Alle kategorier
Kategorier
Tilmeld
Login
Find en detaljeret prisoversigt for opgaver inden for administration, der hjælper dig med at estimere omkostninger og træffe velinformerede beslutninger, ud fra oversigt af data fra vores platform.
Det koster typisk mellem 500 kr. og 1.500 kr. at få udarbejdet et professionelt CV til en stilling hos Novo Nordisk. Den...
Det koster typisk mellem 205 kr. og 280 kr. at ansætte en virtual assistant til administration af Eboks og mindre opgave...
Det koster typisk 1.000 kr. at få indscannet og registreret mellem 300 og 500 dokumenter på en pc. Prisen er ens uanset ...
Det koster typisk mellem 1.250 kr. og 2.500 kr. at få slettet et indlæg fra en platform, inklusive dokumentation og opfø...
Det koster typisk mellem 1.400 kr. og 1.875 kr. at få beskrevet en opgave på 100 m2. Prisen varierer afhængigt af opgave...
Det koster typisk mellem 300 kr. og 3.500 kr. at få udarbejdet en rapport på 1-80 sider med billeder og 1-2 siders tekst...
Det koster typisk mellem 800 kr. og 5.000 kr. at tilpasse kundeoplysninger til dæklabels for 100 kunder i Excel. Prisfor...
Det koster typisk mellem 1.000 kr. og 2.000 kr. at opsætte et to-siders skema til kundedataindsamling. Den laveste pris ...
Det koster typisk mellem 700 kr. og 3.780 kr. at oprette et Google Sheet til registrering af arbejdstimer for 10 medarbe...
Det koster typisk mellem 800 kr. og 1.600 kr. at få udført en rengøringsopgave på 100 m². Den lave pris kan skyldes grun...
Det koster typisk mellem 900 kr. og 1.000 kr. at etablere en ny kundeservicefunktion med fokus på betalingsløsninger. Pr...