og levering kræver nok to mand at bære). Det skal transporteres ind i lejlighed som er i stue-etage.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 970.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!