
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Ordentlig, trods svær opgave."
Verifikationer
Info

Afhentning af møbler
Flytning af møbler
Senge, sofaer, stole, borde
Kørsel til ny adresse
Kørsel til genbrug
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Ordentlig, trods svær opgave."
Info

Se profil
Sønderborg
verificeret
"Dygtig"
Info

Se profil
Middelfart
"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Billund
verificeret
"Aftale blev annulleret pga. Teknisk udfordringer"
Info

Se profil
Esbjerg
"Flot og effektiv arbejde"
Info

Erkan er meget professionel og effektiv. Han går også ud over at fuldføre opgaven.
Help me dispose of cardboard and moving boxes 📦
650,-

Super flink, arbejdsom. Meget ihærdig. Kan varmt anbefales. 👍
Køre på lossepladsen i Sønderborg
1.500,-

Godt stykke arbejde meget behagelig person
Fjerne et skur
3.000,-

Han var den bedste hjælp, vi er så glade for at vælge ham.
Flytning af 3 møbler til genbrugsplads
1.000,-

Han spørger om alt er i orden og om det skal gøres mere
flytning sf lille hegn og postkasse
2.500,-

Frisk og venlig ung mand med gåpåmod .
Aflevere beskadigede havemøbler på genbrugsplads
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Fjernelse af hæk Sønderborg gerne inden nytår
3.500 kr
30 meter bøgehæk tages op og køres væk
Hente gammel vaskemaskine og køre på genbrugspladsen
500 kr
Vaskemaskinen er allerede afmonteret og klar til afhentning. Den skal bæres ud og køres på genbrugspladsen. Hvis der er plads, må en arbejdsplade af krydsfiner også gerne komme med.
Afhentning af storskrald
600 kr
Afhentning af affald og sortering Har en masse affald til genbrugspladsen. Skal sorteres. Sækkevogn kan lånes til at transportere det ud til bilen.
Afhentning af skab der er skilt af
300 kr
Gammelt skab der er skilt ad, skal køres væk (forbrædningen) Lågerne måler 200cm x 50 cm. skal bæres ned fra 1. sal - ikke tungt
Madras, puder og 2 stole til losseplads
250 kr
Madras, puder, 2 stole, en kasse med porcelæn til deponi, og en pose med tekstil. Vi mødes ved Kolonihavens fælleshus/pplads, der kører jeg tingene hen.
Afhentning og bortkørsel til af møbler fra anden sal i sønderborg.
3.000 kr
Overtager en lejlighed og en masser møbler skal væk, 2 sofaer, 2 kommoder, 2 større og tunge møbler, og 2 mindre møble og et skrivebord aom nok skal skilles ad først. Det er på anden sal med en lang gang til opgangen. Der skal nok 2-3 mand til.
Bortskaffelse af let-tilgængeligt haveaffald
800 kr
Vi har en stor bunke haveaffald der gerne skal køres væk. Det er en blanding af hækaffald, ukrudt i sække, samt affald fra beskæring af træer. Alt er sorteret og skal blot til haveaffald. Haveaffaldet står let tilgængelig direkte op til vejen, hvor der desuden er god mulighed for parkering. Det forventes, at du selv har en trailer med. Afhængig af din trailers størrelse må der forventes flere læs. Obs.: Jeg har nu flere gange oplevet, at folk forsøger at få betaling uden om Handyhand- Dette har ikke på nogen måde interesse fra min side af, bare lige så det er afklaret på forhånd :-)
Bortskaffelse af let-tilgængeligt haveaffald
800 kr
Vi har en stor bunke haveaffald der gerne skal køres væk. Det er en blanding af hækaffald, ukrudt i sække, samt affald fra beskæring af træer. Alt er sorteret og skal blot til haveaffald. Haveaffaldet står let tilgængelig direkte op til vejen, hvor der desuden er god mulighed for parkering. Det forventes, at du selv har en trailer med. Afhængig af din trailers størrelse må der forventes flere læs. Obs.: Jeg har nu flere gange oplevet, at folk forsøger at få betaling uden om Handyhand- Dette har ikke på nogen måde interesse fra min side af, bare lige så det er afklaret på forhånd :-)
Storskrald til genbrugsstationen
700 kr
3/4 seng - 1 rullemadras, 6 malerier - 2 kasser med småt brændbart indeholdende få keramikting. Alt er naturligvis sorteret og med undtagelse af sengen står alt klar til afhentning i stueplan.
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:
Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.
For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.
Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt.
Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i sønderborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i sønderborg, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 530,00,- til 800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!