Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Super service og hamrende effektiv 🌟🌟🌟🌟🌟"
Lydundstyr
Playlister
Baggrundsmusik
Remixer
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Super service og hamrende effektiv 🌟🌟🌟🌟🌟"
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sækkepibespil til bryllup - ca. 3 sange
1,000 kr
Haderslev
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at overraske min kommende hustru med sækkepibespil til vores bryllup. Tanken er at der skal spilles ca. 3 numre under receptionen ca. kl. 16:30. "Scotland the Brave" er et krav, derudover kunne de to andre være "Amazing Graze" og "Loch Lomond", men det kan vi snakke om.
500 balloner i farverne turkis, rød og pink. De skal monteres i kanabyen:)
3,000 kr
Fredericia
Vi holder et arrangement der hedder Verdens Vildeste Brobyggere i kanalbyen i Fredericia d. 10 juni. Der kommer en helt masse mennesker, og til den lejlighed vil vi meget gerne have balloner, som både skal kunne stå selv på jorden med vægt (i et bundt), og kunne bindes på ting i bundter. Vi vil enormt gerne høre et bud på hhv. 500 og 1000 balloner
Når du hyrer en fantastisk bryllups-DJ til din bryllupsreception, kan du få mere end bare en person med en god musiksmag, mange sange i ærmet og et fancy lydsystem. Selvom det vil afhænge af den DJ du hyrer fra Handyhand og dine egne krav, kan du normalt forvente, at følgende er inkluderet i din bryllups-DJ's tjenester:
Baggrundsmusik er ikke bare noget sjovt for dig og dine gæster at lytte til - det er også afgørende for at sætte stemningen, der kan gøre eller bryde tonen i din reception. En Handyhand kan hjælpe dig med at sammensætte spillelister baseret på dine præferencer - om du ønsker en rave-lignende reception, en romantisk aften under stjernerne eller en 90'ers og 00'ers stemning. Du kan også fortælle Handyhand, om du ønsker at afslutte receptionen med en livlig tone, der får alle på dansegulvet, eller en langsom ballade, som du og din partner kan afslutte aftenen med.
Mens nogle par har "deres sang" at danse til, kan andre have svært ved at vælge en sang til deres første dans, deres store indgang, far-datter danser osv. En Handyhand kan hjælpe dig med at beslutte sange, der både er meningsfulde og passer til din receptions tema. De kan også koordinere med dig angående din "spil ikke" liste. Sørg venligst for at fortælle din bryllups-DJ om eventuelle sange eller kunstnere, de skal undgå. Hvis der er en overraskelsesdans eller sangnummer til din reception, skal DJ'en også have den nødvendige musik eller backing track. De skal også vide, hvornår de skal spille det i programmet. En Handyhand kan også tage nogle kreative friheder med dine valgte sange og bruge dem til at skabe mash-ups, remixes eller medleys. Disse kan give glidende overgange fra den ene del af programmet til den anden.
En god DJ vil sandsynligvis have sit eget lydudstyr. De kan medbringe disse høj kvalitets højttalere, mixere, mikrofoner og kabler til din begivenhed, tage ansvar for opsætning og nedtagning og udføre alle nødvendige lydprøver inden dine gæster ankommer. Det er en fordel at få en DJ, der har sit eget udstyr, da de allerede kender deres udstyr ud og ind, og du behøver ikke bekymre dig om at leje et lydsystem fra stedet. Hvis du har brug for at leje udstyr til din reception, kan det være en god idé at overveje at få en lokal teknisk support specialist til at sikre, at alt fungerer, inden programmet begynder.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Ønsker du at afholde en bryllupsreception, som alle vil tale om i årevis? Det lyder som om, du har brug for en førsteklasses bryllups-DJ! En person, der vil holde festen i gang, imponere mængden og selvfølgelig passe ind i dit budget. Og med Handyhand kan du finde en person, der opfylder kravene (og er tilgængelig på din store dag!) på bare få minutter.
Først skal du trykke på knappen "Opret en opgave". Udfyld opgaveindlægget, hvor du angiver din bryllupsdato og -sted, dit budget og eventuelle særlige ønsker. På denne måde kan du filtrere alle dem fra, der ikke er tilgængelige, med kun én indlæg, i stedet for at spørge rundt og finde ud af, at de første 10 DJs, du bad om, ikke kan imødekomme dig. Du kan også filtrere DJs fra, der vil få dig til at overskride dit budget. Når du er færdig med opgaveindlægget, skal du trykke på "Få tilbud".
Efter et par minutter vil du se tilbud fra tilgængelige Handyhands. Du kan nu sammenligne deres tilbud, læse deres anmeldelser og vurderinger og vælge den, du bedst kan lide. Og lige som det, har du fået en bryllups-DJ!
Handyhand gør det nemt at finde en service bryllups DJ i esbjerg v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien service bryllups DJ.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige services bryllups DJs i esbjerg v, i post nr: 6000 til 7080.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!