Professionel kok anretter lækker buffet til catering event.

Buffet catering i Virum

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Buffet Cateringeksperter til alle dine behov

Buffet-stil catering

Bryllupper

Eftermiddagskaffe catering

Firmaarrangementer

Sociale sammenkomster

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste buffet cateringeksperter i Virum

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Virum

Lækker buffet til 25 personer

7,500 kr

Roskilde

Vi skal holde familietræf med ca. 25 personer. Vi kunne tænke os buffet kl 18. Der skal indgå, laks eller rejer, 2 slags kød, nogle lækre salater, og gerne lækker kage til dessert

Bryllup

Helsingør

Til at servere velkomstdrink og maden vi skal have forret og en buffe og så skal og gøres klar til kaffe og selvfølgelig orden køkkenet vi bliver 25 personer og omkring ca 4-5 timer

Til fest, sætte mad frem til buffet, lave kaffe oprydning, m.m efter spisning

1,200 kr

København Ø

Vi skal holde familiefest for 35 personer med buffet bestilt udefra. Vi søger en person som kan sætte buffeten frem, fylde op, lave kaffe, let oprydning af service og sætte i opvaskemaskinen. Ca. 5 timers arbejde

Servering

Silkeborg

Vi skal holde fest for Ca 55 gæster. 2*40 års fødselsdag. Buffet der skal sættes frem. Tage af bordet efter middagen stille dessert frem vaske op (industriopvasker). To personers hjælp. Lørdag den 21. September fra kl 17:30-22

servering til bryllup

hundested

Vi holder bryllup for 150 mennesker i et kæmpe telt i haven. Vi får maden udefra (måske en buffet) men har uanset brug for hjælp måske til påfyldning af mad og servering i hvert fald til afrydning mellem retterne og endelig oprydning efter maden samt kaffebrygning stearinlys udskiftning mm. Vi har brug for to erfarne og effektive personer. Måske tre personer hvis det ikke bliver en buffet. 13. august 2022

Mad til bryllup

12,345 kr

Greve

Min kæreste og jeg skal giftes. I denne forbindelse søger vi en eller flere til at lave mad til dagen. Vi har allerede en ide om menuen, men vil selvfølgelig gerne høre, jeres bud. Vores ide: Forret: Antipasti anrettet på en tallerken som kan deles mellem to personer. Buffet: 5 forskellige pizzaer og en eller to salater. Dessert: Tiramisu anrettet til den enkelte gæst. Øvrigt: Vi ser gerne der er mulighed for at I serverer maden, så vi skal tænke mindst muligt på den slags. Dato: 24.08.2024 Antal gæster: 70 spisende gæster Tidsramme: Vi sætter os til bord kl. 18 og forventer at være færdig med at spise kl 22:00. Faciliteter: Fest foregår i haven. Køknet man har til rådighed har en 6,5 m lang bordplade. Kogeplus og to ovne. Der er mulighed for yderligere bordplads til at anrette på, i form at et bord på 1x3 m.

Opstilling af buffet samt opdækning afrydning og opvask

Ryomgård

Vi holder et lille bryllup derhjemme hvor der kommer 23 gæster. Vi får bragt en buffet anretning med forret hovedret og dessert. Det skal stilles an i løbet af dagen. Festen starter kl. 15 og slutter kl. 23. Der vil løbende være opvask som kommer til at foregå i vores køkken (m. opvaskemaskine) samt løbende opdækning og afrydning ved bordene. 18 juli

Konfirmation i Kongens Lyngby

Kongens Lyngby

Vi slår telt op i haven og bestiller mad udefra. Vi bliver lige omkring 50 personer. Maden skal anrettes kødet skæres ud - forret og dessert portionsanrettes og hovedret stilles op som buffet. Derudover har vi brug for hjælp til afrydning mellem retterne og kaffebrygning og oprydning - og at sørge for at der er drikkevarer nok på bordene. Umiddelbart forestiller vi os at der er behov for 3 personer måske 2 er nok hvis I er meget erfarne. :-) Fredag d. 21. august kl. 16.30. Gæsterne er inviteret til kl. 17.30 - og vi regner med at der vil være arbejde frem til omkring 22.30.

Servering og anden hjælpe til fest

Lunderskov

Søger hjælp til buffet servering 20-25 personer (aftensmad kaffe og natmad) og let oprydning.til privat sommerfest. Lørdag d. 27. juli 2019.

Anretning af buffet til 50 års fødselsdag

Hedehusene

Vi skal holde min mands 50 års fødselsdag i et kontorlokale i Baldersbrønde (Baldersbuen). Vi bliver ca. 50 personer. Maden kommer (sandsynligvis) fra Smageriet og skal anrettes på et buffetbord. Enkelte dele af buffeten skal varmes hertil har vi to komfurer med ovn i et lille (te)køkken. Foruden anretning/opfyldning på buffet'en består opgaven i at vaske service efter maden (i opvaskemaskine) samt at brygge/anrette kaffe og sætte drikkevarer frem til bar. Arbejdstid 16.30 - ca. 23.00 Lørdag 29. februar 2020

Buffet anretning og servering

1,000 kr

Viuf

Buffet anretning oprydning og klargøring

Buffet anretning og servering

1,000 kr

Viuf

Buffet anretning oprydning og klargøring

Servering

1,100 kr

Skovlunde

Opvarmning af mad, sætte frem på buffetbord samt opvask og afrydning

Servering, opvask og oprydning.

