Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Aarhus C
"Super arbejde"
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Skødstrup
"Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Jeg hyrede Karina til at hjælpe med min fest, og det var uden tvivl en af de bedste beslutninger, jeg traf. Vi var 55 personer, og arrangementet varede i 10 timer, hvor der undervejs var en del koordinering med forskellige leverandører – alt det håndterede hun med fuld kontrol og overblik. Da hun ankom tog hun 100% over på alt det der manglede, så jeg kunne læne mig tilbare og gøre mig klar til fest. Undervejs sørgede hun for at alt forløb glat, ingen manglede noget og der blev løbende fyldt op holdt pænt. Da selskabet kørte afsted i samlet flok, sørgede hun for oprydning og lukke af, så jeg kom hjem til et pletfrit hus. Hun er et utroligt sødt og behageligt menneske, og samtidig ekstremt professionel, struktureret og grundig. Hun havde styr på selv de mindste detaljer og skabte en ro, der gjorde det muligt for mig at nyde festen fuldt ud. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger og håbe på at hun har lyst til at hjælp igen næste gang jeg skal holde fest :)"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5.000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2.000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1.420,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4.000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2.800,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Underholdning af klovn
1.000 kr
Solbjerg
En klovn der vil komme og drille eller trylle eller lave en ballon til Norge mad til polterabend
Dj til bryllup
4.000 kr
Aarhus C
Dj til bryllup i ca 5 timer + musikudstyr og opsætning og nedtagning
Hjælp til konfirmation
1.500 kr
Højbjerg
vi har brug for hjælp til en konfirmation lørdag den 3/5. det er en uformel fest som holdes i en spejderhytte i højbjerg. vi bliver ca. 40 gæster. der kommer nogen og bager pizzaer til os. der er også forret og dessert. vi har brug for hjælp til at rydde af, vaske op, sætte frem, sørge for der er drikkevarer fremme, lave kaffe, anrette dessert på buffet, varme natmad osv. vi har brug for en hjælper der kan tænke selv og selv regne ud hvad der skal gøres. festen starter kl 13 og vi har brug for hjælp til ******* kl 19.
Servering ved konfirmation
1.500 kr
Viby J
Vi holder konfirmation i et telt i haven. Vi har brug for din hjælp fra tolv til sytten. Opgaven er at stille mad frem på buffetborde, løbende sætte i opvaskemaskine osv. Vi bliver lige under 30 deltagere.
Servering til 80 år fødselsdag
800 kr
Aarhus C
Anretning af buffet maden kommer i varme kasser. Forret, hovedret , desert Afrydning og opvask . Fra kl ca 12
Fotograf til barnedåb
1.000 kr
Risskov
Vi skal holde barnedåb for vores datter og søger i den forbindelse en person til at hjælpe med at tage nogle gode billeder i kirken og en lille smule hjemme til selve festen. Du behøves ikke være profession, så om du blot gør det som en hoppy eller tager billeder i ny og næ er længe fint for os. Tænker billederne i kirken nok skal tages før dåben (som er klokken 10) og ellers hvis du blot er tilstede en lille times tid hjemme hos os (fra 12-13) så det perfekt. Så du skal stå til rådighed fra 09.30-13 Vi skal nok selv stå for redigering af billederne, men du skal selv medbringe kamera.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i Aarhus til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i Aarhus, i post nr: 8361 til 8200.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.500,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!