
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Perfekt arbejde"
Verifikationer
Info

Afhentning af flyttekasser
Flyttekasser til genbrugsstation
Flyttekasser til storskrald
Flyttekasser til destination
Alle flyttekasseopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Nykøbing Sj
verificeret
"Flink ung mand som er punktlig og hjælpsom! Kæmpe anbefaling"
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info
Jeg fik flyttet 15 store møbler mellem to forretninger med 200 meters mellemrum og to lange underskabe fra et fjernlager. Det gik rigtig fint med to mindre varebiler, tre stærke mand og sækkevogn mv. De fik lynhurtigt fjernet døren, så et skrivebord kunne komme ud, og de var servicemindede omkring fx placering af møbler i den nye forretning. De klarede det hele på to timer, hvilket var hurtigere end ventet. Jeg hyrer dem gerne igen.
Flytning af møbler mellem to butikker
4.300,-

Alt perfekt! Mine bedste anbefalinger!
Fragt at box madras fra Holbæk til Nykøbing Sjælland
790,-

Fremragende service
Flytning
2.300,-

Skide godt arbejde! God mand, brug Emil han leverer et godt stykke arbejde!💪🏻😁
Afhentning af møbler fra dødsbo
2.500,-

Superfint arbejde og god kommunikation :)
lille transportopgave, Odsherred
500,-

Fint samarbejde hele vejen.
Transport af windsurf udstyr. 3 boards + sejl i sejlposer skal afhentes i Næstved og køre til Lumsås i Sejerøbugten
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytning
3.000 kr
Flytning fra af alt inventar fra stuelejlighed på ca.65 m2 Flyttekasser,kommoder seng stuemøbler, køkkensager mm til midlertidig opbevaring hos Nettolager i Nykøbing Sjælland
fragtmand
3.000 kr
ønsker tilbud på at få hentet en adskilt dør i Billund og fragtet til Nykøbing sjælland, Højde - 258 cm Bredde - 202,5 cm Dybde - 7,8 cm, nok tung :-)
Laste og flytte 40 m2 ølandsbrudfliser
4.000 kr
Ølandsbrudfliser skal afhentes i Holbæk og fragtes til Nykøbing Sjælland. Fliserne befinder sig både foran og bag huset på afhentningsadressen i Holbæk. Forhør jer på adressen. Jeg er blot aftager af fliserne, men kan ikke hente dem selv. - Fliserne er 4-8 cm tykke i forskellige former. - I ét lag dækker de et samlet areal på ca. 40 m2. - Hver flise kan veje mellem 30 og 100 kg afhængigt af størrelse - Den samlede vægt er ca. 7200 kg - Turen er ca 35. minutter. Jeg betaler 1000 kr. for hver 1800 kg der fragtes. 20 m2/3600 kg er minimumsbehovet, og for dét betaler jeg 2000 kr. Fragtes det hele, betaler jeg 4000 kr.
Laste og flytte sten fra Holbæk til Nykøbing Sj
4.000 kr
Ølandsbrudfliser skal afhentes i Holbæk og fragtes til Nykøbing Sjælland. Fliserne befinder sig både foran og bag huset på afhentningsadressen i Holbæk. Forhør jer på adressen. Jeg er blot aftager af fliserne, men kan ikke hente dem selv. - Fliserne er 4-8 cm tykke i forskellige former. - I ét lag dækker de et samlet areal på ca. 40 m2. - Hver flise kan veje mellem 30 og 100 kg afhængigt af størrelse - Den samlede vægt er ca. 7200 kg - Turen er ca 35. minutter. Jeg betaler 1000 kr. for hver 1800 kg der fragtes. 20 m2/3600 kg er minimumsbehovet, og for dét betaler jeg 2000 kr. Fragtes det hele, betaler jeg 4000 kr.
En kørelse fra Horserød til Nykøbing Sj
250 kr
Kørelse fra Horserød kl. 15.00 køreses til Nykøbing Sj
Flyt Vindue fra trailer til hus
1.000 kr
Vi ønsker hjælp til at bære/flytte et stort glas skydedørsparti fra vores trailer og hen til vores hus. Det måler 305x215 cm og er meget tungt. Minimum 2 personer ud over os. Opgaven tager ca. 30 min
Transport af båd
8.000 kr
Transport af 10 meter lang stålbåd 2.7m bred 3.2m høj 6-8 tons
Opbæring af gadarobeskab
250 kr
Har brug for to stærke mænd til at hjælpe med at få et tungt gadarobeskab båret ind i min lejlighed. Det er op af ca 7 trappetrin udendørs, og ind gennem en gang til lejligheden. Det står udenfor, så gerne så hurtigt som muligt. Alle hylder og døre er aftaget og båret ind.
Flyttemand til flyttehjælp
2.000 kr
Der skal flyttes nogle ting fra hus, men ikke alt. Der er 3 trin ind af hoveddøren. Der er nogle tunge ting, som fylder. Der er noget glemt af de tunge ting som skal beskyttes så som seng, vaskemaskine.tørretumbler og fjernsyn.
transport at sofa
1.000 kr
Jeg overvejer at købe en sofa, der står i Kirke Stillinge ved Slagelse (jeg kender endnu ikke den præcise adresse). Den skal flyttes hjem til mig. Jeg har ingen trapper, men jeg ved endnu ikke, om der er trapper hos sofa-sælgeren. Sofaen er angiveligt 218 cm bred og 88 cm dyb (Ikea Ektorp, trepersoners). Jeg bor i Underød/Unnerud, tæt på Egebjerg. Postnummeret er dog 4500 Nykøbing Sjælland. Det er den grønne sofa på billedet.
Når du overvejer at booke en flyttekasseafhenter, er der flere ting, der er nyttige at kende til på forhånd. Her dykker vi ned i, hvad servicen indebærer, hvad du kan forvente af handyhanderen, samt hvilket udstyr der skal bruges og meget mere. Tag med fordel oplysningerne med i overvejelserne om at hyre en handyhander, så du er bedst muligt klædt på til at foretage bookingen.
En flyttekasseafhenter kan som udgangspunkt tilbyde at udføre denne række af services, når det gælder afhentning af flyttekasser:
