Person afhenter møbler fra hjemmet som en del af Handyhands service.

Afhentning af møbler i Esbjerg

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Esbjerg

Møbelafhentere til alle dine behov

Afhentning af møbler

Flytning af møbler

Senge, sofaer, stole, borde

Kørsel til ny adresse

Kørsel til genbrug

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste møbelafhentere i Esbjerg

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Chano T..

Esbjerg

5,0
198 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Flot og effektiv arbejde"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lars F..

Esbjerg

5,0
45 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget professionel, høflig og punktlig. 5 stjerner på alt."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

marcus H..

Esbjerg

4,8
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Fuld tilfreds"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1496 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"De kom samme dag jeg havde brug for dem, hurtige og effektive og SÅ venlige. :)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias M..

Billund

4,6
105 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc B..

Esbjerg

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hurtig, effektiv og venlig"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Daniel B..

Esbjerg Ø

5,0
7 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Daniel var super dygtig og punktlig. Han kom til tiden, var nem at kommunikere med og løste opgaven bedre end forventet. Arbejdet blev udført grundigt og professionelt – jeg kan varmt anbefale ham til andre. Jeg vil helt sikkert arbejde sammen med ham igen i fremtiden! 🌟"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon D..

Middelfart

5,0
277 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Svarer hurtig og får hurtig aftale i stand og arbejdet udføres som aftalt. Meget tilfreds og 5 stjerner 🌟

Kørsel byggeaffald til genbrugspladsen

1.200,-

comment.user?.profileImg

- svare hurtig - virkelig effektiv og meget meget hjælpsom. De bedste anbefalinger herfra

Hjælp til rydning af byggeaffald

1.000,-

comment.user?.profileImg

Very good service.

help me get rid of couch

1.500,-

comment.user?.profileImg

Super flinke og klarede tingene hurtigt og effektivt. Kan varmt anbefales.

Afhentning af storskrald

900,-

comment.user?.profileImg

Alt fungerede fint. Overholdte de aftale tider m.m. Er meget tilfreds 😀

Nedbæring og bortskaffelse af seng

300,-

comment.user?.profileImg

Punktlig!

Bortskaffelse af forskelligt affald

800,-

Gennemsnitlig anmeldelser af møbelafhentere

Baseret på 12945 Anmeldelser

4.90
12370
297
69
36
173

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Esbjerg

Affaldskørsel, Esbjerg Rydning og kørsel af affald fra kælder/stue. Plast, metal, møbler, tøj, madras. Skal sorteres. Giv tilbud.

2.000 kr

Affaldskørsel Esbjerg. Rydning af kælder/stue. Plast, metal, møbler, tøj, madras. Skal sorteres. 10 trappetrin. Se billeder. Giv tilbud.

Fjernelse af olietønder

500 kr

Fjernelse af olietønder Dog er de to ude i siderne fyldt med 50kg sand hver. De er svejst sammen til den høje, som er tom Der kan dog indeholde spor af olie, men det er MEGET lidt Cirka vægt 150 kg

Skrald

300 kr

Hentes nogle flyttekasser og køres til skrald

Tømning af kælderrum til losseplads

3.000 kr

Tømning af kælderrum og bortskaffelse Kælderrum skal tømmes og evt sorteres inden bortskaffelse til nærmeste genbrugsstation. Det er primært sorte sække med tøj, sko og køkken ting hvor de fleste ting er sorteret. Rummet har stået hen i lang tid med tingene - så beskidt og med spindelvæv. Kælder er aflåst men mulighed for at få nøgle. Indgangen er bagved i en baggård, men der kan os fikses noget med døren

