Kosai S.
Odense N
Seneste Anmeldelse
"Super søde og meget hjælpsomme mænd vi vil helt sikkert bruge dem igen og stor anbefaling herfra"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense N
"Super søde og meget hjælpsomme mænd vi vil helt sikkert bruge dem igen og stor anbefaling herfra"
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
Odense SØ
"Jeg kan være enkeltstående tilfælde, men aftalerne blev ikke overholdt, og til sidst kunne jeg ikke komme i kontakt med ham. Jeg vil derfor anbefale at man laver en fast aftale med ham."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
5/5 stjerner :-)
Afhenting af gammelt hegn, ståltråd + jordstump til losseplads
800,-
Var super hurtig til at skrive. Kom med det samme - og leverede et top resultat Gerne igen!!!
Rydning af lager
4,000,-
Tobias, udførte opgaven hurtigt og grundigt. Det var en fornøjelse - gerne igen!
Rydning af lager og cykelskur
2,500,-
"Alt var fint!"
Kørt vaskemaskine, tørretumbler og 2 sofaborde til genbrug.
850,-
Super arbejde, meget behagelig og arbejdssom. Holdt alle aftaler og løste opgaven bedre end forventet. Kan klart anbefale👍
Træbeskæring
500,-
Super, opgaven var løst allerede dagen efter booking
Nedtagning og bortskaffelse af markise
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af lager
4,000 kr
Odense N
Vi har et lager på 90 m2 som skal tømmes - se billeder! Tingene skal bortskaffes. Man kan køre lige til lageret med trailer og der er en stor port. På det sidste billede ser I en stor balje med motor olie (vi formoder 50 liter) Den motor olie skal over i en lukket beholder før at man kan afgive det eller få der afhentet.
Kør på genbrug.
800 kr
Odense N
Jeg har en vaskemaskine som skal bortskaffe/køres på genbrugspladsen. Jeg har derfor brug for at det er en person som kan afmontere den fra vand, samt selv har sækkevogn og trailer til rådighed. Jeg vil ikke selv kunne hjælpe med at løfte. Jeg vil gerne have opgaven udført mellem den 14 og 17. november. Det hele forgår i stueplan, ingen trapper.
Afhent asbest
2,460 kr
Odense N
Afhent to bigbags med asbestholdige eternitplader. Pladerne er pakket ind efter Odense Kommunes regler for aflevering af asbest fra private De to bigbags står på hver sin palle og lige ved siden af vejen. Og skal afleveres til miljøcenter nord. Jeg tænker der er behov for en kran på bilen, til at løfte de to bigbags. Hver bigbag er ca. Halvt fyldt
Fjerne brændeovn
2,700 kr
Odense N
Fjernelse af brædeovn og jernplade som den står på og bortskaffe det.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i odense n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i odense n, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,500.00,- til 3,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!