Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Lydundstyr
Playlister
Baggrundsmusik
Remixer
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)
Lever en pakke i indre by
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oppyntning at balloner
800 kr
Nakskov
Jeg har brug for en ballon dekoratør som kan pyntet op med balloner til min 18-års. Vi har selv en stor ballon ring.
Energetisk person søges til speciel rolle på Faxe Crazy Night!
500 kr
Faxe
🚨Akut!!!!🚨 Vi søger igen en hjælpende hånd🤝, da den oprindelige person alligevel ikke kunne hjælpe🤷♂️. Solsikken Privat Pasningsordning🌻 søger en m/k, som kan hjælpe os (mod betaling💰) den 11 August, til en begivenhed til Crazy Night🎉 i Faxe. Tidspunkt er mellem 16:00⏰ og 18:00⏰ (2 timer i alt⏳). Selve begivenheden tager kun 1 time⌛, men der skal tilrednes ca 1 forberedelses tid⏲️. Ud over honorering, sørger vi også for mad🍕 og drikkevarer🥤. Hvem er du? ✅ Du er mindst 15 år gammel? 🎂 ✅ Høj på energi og udholdenhed. 🏋️♂️💨 ✅ I god fysisk form – klar til bevægelse og aktion? 🏃♀️🎽 ✅ Kreativ og hurtigt tænkende – kan du finde på nye måder at engagere og underholde på? 🎭🎨 ✅ Elsker rampelyset – trives du i centrum for opmærksomheden? 🌟🔦 ✅ Mellem 1,65 m og 1,85 m høj? 📏🦒 Hvis dette lyder som dig, så har vi brug for din hjælp! 🙏🏼💖 🤔💡Opgaven💡🤔: Opgaven er ikke relateret til børnepasning👶 eller rengørning🧽. Din rolle vil være at skabe en energisk og underholdende atmosfære🎊, der inspirerer og engagerer både børn👦👧 og voksne🧑🧓. Du vil være ansvarlig for at hilse på folk med et stort smil😁 og en varm velkomst👋, og du vil hjælpe med at skabe en sjov og mindeværdig oplevelse for alle🎈. Opgaven går ud på at deltage i Faxe Crazy Night 🌙 d§§§§§§§§§§§§§, klædt i en kaninmaskot 🐰. Holdet, der vil gå sammen rundt hele tiden, består af min kone, mig, vores tre børn 👧👦👶, og potentielt dig i kaninkostumet. Min kone og jeg vil stå for al kommunikation med børnene og deres forældre 👨👩👧👦. Dette kan for eksempel involvere at introducere kaninmaskotten 🐰 for børnene, at diskutere vores pasningsordning med forældrene eller at instruere kaninmaskotten om, hvor den skal bevæge sig hen 🚶♀️. Det vil også være vores ansvar at hjælpe og vejlede kaninmaskotten med hvert enkelt skridt 👣. Kaninmaskottens opgave vil være at hilse på børnene 👋 og tage eventuelle billeder sammen med dem 📸. Der vil ikke være verbal kommunikation mellem børnene og kaninmaskotten. Men det er vigtigt at kaninmaskotten kommunikerer non-verbalt, for eksempel ved at vinke til børnene og engagere både børn og voksne. Din primære opgave er at vinke til og interagere med de børn, du møder, kun ved hjælp af kropssprog – ingen tale. Vi laver ikke shows, så der er ikke behov for dans eller anden form for optræden. Vi går stil og roligt sammen gennem byen, hvor vi uddeler balloner og flyers. Jeg vil guider kaninmaskot(dig) til hver trin og begrænse sig til “Skal vi tage et billede?”, “Skal vi gå videre?”, “Skal vi vinke?”. Når vi skal gå nogen steder, vil jeg eller min kone holder dig i hånden. Kort sagt: vink, giv kram og poser for billeder. Varigheden af opgaven er 2 time ⏰, hvilket inkluderer kørslen 🚗 fra vores adresse til Faxe Crazy Night, den tid vi bruger på stedet, samt returkørslen og afslutningen hjemme hos os igen. Vi sørger for forplejning 🍕 før og efter begivenheden (muligvis pizza) samt drikkevarer 🥤 under hele begivenheden. Vi ser frem til at høre fra dig💌. Bh Benjamin og Oksana Solsikken Privat Pasningsordning
Når du hyrer en fantastisk bryllups-DJ til din bryllupsreception, kan du få mere end bare en person med en god musiksmag, mange sange i ærmet og et fancy lydsystem. Selvom det vil afhænge af den DJ du hyrer fra Handyhand og dine egne krav, kan du normalt forvente, at følgende er inkluderet i din bryllups-DJ's tjenester:
Baggrundsmusik er ikke bare noget sjovt for dig og dine gæster at lytte til - det er også afgørende for at sætte stemningen, der kan gøre eller bryde tonen i din reception. En Handyhand kan hjælpe dig med at sammensætte spillelister baseret på dine præferencer - om du ønsker en rave-lignende reception, en romantisk aften under stjernerne eller en 90'ers og 00'ers stemning. Du kan også fortælle Handyhand, om du ønsker at afslutte receptionen med en livlig tone, der får alle på dansegulvet, eller en langsom ballade, som du og din partner kan afslutte aftenen med.
