Se profil
Petrica L..
Odense NV
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Petrica får 5 stjerner fra mig for rigtig god tjeneste!"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Odense NV
verificeret
"Petrica får 5 stjerner fra mig for rigtig god tjeneste!"
Info

Se profil
Odense N
"Helt perfekt løst!"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Veludført arbejde i rigtig høj kvalitet. Virkelig dygtig og detaljeorienteret, og nok den bedste handyman jeg har fundet på platformen."
Info

Se profil
Odense NV
verificeret
"Opgaven fuldført som aftalt igen igen !"
Info

Se profil
Middelfart
"Super flink og punktligt til sit arbejde."
Info

Se profil
Odense C
verificeret
"Arbejde udført til perfektion"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Odense NV
verificeret
"Flot og perfekt lavet 🙏"
Info

Jeg har lige haft besøg af Alexandru til at beskære, fjerne og bortkøre grene fra mine høje Rhodoendron. Alexandru kom til tiden som aftalt, og gik hurtigt i gang med opgaven, han arbejdede effektivt og godt, jeg er meget tilfreds med udførelsen og resultatet, Jeg kan desværre ikke få op loadet foto at færdigt arbejde da jeg problemer med tlf. Ole.
Beskæring/fjernelse af høje Rododendron buske og bortkørsel
1.500,-

Flink, punktlig, og taler godt engelsk - ingen problemer med kommunikation 👌
Beskæring af hæk
1.250,-

Effektiv og flink :)
Afskaffelse af haveaffald mv
650,-

Kan kun gi min varmeste anbefaling, alt blev udført som aftalt. God og hurtig service og pænt arbejde der blev udført. Klar anbefaling her fra 😃
Bortkørsel af søsten
500,-

Super godt stykke arbejde! Troppede op som aftalt, endda med ekstra arbejdskraft, og løste opgaven omhyggeligt, hurtigt og som forventet!
Mindre ombygning af have
7.000,-

Han var hurtig, respektfuld og rigtig rar at snakke med – og så løste han opgaven uden brok! 😄
Hjælp til at bære og smide pap og storskrald ud (1. sal uden elevator)
540,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bærer vinyl
250 kr.
Jeg har købt vinyl der skal bærer udenfor til først sal.5 stk
Fjerne terrændæk i garage
3.000 kr.
30 kvm terrændæk 120 mm beton med armering i garage skal brydes op. Jeg klarer selv bortskaffelse af betonen. Garagen ligger 6m fra vejen, hvor der kan parkeres på ubestemt tid. Da væggene står på gulvet, skal det skæres frit langs væggene inden oprydningen. Garagen åbning mod vej er 4,5 m bred og 2,15 m høj.
Afhentning af bygge/renovations skrald, ikke nogle mursten. Sorteret skrald.
1.250 kr.
Vi har sorteret en større mængde affald, som skal bortskaffes. Alt bliver båret op fra kælderetagen og placeret foran garagen, så det er let at komme til og kan læsses direkte i en bil og køres til genbrugs- eller renovationsstationen. Affaldet er ikke ekstremt tungt, men heller ikke helt let, så der skal regnes med en smule løftearbejde. Det meste – hvis ikke det hele – bliver pakket i poser som dem på billedet, hvilket gør det mere overskueligt og nemmere at transportere.
Flytte lidt have affald
Har to bunker med have affald køres væk. Trailer kan komme ind helt tæt på, dog uden bilen så skal den frakobles. Burde ikke tage længe. Hvad skal det koste? :) Har en genbrugsplads 10 min herfra
Afhentning af storskrald/genbrug.
500 kr.
Afhentning af: Et stort skrivebord, et højt smalt skab, en havebænk, 2 blomsterkrukker, en haveparasol og en kontorstol. Ialt 6 ting. Kan ikke hjælpe med læsning. Ingen trapper.
Oprydning og afhentning af byggeaffald
11.500 kr.
Jeg søger hjælp til oprydning og afhentning af byggeaffald fra en renoveringsopgave. Der er tale om blandet affald. • Betonrester og mursten • Jord og mindre mængder haveaffald • Træ, plast og andet blandet byggeaffald Opgaven: Opsamling, sortering og bortkørsel af alt affald fra grunden. Oprydning af området, så det efterlades pænt og ryddeligt.
Afhentning af hjørnesofa
400 kr.
Hjørnesofa som skal på lossepladsen
Beskæring/fjernelse af høje Rododendron buske og bortkørsel
1.500 kr.
Det er 3sammenvokset buske, de er ca. 215cm. høje, forskellige tykkelse grene, der er god adgang med bil, vil i første omgang have dem beskåret til lav, så rod/rødder bliver men resten bortskaffes, det er lidt besværligt at komme ind og ud da man skal igennem en garage, man kan dog smide grene over plankeværk, jeg vil mene at en hækkeklipper og måske en motorsav ? skal bruges
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i odense nv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i odense nv, i post nr: 5109 til 5832.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 620,00,- til 11.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!