Sørg for at gå i dialog med din handyhander om alle trinene, så I sikrer jer, at I er enige om alle detaljerne i din konkrete opgave.
Der findes forskellige services inden for denne kategori, som kan tilpasses kundens behov:
Uanset hvilket behov for afhentning af flyttekasser du har, anbefaler vi, at du slår opgaven op på platformen.
Den person eller det firma, der udfører arbejdet med afhentning af flyttekasser, kan have forskellige betegnelser:
Af alternativer til at få afhentet flyttekasserne kan vi nævne:
Til at håndtere alle flyttekasserne får handyhanderen som regel brug for følgende redskaber:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at medbringe diverse udstyr, eller også aftaler I at bruge det, som du som kunde allerede har tilgængeligt. Det afhænger måske af, hvad den konkrete opgave lyder, og hvor mange flyttekasser der er. Det er i alle tilfælde op til jer at aftale indbyrdes. Sørg for at blive enige forud for opgavestart, så I undgår misforståelser.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvor mange flyttekasser der er, og hvor de skal transporteres hen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, der er ikke nogen fradrag, der er relevante i forbindelse med afhentning af flyttekasser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Når du vil booke afhentning af flyttekasser via Handyhand, er det bare at følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet. Derfor kan du som udgangspunkt regne med, at dem, du hører fra, har tid på det tidspunkt, du har angivet.
Hvis du ønsker at afmelde eller annullere en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til dit kort. Du modtager også en mail med informationer.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen en anden gang.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand klar til at hjælpe.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med handyhanderne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at lave en vurdering af hver persons pålidelighed.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra, hvordan hjemmesiden og appen fungerer, til, hvis der er vanskeligheder med betalingen eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din handyhander kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Det giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, og det er en stor fordel, hvis I vil lave ændringer undervejs eller ønsker at modtage support. Det anbefales at lade kommunikationen mellem jer blive inden for dette beskedsystem.
Når afhentningen af flyttekasserne er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af handyhanderen. Det foregår inde på Handyhand-platformen. En anmeldelse kan være guld værd for fremtidige brugere af platformen, der på den måde får hjælp til at træffe velovervejede beslutninger om hyring af en handyhander.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Du giver altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du kan nu vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du efterspørger. Betalingen forløber gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Handyhands system bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Med alt dette tilgængeligt har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse din opgave, og på den måde træffe en velovervejet beslutning.
Oplagte modtagere af den service, en afhentningsservice tilbyder, når det gælder flyttekasser, er:
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen, skal man ikke tænke på selv at lave en kontrakt med afhenteren af flyttekasserne. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld under en opgave. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, i forbindelse med afhentning af flyttekasser kan man gøre servicen mere “grøn” ved at lade sig inspirere af nedenstående:
Flyttekasseafhentning kan foregå på mange forskellige tidspunkter af dagen. Mange handyhandere er fleksible for at kunne imødekomme kundens behov. Skal flyttekasserne bringes til en genbrugsstation, er det værd at tjekke genbrugsstationens åbningstider, så man ikke går forgæves.
Ja, det kan ofte godt lade sig gøre. Men det kræver, at du aftaler det direkte med handyhanderen. Det er i øvrigt helt op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at gøre dig tryg ved det. Tag dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at I får aftalt alle detaljerne på forhånd og blive enige om, hvordan afhentningen skal foregå. Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
Ja, der kan godt være et par ting, som du med fordel kan gøre, inden din handyhander kommer:
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at komme og afhente flyttekasser.
Der er mange fordele ved at hyre hjælp til afhentning af flyttekasser gennem lige netop Handyhand-platformen. Se dem her:
Handyhand gør det nemt at finde en flyttekasseafhenter i nykøbing sj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyttekasseafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flyttekasse afhentere i nykøbing sj, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af flyttekasser kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.950,00,- til 3.170,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!