Handy M.
Odense M
Seneste Anmeldelse
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Odense NV
"Fint arbejde efter aftale."
Jeg er meget tilfreds
Afhentning af køle/frys skab
700,-
The entire task was completed very professionally and on time. Very friendly and helpful! Will definitely recommend “Lucca” to whoever needs an extra set of hands :)
Have Ikea order collected and delivered and carried into home
400,-
Super god 👍🏻
Flytte sofaer fra adresse til adresse
600,-
Super oplevelse med Simons services. Vi var ikke til stede på flyttedagen, men det blevet klaret til perfektion helt selvstændigt ud fra en guide jeg havde sendt ham på SMS. Kan klart anbefale Simon!
Flytning af kontorinventar i Odense
3,500,-
Afgiver et bud men melder så pludselig tilbage han ikke kan alligevel... Det er en generel tendens herinde ..
Kørsel med trailer
325,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Have Ikea order collected and delivered and carried into home
400 kr
Odense SØ
ikea billy reol and kallax reol order needs to be collected from ikea warehouse odense, transported in vehicle and carried into lejlihed in odense c please.
Vi søger hjælp til vores lager så hurtigt som muligt
1,890 kr
Odense SØ
Vi søger hjælp tii vores Lager hvor der i forvejen er 10 ansatte pga. midlertidig travlhed. Du har prøvet at være på et moderne lager før og har forhåbentlig erfaring med en håndscanner. Du skal plukke og pakke varer i varierende størrelser med en vægt på op til 20 kg. Vi sørger for arbejdstøj pånær sikkerhedssko, som du selv skal medbringe. Vi tilbyder 119,- pr time
Kørsel med trailer
250 kr
Odense SØ
afhentning af 3 og 2 personers sofa i ****** ******** odense sø og leveres i *********gård odense sø...kørsel imellem adresserne er ca 10 minutter...du skal nok komme i varevogn eller have en rimelig størrelse trailer efter bilen...
Afhentning af skænk (Odense til København)
700 kr
Odense SØ
Afhentning og levering af skænk. Rute: Nyborgvej 427, Odense til Pile Alle 7H, 1., 2000 Frederiksberg Størrelse: Skænk b:190, d:45 h:80 Transport: Varevogn (min længde 200 cm indvendigt lad) Afhentning: Hjælp nødvendig Levering: Ved kantsten (ingen hjælp nødvendig)
Flytning af kontorinventar i Odense
3,500 kr
Odense SØ
Flytteopgave på mindre kontor + diverse. Opgaven: - Flytte inventar på **********, Odense ** til Lunde*******, Odense *** - Pakke løs-genstande ned i flyttekasser (disse skal medbringes også) - Opsat køkkenbordplade skal skrues af og smides ud i storskrald. Nævneværdigt inventar: 5x Skriveborde 1x Spisebord 9x Stole 8x Kommoder 1x Mini-køleskab 2x Whiteboards Hvad du skal medbringe: - Værktøj til afmontering køkkenbordplade - 2 mand - Trailer + bil - 5x store flyttekasser og evt. film til PC skærme når de skal ned i flyttekasserne. OBS. Inventar står på 1. sal, med én nem trappe uden drejning - det hele læsses af i en ******.
Flytning af hængeparasol 3 km
500 kr
Odense SØ
Flytning af hængeparasol incl. fod - kørsel 3 km. Står på veranda med nogle trin ned.
Flytning af kontorinventar i Odense
3,000 kr
Odense SØ
Flytteopgave på mindre kontor + diverse. Opgaven: - Flytte inventar på **********, Odense ** til Lunde*******, Odense *** - Pakke løs-genstande ned i flyttekasser (disse skal medbringes også) - Opsat køkkenbordplade skal skrues af og smides ud i storskrald. Nævneværdigt inventar: 5x Skriveborde 1x Spisebord 9x Stole 8x Kommoder 1x Mini-køleskab 2x Whiteboards Hvad du skal medbringe: - Værktøj til afmontering køkkenbordplade - 2 mand - Trailer + bil - 5x store flyttekasser og evt. film til PC skærme når de skal ned i flyttekasserne. OBS. Inventar står på 1. sal, med én nem trappe uden drejning - det hele læsses af i en ******.
Levering og udjævning af faldunderlag
5,000 kr
Odense SØ
Levering og udjævning af 2 kubikmeter faldunderlag til legeplads. *********foreningens legeplads ligger meget tæt på vejen, og er det tørt, kan man vippe det af.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Det kan ofte godt lade sig godt, ja. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasse.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i odense sø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i odense sø, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!