1,000 kr

Gistrup

Servering, opvask og oprydning

Servering buffet og rengøring oprydning bagefter

3,000 kr

Haderslev

Servering buffet og efterfølgende oprydning og rengøring. Fra 17-01.00

Anretning, opvarmning af buffet og oprydning herefter til fest aften d. 3 juni i Odense c

3,000 kr

Odense C

Hjælp til klargøring og anretning af buffet, samt oprydning herefter.

Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem

4,000 kr

Malling

Mad, der kommer ude fra skal lunes og anrettes på buffet. Oprydning efter spisning til stor opvaskemaskine. Kaffebrygning og anretning af kaffebuffet.

servering og oprydning ved bryllup i egen have

1,500 kr

Odense S

Hjælp til bordpyntning. Opfyldning af drikke vare Aftagning af brugt service Opsætning af en let buffet (er bestilg) Oprydning

Servering af buffet og oprydning

5,000 kr

Herlev

opvarmning af tapas anretning af tapas buffet servering af velkomstdrink oprydning/opvask

Servering og afrydning/opvask til konfirmation

1,000 kr

Odense V

Servering af mad på buffet. Dele af maden skal varmes. Drikkevare serveres på borde og buffet. Opvaske samt afrydning

Tapas buffet og kagebord til barnedåb

Trige

Modtage tapas og sætte det frem på buffetbord. Anrette og skære et par oste til tapasbord/buffet Rydde tapasbord væk og anret kage/slik bord/buffet. Lave kaffe. Rydde tallerkner af borde - der skal ikke vaskes op. Holde borde fyldte med vin og vand. Søndag d. 29/8 kl 9 til ca 14 Vi kan evt lige mødes et par dage før/ ringe sammen og snakke det hele igennem inden. Det foregår i Trige 13 km fra Aarhus banegård

Fylde drikkevare op, ordne buffet, tage tallerkner ind

1,240 kr

Ry

Du skal pynte kage, sætte kage ud, fylde drikkevare i køleskab/på bordene. Sætte fade med forret ind. Hente brugte tallerkner fra bordene. Varme mad til natmad.

Hjælp til servicering, anretning og oprydning til barnedåbsfest

1,000 kr

København V

Kære hjælper Vi har brug for hjælp til vores søns barnedåb, så vi kan nyde dagen fuldt ud og være sammen med vores gæster. Dåb + efterfølgende fest holdes i afslappende rammer i UKirke på Vesterbro i københavn. Gæsterne ankommer kl. 12 hvor der serveres en velkomstdrink og lidt snacks. Ca. 12.30 starter selve dåben. Efter dåben kan gæsterne selv forsyne sig fra en tapasbuffet med brød, ost og pølse, og tage drikkevare fra et bord. Ca. kl. 15 fjernes buffeten, og der serveres kage og kaffe. Kl 17 slutter festen. Arbejdsopgaverne består i følgende: - Anretning og efterfølgende afrydning af velkomstdrink + snacks. - Anretning og efterfølgende afrydning af tapasbord. - Opsætning og efterfølgende afrydning af Kaffe/kage bord. - Løbende opfyldning af drikkevare og kaffebrygning. - Løbende indsamling af brugt engangsservice. - Hjælp til oprydning og evt. opvask efter festen. Vi håber, at du har lyst til at gøre vores dag til et godt minde for vores gæster og os. Vi ser frem til at høre fra dig. De Bedste hilsner Anna Louise, Peter og Niels

Serveringshjælp til barnedåb

900 kr

Bælum

Servering af mad og drikke på buffet (3 retter). Enkelte elementer skal opvarmes og brød skal færdig bages i ovn. Mad leveres anrettet. Vand og vin på bordene. Kaffe brygning til desserten. Løbende opfyldning. Løbende opvask (industri opvasker tilgængelig). Maden leveres mellem 11.30 og 13.00, hvorfor du skal kunne være i lokalet fra kl 11.30. Gæsterne er inviteret til kl 13.00, spisetid cirka 13.30. Når alle retter er serveret og det meste af opvasken er klaret, slutter opgaven (forventeligt omkring 17-18 plus-minus). Aflønnes pr. time.

