Person optræder som bryllupsunderholder foran festligt publikum.

Bryllupsunderholdning

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Services Bryllupsunderholdere til alle dine behov

Interaktive spil

Whisky bar

Fyrværkeri

Smores

Fotobokse

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste services bryllupsunderholdere

Opgaveejer for løst opgaver online

Emil D.

Roskilde

5.0
(187)

Seneste Anmeldelse

"Emil er super super fed at arbejde med."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Emil var superhurtig og fleksibel, udførte opgaven til UG :)

Lever en pakke i indre by

400,-

Gennemsnitslig anmeldelser af services bryllupsunderholdere

Baseret på 1 Anmeldelser

5.00
1
0
0
0
0

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Sækkepibespiller

1,000 kr

Hedehusene

Spille morgenmusik til kobberbryllup.

Sækkepibe spiller til Bryllup kl 14.00 i gråsten

3,000 kr

Gråsten

Vi skal holde bryllup og jeg søger en sækkepibespiller til at ovserraske min wallsiske mand og familie med et nummer i kirken og et par numre når vi kommer ud fra kirken.

Sækkepibespil til bryllup - ca. 3 sange

1,000 kr

Haderslev

Hej. Jeg kunne godt tænke mig at overraske min kommende hustru med sækkepibespil til vores bryllup. Tanken er at der skal spilles ca. 3 numre under receptionen ca. kl. 16:30. "Scotland the Brave" er et krav, derudover kunne de to andre være "Amazing Graze" og "Loch Lomond", men det kan vi snakke om.

Sækkepibe spiller

500 kr

Haderslev

Min kæreste fylder 40 år og jeg vil gerne overraske ham med lidt musik. Vi bliver kun 6 mennesker, hjemme hos os selv. Du skal bare kunne spille 2-3 sange.

Serveringshjælp

1,500 kr

København S

Hej, vi skal holde kobberbryllup for 45 mennesker lørdag den 24. Juni og har brug for hjælp til anretning. Det er havefest og maden kommer udefra og serveres som buffet. Festen starter klokken 17 og der er brug for hjælp fra klokken 16. Er det en opgave du er interesseret i så send en besked.

Køkkenhjælp til kobberbryllupsfest

800 kr

Fredericia

Vi har brug for køkkenhjælp fra kl. 16-23. Der skal varmes suppe/ lette retter, sættes mad frem på buffet, ryddes af og vaskes op. Anrettes dessert. Ligeledes brygges kaffe og genopfyldes vandkander på bordene.

Køkkenhjælp til kobberbryllupsfest

800 kr

Fredericia

Vi har brug for køkkenhjælp fra kl. 16-23. Der skal varmes suppe, sættes mad frem på buffet, ryddes af og vaskes op. Anrettes dessert. Ligeledes brygges kaffe og genopfyldes vandkander på bordene.

Vi søger hjælp til servering til et bryllup i vores sommerhus ved Korsør

9,000 kr

Korsør

Vi skal holde havebryllup, og har brug for hjælp fra kl ca 12:00- 22:00, gerne 3 personer. Hovedretten er buffet, og forret og dessert skal serveres. Der skal laves kaffe, og sørges for vand og vin ved bordene. Der skal ikke vaskes op, men brugt service sættes i kasser.

Køkken/serveringshjælp til bryllup

Ringsted

Vi søger hjælp til de praktiske ting til vores bryllup. - klargøring af bord til kaffe/kage ca kl. 14.30. - tage imod mad(Kokken&Jomfruen) varme/klargøre mad og Buffetbord (15.30-17.30). - dessert på buffetbord ca. 19.30-20. Måske senere men så tager vi det selv :) - afrydning opvask opfyldning af drikkevarer i køleskab. Vi tænker at tidspunktet er ca. fra 13-13.30 til 20-21. Der vil selvfølgelig være fuld forplejning. :) Vores bryllup er småt (32 personer heraf 9 børn) utraditionelt og uformelt :) Holdes i Landsbyhuset i gyrstinge Gyrstinge bygade 36 4100 Ringsted (Ikke god transport så kræver at man har bil eller kørsel til rådighed) Lørdag d. 10/7-2021

Praktisk hjælp med mad og drikke ved jordnært hjemme-bryllup

Glostrup

Vi blev viet i februar og holder officiel bryllupsfest d. 13 august og skal bruge et par hænder til det praktiske vedr. mad og drikke. Opsætning opfyldning og afrydning af buffet Lave kaffe og sætte drikkevarer frem løbende Samle brugt service og kør opvaskemaskinen Varm aftensmaden op og sætte den frem. Der er inviteret til reception alá åbent hus fra kl 13. Vi regner med at der kommer 50 mennesker men kunne potentielt blive 70 (inklusiv børn). Vi håber på godt vejr og holder det meste af selskabet udenfor. Vi forestiller os 2 personer til denne opgave. Maden er lavet i forvejen. Lørdag d. 13. August fra kl. 12 til kl 19.