Mens nogle par har "deres sang" at danse til, kan andre have svært ved at vælge en sang til deres første dans, deres store indgang, far-datter danser osv. En Handyhand kan hjælpe dig med at beslutte sange, der både er meningsfulde og passer til din receptions tema. De kan også koordinere med dig angående din "spil ikke" liste. Sørg venligst for at fortælle din bryllups-DJ om eventuelle sange eller kunstnere, de skal undgå. Hvis der er en overraskelsesdans eller sangnummer til din reception, skal DJ'en også have den nødvendige musik eller backing track. De skal også vide, hvornår de skal spille det i programmet. En Handyhand kan også tage nogle kreative friheder med dine valgte sange og bruge dem til at skabe mash-ups, remixes eller medleys. Disse kan give glidende overgange fra den ene del af programmet til den anden.
En god DJ vil sandsynligvis have sit eget lydudstyr. De kan medbringe disse høj kvalitets højttalere, mixere, mikrofoner og kabler til din begivenhed, tage ansvar for opsætning og nedtagning og udføre alle nødvendige lydprøver inden dine gæster ankommer. Det er en fordel at få en DJ, der har sit eget udstyr, da de allerede kender deres udstyr ud og ind, og du behøver ikke bekymre dig om at leje et lydsystem fra stedet. Hvis du har brug for at leje udstyr til din reception, kan det være en god idé at overveje at få en lokal teknisk support specialist til at sikre, at alt fungerer, inden programmet begynder.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Ønsker du at afholde en bryllupsreception, som alle vil tale om i årevis? Det lyder som om, du har brug for en førsteklasses bryllups-DJ! En person, der vil holde festen i gang, imponere mængden og selvfølgelig passe ind i dit budget. Og med Handyhand kan du finde en person, der opfylder kravene (og er tilgængelig på din store dag!) på bare få minutter.
Først skal du trykke på knappen "Opret en opgave". Udfyld opgaveindlægget, hvor du angiver din bryllupsdato og -sted, dit budget og eventuelle særlige ønsker. På denne måde kan du filtrere alle dem fra, der ikke er tilgængelige, med kun én indlæg, i stedet for at spørge rundt og finde ud af, at de første 10 DJs, du bad om, ikke kan imødekomme dig. Du kan også filtrere DJs fra, der vil få dig til at overskride dit budget. Når du er færdig med opgaveindlægget, skal du trykke på "Få tilbud".
Efter et par minutter vil du se tilbud fra tilgængelige Handyhands. Du kan nu sammenligne deres tilbud, læse deres anmeldelser og vurderinger og vælge den, du bedst kan lide. Og lige som det, har du fået en bryllups-DJ!
Handyhand gør det nemt at finde en service bryllups DJ i kalvehave til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien service bryllups DJ.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige services bryllups DJs i kalvehave, i post nr: 4633 til 4990.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!