Servering til barnedåb

1,000 kr

Kastrup

Servering til barnbedåb d. 23. Sep Maden modtages mellem 10-11:30 (så du skal være i lokalet kl 10) - Tage imod catering - Anrette/klargøre buffet - Noget skal varmes i ovnen - Sørge for at der er drikkelse på bordet - Rydde af/opvask i maskine - Lave kaffe anrette jeg på bordet - Rydde op/vaske af (i maskine) - Sørge for at gæsterne har det godt - Være serviceminded, venlig og imødekommende. Vi forventer at festen er slut senest kl 18 og betaler pr. time. Venlig hilsen Kristina

Oppyntning og servering barnedåb

1,500 kr

Bagsværd

Opsætning af borde/pavilloner Oppyntning med dug, balloner mm. Servering/opfyldning af kaffe/frugt/chips osv

Servering til barnedåb

Rødovre

Servering til barnedåb i festlokale med 65 gæster. Opgaven består i at sætte mad og drikkevarer frem undervejs og også klare opvasken. Vi har bestilt buffet fra Kokken og Jomfruen hvor noget af maden skal varmes lidt i ovnen (instrukser følger med). Bagefter skal der sættes frem til kaffe og kage. Der er en hætteopvasker der er nem at betjene så opvasken skulle gerne være let at klare. Vi hjælper selvfølgelig til hvis der er nogle spørgsmål undervejs. Barnedåben er søndag d. 10. juli og vi burde være færdige i kirken kl. 11.30. Det vil så vare til omkring kl. 16-17.

Hjælp til barnedåb

Hinnerup

• Let anretning af mad (alt mad er lavet på forhånd og det meste er også anrettet) • Opvarmning af mad (frikadeller fiskefilet og leverpostej) • Sørge for buffeen er fyldt • Sørge for drikkevarer på bordene • Lave kaffe/the samt stille kager frem • Oprydning/opvask (industri-opvasker) • Sætte rester af buffet på køl Ca 3 timer fra kl 11.30/12 d. 29/3

Servering, udskæring og opvask til barnedåb

600 kr

Aalborg

Vi skal holde barnedåb for 75 Pers. Der er bestilt pålægskagemand hertil, samt kaffe, kage og chokolade til eftermiddagen. Opgaven er bl.a.: - udskæring af pålægskage -opfyldning af drikkevarer -opskænkning af velkomstdrinks - gå rundt med hånd nips mad til velkomstdrinken - brygning af kaffe - afrydning af bordene løbende :) Festen er på høloftet i aalborg og jeg skal bruge hjælp fra kl 11.30 og 4 timer frem cirka.

Køkkenhjælp til barnedåb

Vejle

Køkknhjælp til barnedåb. Maden er buffet så det er hovedsaglig at samle tallerkner og opvask. Vi regner med ca 40 gæster. Vi er i lokaler med indistriopvasker. 9/6-2019

Hvad tilbyder buffet cateringeksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Ofte forveksles Headshots fotograferingstjenester med portrætfotografering, selvom stilarterne kan virke ens, er fokus og de underliggende færdigheder helt forskellige. Portrætfotografier er tendens til at være mere kunstneriske og bruger kunstneriske elementer til at repræsentere en person eller en gruppe af mennesker. Headshots derimod fokuserer mere på en persons ansigt og træk. Selvom skuespiller- eller model-headshots kan være kreative, forbliver det professionelle udtryk.

  • For at sikre den professionelle karakter af headshot-fotograferingstjenester, bør man overlade opgaven til en ekspertfotograf. Disse billeder anvendes ofte i CV'er, porteføljer og modelprofilark, og et enkelt headshot kan være afgørende for at få en bestemt job eller rolle. Selvom en amatør kan tage et headshot, kan en ekspert garantere de bedste resultater.

  • Normalt tages de fleste headshots i studier, men det er ikke altid tilfældet. Corporate headshot-fotograferingssessioner kan ofte udføres på kontoret, især hvis det er til marketingformål. Denne "hjemmebanefordel" kan understrege virksomhedens branding, hvilket er grunden til, at det kan være gavnligt at have et headshot uden for et studie.

  • Der er ikke en fastlagt dresscode for headshot-fotograferingssessioner, men det kan være en fordel at klæde sig passende alt efter, hvad du vil bruge headshots til. Hvis du eksempelvis ønsker at fremhæve dine madlavningsfærdigheder, kan det være en god idé at iføre dig en fuld kokkeuniform, når du er på din restaurant. Generelt er det dog bedst at bære neutrale og ensfarvede tøj, så du ikke tager fokus væk fra dit ansigt.

  • Udover at give dig adgang til en række professionelle headshot-fotografer, tilbyder Handyhands platform også dygtige fotoredigeringsfolk, der kan retouchere dine billeder efter dine præferencer og formål. Hvis du har brug for at få dine headshots printet, kan Handyhand også sætte dig i kontakt med eksperter inden for fotoprint. Når du poster din opgave, beder Handyhand dig om at specificere dine behov, så Handyhand kan hjælpe dig med at finde den rette Handyhand til dig.

  • Headshot fotograferingstjenester er normalt hurtige, men hvis du ønsker flere fotos til din portefølje, kan processen tage lidt tid. Selvom du kan få de rå billeder næsten øjeblikkeligt, kan efterbehandlingen tage længere tid. Redigering og retouchering af fotos kan tage alt fra en time til en uge, afhængigt af antallet af fotos, der skal behandles.