
Se profil
Anita N..
Herning
Seneste Anmeldelse
"Rigtig god oplevelse og vel udført arbejde."
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Herning
"Rigtig god oplevelse og vel udført arbejde."
Info

Se profil
Herning
verificeret
"Helt perfekt. Tusind tak."
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Tusind tak"
Info

Se profil
Herning
verificeret
"Jeg nåede desværre ikke at bruge Malthes hjælp, da jeg selv valgte at trække opgaven hjem igen. Dog vil jeg sige, at Malthe er en enorm venlig og imødekommende ung mand. Da jeg accepterede Malthes tilbud i første omgang, var oplevelsen helt eminent. En mand som hurtigt sikre sig overblik over opgavens omfang, behov for maskiner/materialer samt deadline ect. Jeg havde ro i maven ved at indgå et samarbejde med Malthe - denne må jeg dog have til gode, til en anden gang. Yderst behagelig kommunikation (også selvom jeg annullerede opgaven). Jeg rækker uden tvivl ud til Malthe en anden gang!"
Info

Se profil
Billund
verificeret
"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"
Info

Se profil
Viborg
"Super effektiv og hurtige flyttehjælp. Rigtig søde og venlige. De bedste anbefalinger herfra."
Info

Se profil
Herning
verificeret
"Virkelig god service! Super dygtige og effektive, intet at komme efter! Kan varmt anbefales herfra☺️"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1.880,-

På trods af at opgaven ikke blev udført, så var det ikke Mathias skyld. Betonen var meget hårdere end forventet. Han kommunikerede godt og var venlig.
Bortskaffelse af store betonklodser
600,-

Super effektiv og god service
Fjernelse af affald
1.000,-

Lynhurtig til at komme ud og ordne opgaven på ingen tid 😁👏🏻
Afhentning af affald
400,-

Hurtig og effektiv! Kæmpe anbefaling herfra 🙏🏼
Afhentning af storskrald
1.200,-

hej
Gives væk eller køres på genbrugspladsen
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bortskaffelse af gulv+gulvtæppe
250 kr.
Gulvbrædder og 1 gulvtæppe skal køres på genbrugspladsen (ca 2km). Det hele ligger frit og nemt tilgængeligt i carporten. Vi kan hjælpe med at læsse det på din trailer.
Bortskaffelse af gulv+gulvtæppe
250 kr.
Gulvbrædder og 1 gulvtæppe skal køres på genbrugspladsen (ca 2km). Det hele ligger frit og nemt tilgængeligt i carporten. Vi kan hjælpe med at læsse det på din trailer.
Bære en sofa ned fra 1 Sal og køre på genbrugspladsen
210 kr.
Bære en sofa ned fra 1 Sal og køre på genbrugspladsen
Indbæring af nyt køleskab og bortskaffelse af gammelt køleskab
600 kr.
Vi har brug for hjælp til at fjerne modul som er streget over på billedet, bortskaffe køleskab som er inde bag ved og bære vores nye køleskab ind.
Afskaffelse af haveaffald
300 kr.
Afskaffelse af ca 10 sække med grene og græs, blade. Sækkene er pakket og skal afhentes i garage. Sækkene er lette.
Assorteret affald afhentes og køres på losseplads
500 kr.
Assorteret affald, to fyldte sække, to potteplanter samt en kasse - som vist på billedet. Skal afhentes og køres på lossepladsen. Det kræver en bil med stort bagagerum måske en lille trailer Det står ud til vejen
Køre på lossepladsen
1.000 kr.
Jeg skal have hjælp til at, at en med bil og trailer vil køre på lossepladsen med et tøjskab, et skriver bord, et stort TV bord, et TV, to stole og småting Møblerne skal bæres ned fra 1 sal ad en trappe - evt skal tøjskabet skilles ad
Hjælp til at køre på lossepladsen
800 kr.
Søger en person med bil og trailer der vil tage en tur på lossepladsen. Skal have hjælp til at løfte nogle ting ned fra 1 sal og have det kørt på lossepladsen. Det drejer sig om et tøjskab (der skal kantes og bærs ned af trappe, skabet er med to låger Et TV, et langt tvbord, skrivebord og kontorstol, to små sideborde og småting Skrivebord og tøjskab er det tungeste/ mest besværlige.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i herning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i herning, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400,00,- til 800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!