App design
Website design
Product design
UX og usability
Enhver design opgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Brand design er et vidt begreb, men det kan generelt opsummeret til, at brand design handler om at skabe en identitet for et brand. Dette inkluderer typisk logo, farver og typografi - altså de elementer der kendetegner netop dét brand. Brand design er dog ikke kun begrænset til dette, da det også kan indebære andre ting såsom emballage, reklame og markedsføring. Derfor er det vigtigt, at man får fat i den rette designer, som har forstand på både branding og marketing, hvis man gerne vil have lavet sit eget brand.
Design af produkter handler om at skabe funktionelle, bæredygtige og estetiske løsninger til mennesker. Det er et bredt fagområde, der dækker over mange forskellige aspekter af produktudviklingen. Designere arbejder med alt fra møbler og belysning til elektronik og medicinsk udstyr. De fleste produkter Handyhand bruger i hverdagen er designet af professionelle designere. .Designere arbejder med mange forskellige typer af materialer, teknologier og processer. De skal kende deres egenskaber og begrænsninger for at kunne udnytte dem bedst muligt. Designere bruger ofte computerprogrammer til at visualisere deres idéer, men de kan også lave modeller eller skitser for hånd. .Designprocessen starter typisk med en idé eller et behov. Derefter undersøger designeren hvordan andre har løst lignende problemer før, for at finde inspiration til sin egen løsning. Når der er fundet en idé, skitseres den første udgave af produktet på papir eller computer. Herefter testes idéen ofte gennem prototyper - det vil sige fysiske modeller eller digitale versioner af produktet. Prototyper giver designeren mulighed for at se om idéen fungerer i praksis, inden det endelige produkt bliver produceret i stor stil.'
Design af produkter handler om at skabe funktionelle, bæredygtige og estetiske løsninger til mennesker. Det er et bredt fagområde, der dækker over mange forskellige aspekter af produktudviklingen. Designere arbejder med alt fra møbler og belysning til elektronik og medicinsk udstyr. De fleste produkter Handyhand bruger i hverdagen er designet af professionelle designere. .Designere arbejder med mange forskellige typer af materialer, teknologier og processer. De skal kende deres egenskaber og begrænsninger for at kunne udnytte dem bedst muligt. Designere bruger ofte computerprogrammer til at visualisere deres idéer, men de kan også lave modeller eller skitser for hånd. .Designprocessen starter typisk med en idé eller et behov. Derefter undersøger designeren hvordan andre har løst lignende problemer før, for at finde inspiration til sin egen løsning. Når der er fundet en idé, skitseres den første udgave af produktet på papir eller computer. Herefter testes idéen ofte gennem prototyper - det vil sige fysiske modeller eller digitale versioner af produktet. Prototyper giver designeren mulighed for at se om idéen fungerer i praksis, inden det endelige produkt bliver produceret i stor stil.'
UX står for User Experience, og det er den oplevelse brugeren har med et produkt. Dette kan være alt lige fra hjemmesider, apps, webshops eller andet. UX handler om at skabe en god brugeroplevelse, så brugeren får det bedst mulige ud af produktet. Dette kan man gøre på flere måder, og det kommer an på produktet hvilke metoder der vil fungerer bedst. Nogle af de ting man kan overveje når man arbejder med UX er: .- Hvordan brugerne interagerer med produktet? .- Hvordan finder brugerne rundt i produktet? .- Er der nogen funktioner som er unødvendige eller forvirrende? .- Kan brugerne nemt finde de informationer de leder efter? .- Er der nogen steder i produktet som er svære at finde ud af? .Det er altså vigtigt at have fokus på brugernes oplevelse, når man arbejder med et produkt - især hvis man gerne vil have at flere skal bruge det. Man kan teste sit produkt på forskellige måder for at se om det fungerer optimalt. En af disse metoder er A/B testing, hvor man laver to versioner af et produkt og sammenligner dem for at se hvilken der fungerer bedst. På den måde kan man sikre sig at ens produkt bliver så godt som muligt.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er ikke noget konkret svar på, hvad brand design koster. Det afhænger helt af, hvilket brand man ønsker at få designet, og hvor stort et budget man har til dette. Brand design kan dog typisk rangere fra et par tusinde kroner til flere hundredetusinde kroner.
Der er flere ting, man skal være opmærksom på, når man skal have brand design. For det første er det vigtigt, at man overvejer hvilket budskab man gerne vil sende med sit brand. Dette kan eksempelvis være kvalitet, unikhed eller luksus. Dernæst er det også vigtigt, at man overvejer hvilken målgruppe man gerne vil ramme med sit brand. Dette kan eksempelvis være unge mellem 18-25 år eller familier med børn. Endelig er det også vigtigt at have en idé om hvordan man gerne vil have sit brand udtrykke sig visuelt. Dette kan eksempelvis være gennem farver, logoer eller typografi.
Brand design er en proces, der typisk tager mellem 2-4 uger. I denne periode vil der være flere møder med kunden, hvor man vil snakke om deres behov og ønsker til det færdige produkt. Derudover vil der også være research på markedet, for at se hvordan andre virksomheder i samme branche markedsfører sig, og hvilke elementer der gør sig godt. Når researchdelen er overstået, så begynder den kreative del af processen, hvor man laver forskellige skitser og idéer til logoet eller det ønskede produkt. Herefter vil der igen være et møde med kunden, hvor man præsenterer de bedste idéer for dem, og finder ud af hvilken retning man skal gå videre med. Når dette er besluttet, så arbejdes der videre på den endelige version af logoet eller produktet. I denne fase kan det være nødvendigt at have flere møder med kunden for at fange deres feedback på rettidig vis. Når brand designeren er tilfreds med resultatet, så bliver det endelige produkt sendt til kunden - her kan det være alt lige fra et logo til en hel reklamekampagne.