Benyamin H.
Randers NV
Seneste Anmeldelse
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Vinderup
"Kom til tid som aftalt, udførte arbejdet som aftalt. Et meget behageligt menneske. Kan kun give mine bedste anbefalinger, og det er ikke sidste gang vi har brugt Ronni."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Hadsten
"Perfekt udført på alle måder."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Esbjerg
"Meget flink, eff"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
kom til den aftale tid og udførte det aftalte
kørt 140*200 boxmadras med topmadras og meder samt bord og stolle på genbrugspladsen
500,-
"Behagelig og effektiv"
Storskrald, kummefryser, tørretumbler, 3/4 seng, Alm seng, græsslåmaskine. Markedparasol,
1,000,-
Hurtig og effektiv! Kæmpe anbefaling herfra 🙏🏼
Afhentning af storskrald
1,200,-
Super effektiv - og flexibel.
Afhentning af større grene
750,-
Manu er punktlig, arbejdsom og venlig
Bortkørsel af haveaffald (grene mm)
500,-
Veludført arbejde. Carsten kom til tiden og har været meget nem at kommunikere med omkring opgaven. Jeg giver ham de bedste anbefalinger med på vejen :-)
Fjernelse af hindbærkrat og haveaffald
1,880,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Nedtagning af asbestplader
10,000 kr
Haderup
Jeg skal have nedtaget ca.122 tagplader og 22 rygninger fra garage. Pladerne måler 103x123 cm (mener de hedder b6) og er testet positiv for almindelig hvid asbest (chrysolit). Det er et must at arbejdet bliver anmeldt til Arbejdstilsynet, samt at der bliver taget de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger. Både af hensyn til arbejdsmiljø og for at minimere risikoen for at der frigives asbestfibre til omgivelserne. Der ryddes naturligvis omkring garagen. Træet kan fældes, hvis nødvendigt. Jeg skal nok sørge for bortskaffelse. (Der bestilles bigbags hertil, som kommunen afhenter fra adressen)
Kørsel til losseplads med affald. Efter d. 15 december
1,800 kr
Haderup
Har en masse blandet affald fra en flytning som skal på losseplads. Det meste er i gennemsigtige poser. Det er grovsorteret. Det kan være: Malerspande Pap (meget) Gammelt jern Lidt møbler Lidt Gulvtæppe Vinylgulv Plastik osv. Der er 12 km til nærmeste losseplads, og det tager 10 min at køre. Det er affald på 2 ejendomme, ca 2 km væk fra hinanden. Alt vil være udenfor og klar. Jeg bedømmer det til at fylde 8-10 almindelig trailer fulde. Jeg kan stille trailer til rådighed.
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i haderup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i haderup, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,800.00,- til 9,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!