
Se profil
Kurt L..
Esbjerg
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Ja vi er blevet noget ærgelige over at se alle de fejl der er lavet. vinduer der vender forkert, beslag der ikke er monteret og gummibånd der mangler flere steder omkring døre og vinduer. I første omgang så alt fint ud, indtil vi begyndte at gå drivhuset efter. nu står vi desværre i den situration at vi er nødtil at demontere igen og starte forfra."
Verifikationer
Info
































