
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Tusind tak"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Tusind tak"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Alt gik efter planen. Ingen kritikpunkter."
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Birkerød
"Udmærket udført opgave - lidt forsinket grundet problemer med materielleje, men hurtig til at give besked om forsinkelsen. Opgaven blev løst på en behagelig og god måde."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Lynge
""Venlig og proffessionel !\nBruger gerne Daniel igen.""
Info

Se profil
Værløse
"Så fint. Det gør jeg gerne igen"
Info

Henrik var meget precis og kom til tiden. Klippede hæk meget omhyggelig og forklarede mig hele tiden hvad der skal laves. Jeg vil varmt anbefalde Henrik :-)
Klipper hæk
1.700,-
En venlig, dygtig og effektiv herre. Giver mine bedste anbefalinger😊😊😊
Ordnet have
3.000,-

Great job
Remove old carpet and install new one
3.000,-

Mødte præcis til aftalt tid. Arbejdet udført perfekt. Meget god kommunikation. Kan varmt anbefale Mike 👌🏻👌🏻
Fjernelse af 30 plastsække med haveaffald
612,-

Meget tilfreds med vel-udført opgave
Opskæring og bortførsel af gammelt oliefyr i kældrr
1.000,-
Effektiv fyr
Markise
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Fjernelse af overskudsjord fra byggegrund
215 kr.
Hej med jer, Vi skal bygge og i den forbindelse skal vi have fjernet noget jord. Byggefirmaet vurderer der skal bortskaffes 200 -300 m³ overskudsjord fra byggepladsen. Der er nogle krav i vores entreprisekontrakt som skal efterleves: . Bygherre står for, at alt den nødvendige jord vil blive fjernet fra byggefeltet, så Hybel kan påbegynde byggeriet, uden gene for overskudsjord. Det er Bygherres ansvar at fremsende følgende til Hybel senest 1 måned før opstart: - Firmanavn, telefonnummer og e-mailadresse på den entreprenør/jordtransportør, du har hyret til at køre jorden fra grunden. - En skriftlig bekræftelse på, at bygherres entreprenør/jordtransportør indordner sig efter byggeriets tidsplan og støbeentreprenørens angivne hastighedsinterval og derfor stiller en mængde lastbiler til rådighed, så der konstant kan påfyldes jord uden ventetid. Normaltvist er der behov for 2-5 lastbiler evt. med anhænger, der kører samtidig i et loop. - En skriftlig bekræftelse på, at din entreprenør/jordtransportør vil tage miljøprøver, når jorden køres væk. - En bekræftelse på, at du har ringet til kommunens miljø- og teknikafdeling og meddelt, at jorden skal graves op og flyttes. Kommunen skal normalt varsles 4-6 uger før jorden bortkøres. Vi ønsker egentlig både en fastpris og variabel pris ift. tilbuddet. Der vil være ryddet på grunden og dermed relativt nemme adgangsforhold. Mvh. Michelle
Flytning af nedsavet træ
1.000 kr.
Har fået fældet et træ i haven, som skal køres på genbrugspladsen. Du skal have en bil som du kan flytte det opskåret træ og grene væk.
Markise
1.200 kr.
Markisen skal nedtages og bortskaffes
Køre mindre møbler og ting til udsmidning
350 kr.
Køre et læs bl.a. små reoler og andet affald til udsmidning
Bortkørsel af jord
70.000 kr.
Mængde: 290 m3 jord Vægt:522 ton. Jordbundstype: ej forurenet klasse 0-1Udstyr: Grabbing med egen maskine. Jorbundsundersøgelse: 17 stk (1 pr 30 ton)
Jordbortkørsel
300 kr.
Jeg skal bruge firmaer som vil lave et samarbejde om bortkørsel af jord fra husbyggerier. Mængderne vil typisk være 150 til 350 m3 pr gang. Primært Sjælland, men jeg har byggerier i hele landet. I skal selv have enten mulighed for at læsse, eller på kunne komme med en del vogne da entreprenøren vil have jorden fjernet hurtigt. Kontakt mig kun hvis I kan fjerne disse mængder.
Afhentning af haveaffald 3540 Lynge
500 kr.
Vi har noget afklippet bøgehæk, som vi gerne vil have kørt væk. Der er kun bøg, ikke andre typer affald. Jeg vil tro, det kan køres væk på trailer i 2-3 omgange. Affaldet ligger lige ved siden af indkørslen. Postnr er 3540 Lynge. Vi har ikke en trailer. Se vedhæftede billede.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i lynge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i lynge, i post nr: 2962 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.200,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!