Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Stenlille
"Kan kun anbefale Christian til andre. God kommunikation og rigtigt godt udført arbejde. Jeg kontakter Christian næste gang jeg har en opgave i vores sommerhus."
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Sorø
"Super Service, god kommunikation fra start til slut og opgaven blev løst med smil og gå på mod. Jeg kan på det varmeste anbefale Sacha som vil bære mit første valg fremadrettet. Der var tale om rund fødselsdag 20 personer."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Frisk pige og pligtopfyldende. Kan anbefales.
Tjenere eller serverings M/K med erfaring ønskes til konfirmation fra ca 14 - 19.
2,200,-
Intet negativt, fin service og opgaven blev udført 👍
Serveringshjælp til bryllup
3,000,-
Hej
Hjælp til servering
2,500,-
Når jeg normalt skal anmelde, efterlader jeg normalt altid 1 stjerne til det ekstraordinære. Det gør jeg ikke denne gang. Den hyggelige finurlige og ekstrem søde kvinde vi fik ind af døren ku sku sit kram. Hold op en byrde der forsvandt fra vores skuldre, til vores bryllups reception. Vi ses helt klart igen. ❤️
Hjælp til fest
1,600,-
Det var en fornøjelse at have Christine ude og hjælpe til vores julefrokost.
Servering og afrydning
1,300,-
God oplevelse.
Servering og oprydning til fest
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opsætning af pull up bar
1,378 kr
Ringsted
Jeg skal have sat en pullup bar op i mit lille træningsrum. Pullup baren er beregnet til at skulle monteres på en væg over dørkarmen. Som det er nu er pladsen mellem dørkarm og loftet for lille med ca. 1,5 cm så måske dørkarmen kan tilpasses? Jeg er i tvivl om hvad væggen er lavet af og om den er stærk nok til at kunne holde til pull up baren når den tages i brug. Jeg tror måske det er Leca blokke som så er blevet fuld spartlet
Hjælp med severing og anretning
700 kr
Kirke Hyllinge
Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab 6 personer. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. Grundet at den jeg havde valgt er blevet forhindret sætter jeg opgaven op igen vedr. i morgen mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time) Det kan blive tale om 1 time ekstra. Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.
Mad klargøring og afrydning
1,000 kr
Kirke Såby
hej, vi søger hjælp til klargøring af mad fra udefra og afrydning til 2x50 års fødselsdag d. ********** ************. gerne 2 personale. der er selvfølgelig mulighed for at spise med. vi bliver 22 + personale. pro køkken med alt. håber der er nogen der kan denne dag.
Hjælp med severing og anretning
700 kr
Kirke Hyllinge
Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab 6 personer. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time) Det kan blive tale om 1 time ekstra. Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.
Pynt af lokale til bryllup, med meget højt til loftet, lift til rådighed. Sonnerupgård gods
10,000 kr
Hvalsø
Jeg vil gerne have pyntet en lade der er indrettet til afholdelse af fester op. Jeg vil gerne have vinter wonder bryllup. Der skal hænges tyl og lyskæder op med lift der er til rådighed. Derudover dækkes borde, pyntes i resten af lokalet med bl.a. hvide juletræer også er jeg åben for kreative ideer for at få det til at ligne vinter wonderland mest muligt. Tænker måske 10 juletræer af et par meters højde,tyl til 8 bjælker og lyskæder til at dække et loft på 18 meter ca. Der skal nok sættes ca 10 runde borde op.
Hjælp med severing og anretning
700 kr
Kirke Hyllinge
Hjælp med servering og anretning til et middagsselskab. Den 12. oktober har jeg et middagsselskab hvor jeg har brug for en tjener/serveringsperson der kan løse flg. opgaver mens vi nyder maden og selskaber. Velkomstdrink Anretning af maden samt servering. Tage service ud og sætte opvask Rydde op løbende Fylde vin i glassene mv. Den tale om 4 – 5 timer fra kl. 17.30 til kl. 22.30 ca. mit budget for 4 timer er 700 (175 pr. time). Det vigtigt at personen har erfaring og er klædt på til lejligheden.
Hjælp i køkken til barnedåb
700 kr
Roskilde
Vi har brug for hjælp i køkkenet til barnedåb i vores eget hjem/have. Det er et uformelt arrangement. Vi bliver 30 voksne og 10 børn. Den primære opgave vil være at rydde af og vaske op løbende. Der er en almindelig opvaskemaskine, men der skal også vaske nogle fade mm. i hånden. Der udover skal der hjælpes med at sætte mad frem, fylde op løbende samt lune pølsehorn mv. Det er i tidsrummet fra kl. 12 til ca. kl. 17/18.
Dj til julefrokost
2,000 kr
Viby Sjælland
Dj til firmajulefrokost med ca 30-40 deltagende. Der skal spilles varieret musik fra ca kl 22 og nogle timer frem. Vi har højtaler men ikke yderligere udstyr
Navngivningsfest
1,400 kr
Slagelse
To personer søges til serveringshjælp til en navngivningsfest fra kl. 11.30 til 16.00 der afholdes i et forsamlingshus med industrikøkken. Opgaver: Stille smørrebrød (købt ude fra) frem på bordet og fjerne tomme bakker. Fylde vand i kander og stille frem. Stille kage frem. Brygge kaffe og koge vand til te. Stille kopper og desserttallerkner frem. Fjerne service og vaske op (opvaskemaskine) efter hvert måltid.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i nyrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i nyrup, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!