Køkkenhjælp og afrydning til fødselsdag i haven

Roskilde

Der kommer en og griller mad og sætter det op på en buffet. Mens vi spiser skal der fyldes drikkevare op vand i kander øl vin og sodavand. Når vi har spist skal bordene ryddes af og service skylles og sættes i kasser. Der skal laves kaffe te og dessertbord som buffet og derefter skal det ryddes af skylles af og sættes i kasser. Efter skal der laves skåle med slik og chips som skal ind på bordene. Vi skal bruge to hjælpere Lørdag d 27/8 fra kl 16-22

Servering til Kobberbryllup 16. December 2023 for 100 gæster

10,000 kr

Horsens

Vi har planlagt at holde kobberbryllup i Serridslev Forsamlingshus den 16. december 2023. Til festen er der inviteret 100 gæster, hvor der er 11 børn. Dertil har vi brug for et serverings team der kan: • Anrette til buffet forret, hovedret, dessert og natmad • Rydde af bordene efter spisning • Opvask og rengøring af køkken under festen • Flyde drikkevare op til bar og buffet (Disse vil stå i en trailer uden for dette er planen for nu 😉). • Eventuel mikse drinks (Dette er ikke et krav, bare en idé) • Afrydning af flasker og dåser under festen så de ikke er ud over det hele • Hjælp til at flytte borde så der er klar til dans Vi har planer om at lave borddækningen så det er så nemt som muligt at fjerne borde til dansen. Maden bliver leveret fra Sejet kro Til maden skal der varmes flutes op samt findes smør. Natmaden levere vi selv dette skal bare findes frem fra køleskabene (Vi tænker pålæg og brød af en eller anden slags)

Madlavning hjælp til fest

1,000 kr

Arden

Vi skal bruge madlavningshjælp til vores kobberbryllup. Det meste af maden vil være lavet på forhånd, så det er kun afslutning, opvarmning og anretningen af buffet. Der kommer til at være 64 mennesker - perioden vi har brug for hjælp i minimum 6 timer.

Serveringshjælp til fest i forsamlingshus

Hillerød

Jeg søger hjælp til køkkenet og servering Omkring 45 gæster det er buffet som leveres færdiglavet og skal sættes ind løbende på et bord. Noget kalveculotte skal skæres ud. Hjælp fra ca. kl. 17.30 til velkomstdrinks. Lave kaffe og te klar til efter maden + forberede natmaden (pølser og brød). Vaske op løbende - der er et stort flot køkken med alle hjælpemidler incl. opvasker. Forventer hjælp indtil ca. 23.30 da vi selv sørger for baren og natmaden. Lørdag den 2. april 2016

Hvad tilbyder services bryllupsunderholdere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Bryllupsunderholdning refererer til de forskellige former for underholdning, der tilbydes ved et bryllup. Det kan omfatte musik, dans, tryllekunstnere, komikere, fotobåse og meget mere. Formålet er at skabe en festlig og mindeværdig atmosfære for brudeparret og deres gæster.

  • Der er mange forskellige typer underholdning, der kan tilføje glæde til et bryllup. Nogle populære valg inkluderer live musik, DJ, tryllekunstner, fotoboks, danseshows, karaoke eller endda et bryllupsspil. Det er vigtigt at vælge noget, der passer til parrets personlighed og temaet for brylluppet.

  • Bryllupsunderholdning kan skabe en mindeværdig oplevelse ved at tilføje sjov, spænding og glæde til begivenheden. Med musik, dans, tryllekunst, komik eller andre former for underholdning kan gæsterne engageres og skabe en festlig stemning. Det kan også skabe et fællesskab og bringe folk sammen, hvilket bidrager til en uforglemmelig oplevelse for brudeparret og deres gæster.

  • Typisk varer bryllupsunderholdning mellem 2-4 timer, afhængigt af arrangementet og ønskerne fra brudeparret. Det kan omfatte musik, dans, taler og andre festlige indslag for at underholde gæsterne og skabe en mindeværdig oplevelse.

  • For at finde den rette bryllupsunderholdning til dit budget, kan du starte med at fastlægge dit budget og prioritere, hvilke typer underholdning der er vigtigst for dig. Derefter kan du undersøge forskellige muligheder, indhente tilbud og sammenligne priser. Overvej også alternative løsninger som lokale talenter eller mindre kendte artister, der kan være mere overkommelige. Husk at forhandle priser og læse anmeldelser for at sikre, at du får den bedste underholdning inden for dit budget.

  • Nogle populære valg af bryllupsunderholdning inkluderer livebands, DJ's, tryllekunstnere, fotobåse, danseoptrædener og karaoke. Andre muligheder kan omfatte stand-up komikere, magiske spektakler, live musikere og professionelle dansere. Valget af underholdning afhænger af parrets præferencer og temaet for brylluppet.