Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Tilst
"God og arbejdsom."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Hemmet
"Perfekt arbejde. Kan kun anbefales"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket
Servering, opfyldning og opvask
4,800,-
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊
Serveringshjælp til teltfest
1,780,-
😊
Serveringshjælp til bryllup
5,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Komikere / Underholdning
4,000 kr
Spjald
30 minutters underholdning til firmajulefrokost for ca. 70 gæster. Evt. standup, trylleri eller andet. Omkring kl. 20.30.
Hjælp til servering til fødselsdagsfest.
800 kr
Give
Hej, Jeg søger 1 til 2 mand til at hjælpe til en fødselsdag,dele velkomstdrinks, rydde af, sætte kaffe over, vaske op, efter mad og kaffe, anretning af chips og slik, fylde sodavand og øl op i køleskab, fjerne affald og tomme flasker/dåser Dato: skal udføres Lørdag den 2. november 2024
Kok til privat middagsselskab
9,000 kr
Blåvand
7 venner der skal i sommerhus sammen og gerne vil have noget ud over det sædvanlige ved ankomsten. Vi ønsker en kok der kan klargøre i sommerhuset inden vi ankommer og have maden klar kl. 20.00 Vi spiser i køkkenet og stemningen er uhøjtidlig blandt os, men vi elsker god mad.
Konfirmations hjælp
1,500 kr
Skjern
Har brug for 2 til at hjælpe ved min datters konfirmation. Varme maden, 3 retter. Fylde buffebordet, fylde drikke vare op, rydde ud, vaske op.
Rep. af Siemens EQ 6+s500
1,000 kr
Herning
Kaffemaskinen “damper/som om den laver mælkeskum” når der brygges alle former for kaffe 26 mdr. gammel Har været et problem i ca. 14 dage. Aldrig haft problemer før. Kaffemaskinen brygger ca. 8 kopper kaffe hver dag
Køkkenhjælp til firmafest
1,500 kr
Herning
Vi har brug for hjælp til at sætte mad på bordet (ta selv) samt serverer forret og dessert. Og derefter sørge for opvask mm der er opvaskemaskine mm og fuld køkkenfaciliteter. Vi bliver mellem 60 og 80 mennesker. Det er i tidsrummet 17-21 ca.
Rejsegilde Krans
220 kr
Struer
Jeg har brug for en beskeden Rejsegilde krans ca 50cm diameter med flag til min kolonihave hus. Kun en krans. Gerne hjemmelavet. Skal laves så jeg selv kan sætte den på en stang.
lave msd til 14 personer
3,000 kr
Ulfborg
jeg mangler en person til at lave mad til 14 personer forret hovedret dessert i sommerhus i ulfborg
Bartender til fødselsdagsfest
5,000 kr
Herning
Jeg holder en fest for 30 mennesker, som starter kl. 15, og jeg kunne godt tænke mig en bartender i tidsrummet 16-22. Jeg har behov for 1) en erfaren bartender som kan hjælpe mig med menu. Tænker jeg vil køre 3 forskellige drinks + en alkoholfri 2) der selv kan medbringe de essentielle ting for mixing Jeg står for indkøb af råvarer osv + der vil være en lille hyggelig bar til dig.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i billum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i billum, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,080.00,- til 3,350.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!