Køre affald på lossepladsen

600 kr

Har en masse affald som skal køres på lossepladsen - du skal selv have bil med anhængertræk, og helst også egen trailer (jeg kan låne en i nødstilfælde) Det ligger som en stor bunke haveaffald, som skovles i en trillebør og køres ud på traileren. Der er derudover nogle sække med blandet affald, en bunke med noget træ (beholder noget af det) og to indkøbsvogne (som jeg ikke lige ved hvad man gør ved?) Jeg har skovle og trillebør (de er dog knap så gode) Sagen er den at jeg er gået ned med depression og er flyttet i min kolonihave for at finde ro. Huset er faldefærdigt og jeg prioriterer min energi på at gøre den i stand og få det bedre. Så alt affaldet er bare en ekstra stress faktor for mig - og hvis energien og overskuddet er til det den pågældende dag, kan jeg godt give en hånd med til at skovle på trillebør. Jeg ser dog helst, at være fri da jeg har travlt med at gøre stedet beboeligt 🥲 Jeg tænker at det er bedst hvis man er to mand til jobbet, da det ellers godt kan ende med at tage lidt tid. Hvis man er to personer tænker jeg at det kan fikses på 2 / 3 timer. No matter what tænker jeg at tilbyde 100kr i timen pr mand, så hvis du har mod på det alene, er du også velkommen til det ☺️ Har desværre ikke råd til at kunne tilbyde mere; men jeg håber virkelig på at jeg er heldig ❤️

Havemand til fjernelse af buske og bort afskaffelse

1.800 kr

Søger en til bort afskaffelse af både det der ligger der som er blevet fældet, samt fjerne buske planter i midten ligeledes bort afskaffelse. Medbring egen ting/maskiner

Nedbæring og bortskaffelse af seng

300 kr

En boksmadras/seng på 140 skal bæres ned fra 1. sal og bortskaffes. Hvis mederne skal skrues af så skal der medbringes værktøj. Der er 3 gange 8 trapper op. Sengen skal køres væk af tjenesteyder

Hjælp til rydning af byggeaffald

1.000 kr

Opgave og pris redigeret da jeg nåede meget i går. Har brug for en som kan hjælpe med at bære byggeaffald i trailer og container. Det drejer sig om gips, beton/mursten som skal i en container, træ m.m. Derudover er der til genbrugspladsen: Lidt plast, 2 toiletter, et par håndvaske, 8- 10 240 l poser isolering, lidt plast Har trailer men ikke bil med anhængertræk. Gips og træ skal også på genbrugspladsen. Tænker det er 3 timers arbejde ca.

Hvad tilbyder møbelafhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:

    1. Opret opgaven: Begynd med at beskrive, hvad du præcist har brug for, og hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv budget: Skriv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Ved at gøre dette hjælper du handyhanderne, så de kan tilpasse deres tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af opgaven vil handyhandere, der gerne vil hjælpe dig, sende deres tilbud.
    4. Vælg din møbelafhenter: Gå de tilbud igennem, som du har modtaget, og vælg den handyhander, der passer bedst til dine forventninger.
    5. Sæt i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang. 
  • Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til møbelafhenteren.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent møbelafhenterens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

     

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.

  • Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:

    • Skriftlig aftale: Al din kommunikation med handyhanderen kommer til at stå i vores system, hvilket sikrer klarhed og tryghed for jer begge.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under eller efter selve arbejdet, kan du nemt tilgå jeres korrespondance her.
    • Ved ændringer: Hvis der sker ændringer, kan I let kommunikere og opdatere hinanden.

    Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt. 

  • Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en møbelafhenter med Handyhand?

At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:

  1. Sammenlign flere tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne tilbud fra forskellige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den bedste baseret på blandt andet anmeldelser.
  2. Fleksibilitet: Med Handyhand er der mulighed for at få skræddersyet arbejdet, uanset om det handler om, at du gerne selv vil deltage i arbejdet, eller andre særlige krav.
  3. Lave priser: Vores konkurrenceprægede budsystem gør det muligt for dig at finde billige løsninger på møbelafhentning.
  4. Sikker betaling: Betalingen foregår sikkert og trygt gennem Handyhands system. 
  5. Effektivitet og lokalt fokus: Hurtig oprettelse af opgaver samt tilbud fra lokale hjælpere sørger for et effektivt forløb og muligheden for skræddersyet service. 

Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i esbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i esbjerg, i post nr: 6058 til 6507.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 720,00,- til 3.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!