
Se profil
Simon D..
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Super flink og punktligt til sit arbejde."
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Middelfart
"Super flink og punktligt til sit arbejde."
Info

Se profil
Fredericia
"Kan arbejde uden de store instrukser - han har prøvet det før - og derfor kan man kun anbefale ham."
Info
Se profil
Fredericia
"Super tak for hjælpen"
Info

Se profil
Fredericia
verificeret
"Suveræn service og veludført arbejde 😊"
Info

Se profil
Fredericia
verificeret
"Jeg er meget tilfreds - godt arbejde både effektivt og med godt udstyr. 😊"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Effektive, kompetente og ikke mindst rigtig søde! Kæmpe anbefaling herfra!"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Super godt det hele. Alt gik perfekt."
Info

Kom til tiden og gjorde alt hvad der blev bedt om hurtigt , effektivt og professionelt . Var meget flexible med aftalt tidspunkt da jeg var nødt til at aflyse 3 gange. Ville helt klart bruge igen hvis jeg havde behov og prisen også fin. Det var tydeligt at det havde de gjort mange gange før. Kan varmt anbefales.
Flytte hjælp uden transport
1.000,-

Fint arbejde
Flytning af kummufryser
450,-

👍🏻
Hjælp til at flytte
600,-

Super hurtig. Altid venlige. Kan kun anbefale dem 😊
Flyttehjælp
3.400,-

Effektiv service. Kan anbefale dem.
Flyttehjælp
600,-

👍
Flytning af indbo fra hjem til depot
3.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning
1.000 kr.
Det er IKKE et helt hus, har ikke pakket ud fra min lejlighed til huset. Inden jeg skal flytte igen. Der er en masse kasser, sofa, borde, tv, tv-bord, pc, seng, cykler, tørretumbler og vaskemaskine og 1 split reol som ikke er særlig stor. Skal egentlig bare have hjælp til at løfte ud og ind, da jeg ikke selv kan pga dårlig ryg.
Flytttning fra brande til Ølstykke
5.000 kr.
Flytttning af hus, husholdingartikker og møbler 160cm seng 1 Skabe 4 Sofa seng 1 2 sæde sofa 1 Hænge stole 1 sæde 1 Crossfitness 1 Winter dæk 4 Cycle 3 Løbehjul 2 Freezer skabe 1 Flyttekasser 20 Stole 4 Bar stole 2 Skænke 1 Comode 2 Reol 1big Reol 1 small Entre banke 1 Skoskab 1
Skille et skab af og forflytte det til andet lokalition (1 kilometer væk , vi ka godt hjælpe med køre det derhen ) samt samle den igen og et andet skab i den nye lejlighed
600 kr.
Der skal flyttes 1 skab fra den gamle lejlighed til den nye og det 2. Skab er helt nyt i papkasse stadig som vi transportere derhen , samt ka vi hjælpe med transporter den i den gamle lejlighed hen til den nye - vi mangler primært kun en der har lyst til skille det ene ad og samle dem begge to Skal gerne gøres mellem d 26-29 december
Flyt et amerikaner køleskab
1.000 kr.
Køleskabet er på adressen , skal flyttes op af 5 trin på en terrasse og ind i køkken , kg 140
afhentning af seng
500 kr.
jeg køber en seng fra en sælger på facebook og har brug for hjælp til afhentning som er i randers, og den skal hentes til min adresse.
Fragt
500 kr.
Afhente en lille generator hos Campenauktion og levere den. Kan udføres med en varebil Størrelse 44 x 28.5 x 44.5 cm, vægt 17,6 kg
Klædeskab
750 kr.
Flytning af klædeskab til København
Help to carry furniture when moving in Herning
1.800 kr.
I am looking for one person with a moving Van to help me carry and lift some furniture for a small move in Herning. You have to help me carry the things down from the 1st floor (no elevator) and up to the 1st floor of the new address (with elevator). Load to your Van and Unload at the destination The distance between the addresses is approx. 5 km. These include a sofa, mattress, TV bench, dining table, chairs and a couple of bookcases. Duration: approx. 1.5–2 hours Place: From Fynsgade 46, 1st floor TH → Søster Anes Gade 20H, 1st TV, Herning Please write if you have experience with moving assistance. Due date: Needs to be done on Dec 29, 2025 Please refer to attach pdf for details task description
Transport af spisebord
800 kr.
Jeg skal have flyttet et spisebord, hvor benene er aftagelige. Bordet måler som følger: Dybde: 135 cm Højde: 70 cm Bredde: 90 cm Fra Herning til København. Afhentningsadresse i Herning er ikke kendt endnu, men postnummer 7400. Se billede.
Fragtmand
800 kr.
Det er en enkelt reol - 80 bred og 180 høj
Vechicle transport and carry luggage
500 kr.
I am looking for a handyman to pick me up from Airport and carry 2 XL suitcases Then drive me to Vesterbro And carry the suitcases up the stairs to an apartment on 3rd floor. There are no lifts. Suitcases each weigh about 25kgs. Need a van to carry 2 XL suitcases Date 12 Jan 2026 @ 6pm Please let me know the price.
Søger Hjælp af en med bil og trailer til at flytte ting fra vores lejlighed i give til ikast
300 kr.
Vi søger hjem af en med bil og trailer med at hjælpe med at få flyttet vores ting fra vores lejlighed i give til ikast Det er Hele lejligheden som fx Sofa, seng, spisebord og stole, sofabord, natbord, lænestol, kommode, reol, flyttekasser med ting og poser med tøj og andet
Hent en vare ca. 50x 20x20cm 4kg. i Herning og sende den til Humlebæk
Hente varen i Bauhaus i Herning og sende det gennem GLS eller lign. Pakkens størrelse: 50x20x20cm Vægt: 4kg Varen er pakket ind og klar til forsendelse.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i fredericia til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i fredericia, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 2.020,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!