Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hundested
"Hurtigt svar, hurtig ekspedition og fin pris."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Kokkedal
"Super indsats!"
Melby
"Super oplevelse. Meget behagelig, og overholder det aftalte."
Hundested
"Dejligt at der bliver givet besked inden han kommer og udfører opgaven. Og udført til punkt og prikke. Min far har været glad for nyslået græs. 😀"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Super effektiv og flot arbejde. Samtidig også behagelig og punktlig!
Afhentning af garage fyldt med affald
7,000,-
Super fint udført
Afhentning og bortskaffelse af eternitplader
1,200,-
Thomas har været fantastisk, både som person og som arbejder. Har udført alt det der skulle udføres med omhu og professionalitet. Ud over det, super flink fyr. Ham anbefaler jeg varm til alle dem der gerne vil have tingene bliver lavet ordenligt. Tak Thomas
Køre affald på lodseplads
1,200,-
Godt udført arbejde og god kommunikation
Kørt haveaffald væk
450,-
David kommer jeg til at kontakte igen i forbindelse med andre opgaver, som jeg har brug for hjælp til. Han var effektiv, punktlig og opgaven blev løst til min fulde tilfredshed.
Fjernelse af byggeaffald fra nedrevet skur
4,100,-
Godt og effektivt arbejde, god kommunikation og alt foregik helt som planlagt.
Fjerne haveaffald
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af have affald
1,525 kr
Hundested
Bortskaffelse af haveaffald ca 5-6 kubik Grene Adgang super og er på adressen
Kørt haveaffald væk
500 kr
Hundested
Rimelig læs af nedskåret brombærbuske og små træer skal bortføres
Bortskaffelse af byggeaffald
5,000 kr
Hundested
Bortskaffelse af byggeaffald efter nedrivning af sommerhus. Ca. 3-4 ton. Se billeder. Der er bl.a. Isolering, tagpap, gips, træ A2, blandende brokker, sanitet. Det røde metaltag beholder vi selv. Ellers skal alt væk!
Bortkørsel af byggeaffald til genbrugsplads
5,500 kr
Hundested
Børtkørsel af byggeaffald efter nedrivning, 3 km til genbrugsplads. Kræver tippetrailer eller anden form for stor trailer. 3-4 ton og op til +- 4m bredder og stolper. Kræver nok to mand. SKAL KØRES PÅ GENBRUGSSTAIONEN I HUNDESTED. Denne har åbent 09-17 alle dage. Primært: Malet eller råt træ Sekundært: Flamingo Tagpap Blandede brokker Gips Isolering Sanitet Det er muligt at Bakke en trailer ind. Sidste billede er fra før huset blev revet ned.
Afhentning af blandet byggeaffald
5,500 kr
Hundested
Afhentning af blandet byggeaffald. Cirka 3 ton. Længste stykker omkring 4m. bortkørsel og bortskaffelse. Eventuelt med grab. Hyttebilledet er før nedrivning. Hovedsageligt blandet træ A2 Mindre mængder af: Tagpap Flamingo Glas Gibsvægge Textil Blandede brokker Metal (e.g. fra gardinstænger og ledninger)
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i hundested til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i hundested, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 4,580.00,- til 9,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!