
Se profil
Chano T..
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Flot og effektiv arbejde"
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Esbjerg
"Flot og effektiv arbejde"
Info

Se profil
Esbjerg
"Meget professionel, høflig og punktlig. 5 stjerner på alt."
Info
Se profil
Esbjerg
"Fuld tilfreds"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"De kom samme dag jeg havde brug for dem, hurtige og effektive og SÅ venlige. :)"
Info

Se profil
Billund
verificeret
"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"
Info

Se profil
Esbjerg
"Hurtig, effektiv og venlig"
Info

Se profil
Esbjerg Ø
verificeret
"Daniel var super dygtig og punktlig. Han kom til tiden, var nem at kommunikere med og løste opgaven bedre end forventet. Arbejdet blev udført grundigt og professionelt – jeg kan varmt anbefale ham til andre. Jeg vil helt sikkert arbejde sammen med ham igen i fremtiden! 🌟"
Info

Se profil
Middelfart
"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"
Info

Svarer hurtig og får hurtig aftale i stand og arbejdet udføres som aftalt. Meget tilfreds og 5 stjerner 🌟
Kørsel byggeaffald til genbrugspladsen
1.200,-

- svare hurtig - virkelig effektiv og meget meget hjælpsom. De bedste anbefalinger herfra
Hjælp til rydning af byggeaffald
1.000,-

Very good service.
help me get rid of couch
1.500,-

Super flinke og klarede tingene hurtigt og effektivt. Kan varmt anbefales.
Afhentning af storskrald
900,-

Alt fungerede fint. Overholdte de aftale tider m.m. Er meget tilfreds 😀
Nedbæring og bortskaffelse af seng
300,-

Punktlig!
Bortskaffelse af forskelligt affald
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Affaldskørsel, Esbjerg Rydning og kørsel af affald fra kælder/stue. Plast, metal, møbler, tøj, madras. Skal sorteres. Giv tilbud.
2.000 kr
Affaldskørsel Esbjerg. Rydning af kælder/stue. Plast, metal, møbler, tøj, madras. Skal sorteres. 10 trappetrin. Se billeder. Giv tilbud.
Fjernelse af olietønder
500 kr
Fjernelse af olietønder Dog er de to ude i siderne fyldt med 50kg sand hver. De er svejst sammen til den høje, som er tom Der kan dog indeholde spor af olie, men det er MEGET lidt Cirka vægt 150 kg
Skrald
300 kr
Hentes nogle flyttekasser og køres til skrald
Tømning af kælderrum til losseplads
3.000 kr
Tømning af kælderrum og bortskaffelse Kælderrum skal tømmes og evt sorteres inden bortskaffelse til nærmeste genbrugsstation. Det er primært sorte sække med tøj, sko og køkken ting hvor de fleste ting er sorteret. Rummet har stået hen i lang tid med tingene - så beskidt og med spindelvæv. Kælder er aflåst men mulighed for at få nøgle. Indgangen er bagved i en baggård, men der kan os fikses noget med døren
Køre affald på lossepladsen
600 kr
Har en masse affald som skal køres på lossepladsen - du skal selv have bil med anhængertræk, og helst også egen trailer (jeg kan låne en i nødstilfælde) Det ligger som en stor bunke haveaffald, som skovles i en trillebør og køres ud på traileren. Der er derudover nogle sække med blandet affald, en bunke med noget træ (beholder noget af det) og to indkøbsvogne (som jeg ikke lige ved hvad man gør ved?) Jeg har skovle og trillebør (de er dog knap så gode) Sagen er den at jeg er gået ned med depression og er flyttet i min kolonihave for at finde ro. Huset er faldefærdigt og jeg prioriterer min energi på at gøre den i stand og få det bedre. Så alt affaldet er bare en ekstra stress faktor for mig - og hvis energien og overskuddet er til det den pågældende dag, kan jeg godt give en hånd med til at skovle på trillebør. Jeg ser dog helst, at være fri da jeg har travlt med at gøre stedet beboeligt 🥲 Jeg tænker at det er bedst hvis man er to mand til jobbet, da det ellers godt kan ende med at tage lidt tid. Hvis man er to personer tænker jeg at det kan fikses på 2 / 3 timer. No matter what tænker jeg at tilbyde 100kr i timen pr mand, så hvis du har mod på det alene, er du også velkommen til det ☺️ Har desværre ikke råd til at kunne tilbyde mere; men jeg håber virkelig på at jeg er heldig ❤️
Havemand til fjernelse af buske og bort afskaffelse
1.800 kr
Søger en til bort afskaffelse af både det der ligger der som er blevet fældet, samt fjerne buske planter i midten ligeledes bort afskaffelse. Medbring egen ting/maskiner
Nedbæring og bortskaffelse af seng
300 kr
En boksmadras/seng på 140 skal bæres ned fra 1. sal og bortskaffes. Hvis mederne skal skrues af så skal der medbringes værktøj. Der er 3 gange 8 trapper op. Sengen skal køres væk af tjenesteyder
Hjælp til rydning af byggeaffald
1.000 kr
Opgave og pris redigeret da jeg nåede meget i går. Har brug for en som kan hjælpe med at bære byggeaffald i trailer og container. Det drejer sig om gips, beton/mursten som skal i en container, træ m.m. Derudover er der til genbrugspladsen: Lidt plast, 2 toiletter, et par håndvaske, 8- 10 240 l poser isolering, lidt plast Har trailer men ikke bil med anhængertræk. Gips og træ skal også på genbrugspladsen. Tænker det er 3 timers arbejde ca.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i esbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i esbjerg, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 720,00,- til 3.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!